Πείτε αντίο στα σπυράκια των «δύσκολων ημερών».

Πόσες φορές όλες μας δεν αισθανθήκαμε αυτόν τον μικρό αλλά διαπεραστικό πονάκι κάπου στο πρόσωπο μας και αμέσως ψυλλιαζόμαστε ότι ακόμα ένα ενοχλητικό και επίμονο σπυράκι θα το «διακοσμήσει» για αρκετές ημέρες…για να μην πω εβδομάδες αν αργήσει να φύγει. Αν δε αφήσει και το σημαδάκι του… τότε μιλάμε για μήνες! Λοιπόν εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ κάποια εξαιρετικά προϊόντα ακμής και πραγματικά έχω γλυτώσει παντελώς από αυτούς τους ενοχλητικούς επισκέπτες. Ιδού λοιπόν τα όπλα μου:
Buffering lotion(λίγο ταλαιπωρημένη η συσκευασία, sorry) - Fucisort & Zeno


1. Fucicort:
Αυτό εδώ είναι το βαρύ πυρπολικό. Μόλις καταλάβω ότι ένα σπυράκι πάει να «σκάσει…» βάζω ελάχιστη ποσότητα δύο με τρεις φορές στο επίμαχο σημείο μέσα στο επόμενο 24ωρο και τέρμα! 80% των περιπτώσεων υποχωρεί πριν καλά καλά εμφανιστεί. 
Προσέξτε η Fucicort περιέχει αντιβιοτικό αλλά και κορτιζόνη. Είναι πολύ αποτελεσματική για τέτοια μεμονωμένα σπυράκια αλλά προς θεού όχι για καταπολέμηση της ακμής (δηλαδή πολλά σπυράκια σε όλο το πρόσωπο). Μακροχρόνια χρήση της δημιουργεί λέπτυνση του δέρματος και διάφορες άλλες παρενέργειες. Τοπικά όμως για ένα σπυράκι εδώ και εκεί μια ελάχιστη ποσότητα δύο φορές δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω ρωτήσει και γιατρό και με διαβεβαίωσε ότι «αν το χρησιμοποιείς έτσι κανένα απολύτως πρόβλημα». Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε «είναι θαυματουργό!!!». Α! ξέχασα θα την βρείτε στα φαρμακεία και είναι και πάμφθηνη γύρω στα 4 ευρώ πάνω κάτω.

2. Mario Badescu Buffering Lotion.
Για να εξαλείψω την οποιαδήποτε πιθανότητα να βγει ένα ανερχόμενο σπυράκι και για να περιορίσω την χρήση της Fucicort χρησιμοποιώ την  Buffering Lotion του Mario Badescu η οποία και από μόνη της είναι φοβερά αποτελεσματική ακόμα και για τα δύσκολα σπυράκια της περιόδου. 
Επειδή περιέχει φυσικά συστατικά την χρησιμοποιώ και σε μεγαλύτερες περιοχές για πρόληψη και για να περιορίσω την λιπαρότητα στην περιοχή Τ (μέτωπο, μύτη πηγούνι). Μπορείτε να την βρειτε στο  Beauty Bay

3. Συσκευή Zeno. 
Αυτή εδώ είναι μια ακριβούτσικη λύση (από 120-140 ευρώ) αλλά όντως κάνει δουλειά.  Η συσκευή θαύμα πραγματικά!. Έχει μια μικρή μεταλλική κεφαλή η οποία θερμαίνεται και με ειδική τεχνολογία καταστρέφει το σπυράκι με την επαφή. Κάθε θεραπεία κρατά 2.5 λεπτά και πρέπει να επαναληφθεί για τρεις φορές το πολύ. Τις περισσότερες φορές όμως αρκεί  μόνο μία φορά για να εξολοθρεύσεις το σπυράκι. 
Προσοχή! Η συσκευή είναι κατάλληλη μόνο για τα βαθιά μεμονωμένα και περιστασιακά σπυράκια και όχι για απλωμένη σε μεγάλες περιοχές ακμή με πύον. Αν έχεις τέτοιου είδους ακμή μια ατομική συσκευή φωτοθεραπείας με μπλε και κόκκινο φως μπορεί να σου προσφέρει πιο κατάλληλη θεραπεία.
Η κεφαλή της zeno διαρκεί για 90 χρήσεις μόνο μετά θα πρέπει να παραγγείλετε ανταλλακτικό. Αλλά το θεωρώ αμελητέο κόστος για τα οφέλη της. Αν σας ενδιαφέρει μπορείτε να βρείτε την zeno στο e-shop FragranceDirect ή την παρόμοιου τύπου συσκευή  την sirius pulsar που είναι πιο καινούργια εξίσου καλή και πιο οικονομική όχι μόνο για στην αγορά της αλλά δεν χρειάζεται και ανταλλακτικό.

Αυτά λοιπόν είναι τα προϊόντα-όπλα που στην κυριολεξία δεν αφήνουν απολύτως κανένα περιθώρια στους ενοχλητικούς αυτούς επισκέπτες να «σκάσουν μύτη» και να σας χαλάσουν την διάθεση!
Μερικά ακόμα προϊόντα για την καταπολέμηση της ακμής με εξαιρετικές κριτικές  στο βρεττανικό amazon.



Αν δοκιμάσετε κάποια από τα προιόντα θα χαρώ να ακούσω τις εντυπωσεις σας ...

70 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10:43 μ.μ.

    Που μπορώ να βρώ τα Mario Badescu ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορείς να τα βρεις στην ιστοσελίδα τους WWW.mariobadescu.com αλλά τα μεταφορικά που χρεώνουν είναι τσουχτερά. Μπορείς να τα βρεις όμως με πολύ φθηνότερα μεταφορικά στο ebay.Για να σε διευκολύνω εφτιαξα για σένα ένα widget με προιόντα του Badescu που πουλιούνται τώρα στο ebay (Ενημερώνεται αυτόματα). Δες δεξιά στήλη κάτω από τα πρόσφατα άρθρα. Αν χρειάζεσαι άλλη βοήθεια μπορείς να μου στείλεις αν θέλεις ένα e-mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1:37 μ.μ.

    Σε ευχαριστώ..Εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτά τα προιόντα αλλά δεν ήξερα που να τα βρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που μπόρεσα να σε βοηθήσω :).
    Αν θες δοκίμασε και το Enzyme Cleansing Gel. Ειναι φανταστικό καθαρίζει και απολεπίζει πολύ απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την ταλαιπωρεί και να την ξεραίνει.Είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα. Αν θέλεις μπορείς να μου γράψεις εάν τα χρησιμοποιήσεις και την δική σου αξιολόγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9:34 μ.μ.

    Γειά σου:)..ειλικρινα βοήθησες μιας και δε διαθέτω 50ευρώ για κάθε επίσκεψη σε δερματολόγο..
    Μήπως μπορείς να μου πεις αμα γνωρίζεις βέβαια...αν το Living dimension ειναι καλο προιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που οι συμβουλές μου σε βοήθησαν. Όσο για τα προιόντα που ρωτάς δεν τα γνωρίζω καθόλου. Έκανα ένα ψάξιμο στο διαδύκτιο να μάθω κάποιες πληροφορίες αλλά βρήκα πολύ λίγες σχετικά. Αν και λένε ότι είναι υποαλλεργικά και ακίνδυνα, πολλές εταιρείες ισχυρίζονται το ίδιο και έχουν ένα σωρό επικύνδυνα χημικά στα καλλυντικά τους. Δες το άρθρο με τα επικύνδυνα καλλυντικά (http://womengr.blogspot.com/2008/04/blog-post_17.html) Δυστυχώς δεν αναφέρουν πουθενά τα συστατικά που περιέχουν για να μπορέσω τουλάχιστον να τα αξιολόγήσω βάση των συστατικών τους. Αν μπορέσω να μάθω περισσότερα θα συμπληρώσω ξανά στα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9:03 μ.μ.

    Σε ευχαριστώ πολύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7:12 μ.μ.

    *********PROSOXH************

    polu kales oi sumboules 2,3,4 alla xreiazetai mia epishmansh. oti to fucicort einai men apotelesmatikotato gia plhgiasmena spurakia wste na apofeux8ei molunsh enw uparxei ekdora tou dermatos kai parallhla na epitagxunei to kleisimo ths ekdoras. omws einai, ws kortikosteroides, arketa epikundunh h xrhsh gia megala diasthmata h se spyriaka pou den einai plhgh alla kustes.
    malista, an kai 8aumatourgh h drash tou me mia prwth matia, xreiazetai epifulaktikothta ka8ws h epidermida polu eukola e8izetai se (kuriws epeidh den epitrepei sthn amuna tou organismou na antimetwpisei to trauma kai etsi h amuna ayth den leitourgei kanonika meta thn xrhsh, anaktatai men meta apo periorismenh xrhsh alla h pollh xrhsh thn katastrefei teleiws gia megala diasthmata kata ta opoia to derma den mplokarei eiserxomenous pa8ogonous mikroorganismous!) auto kai apo monh ths meta xwris thn aloifh pa8ainei molunseis, bgazei fouskales 'h fountwnoun spyria pou prohgoumenws den uphrxan.
    sunopsizontas, h fucicort xreiazetai MONO gia 3-4 meres to POLU 2 fores thn hmera gia thn epoulwsh plhgiasmenwn spyriwn OXI omws panw se kustes h apla spurakia me puon (to leei kai to en8eto, oso gia tis upoloipes plhrofories proerxontai apo dermatologo!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πολύ για τις εξτρά πληροφορίες. Πάντως την επισήμανση για μακροχρόνια χρήση της fucicort την έχω ήδη αναφέρει. Σαφέστατα ως κορτικοστεροειδές η χρήση του πρέπει να περιορίζεται τοπικά και για 3-4 μέρες το πολύ. Πάντως σε κάποιο σπυράκι των δύσκολων ημερών για μια δυο μέρες το θεωρώ πολύ αποτελεσματικό χωρίς να κινδυνεύει η επιδερμίδα από τις παρενέργειες μακροχρόνιας χρήσης. Αν και για να πω την αλήθεια από τότε που αγόρασα την συσκευή zeno δεν έχω ανάγκη πλέον την fucicort. H Zeno πράγματι είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική λύση για τα συγκεκριμένα σπυράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11:16 π.μ.

    Τα προιόντα της Living Dimension είναι πολύ καλά για ακνεϊκά δέρματa. Είμαι 30 και φουλ με σπυριά κ κύστες κ από τότε που τα χρησιμοιώ έχουν βελτιωθεί πάρα πάρα πολύ. Επειδή είμαι πλήρως ενημερωμένη για τα επικύνδυνα καλλυντικά κ οτι ψωνίζω είναι βάση της 'γνωστής' λίστας σας βεβαιώνω ότι δεν περιλαμβάνουν κάποιο υλικό από την λίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11:09 μ.μ.

    καλησπερα!ειμαι στις "δυσκολες μερες" κ εβγαλα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σπυρι ενω γενικα δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα,στο μετωπο.ειναι κοκκινο κ δν εχει "ψηθει" ακομα για σπασιμο.κ του εβαλα fucicort καλα εκανα?δεν ειχα αλλη λυση με ενοχλει πραγματικα εκει που ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά έκανες αν και για να δράσει καλύτερα η fusicort πρέπει να την χρησιμοποιήσεις μόλις νιώσεις το σπυράκι να δημιουργείται. Πάρε και μια κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου πχ brevoxyl ή benzac και βάλε την σε αρκετή ποσότητα πάνω στο σπυράκι όταν είσαι στο σπίτι. θα βοηθήσει να το μαράνει πιο γρήγορα. Εάν βγάζεις συχνά βαθιά σπυράκια επένδυσε στην συσκευή zeno. Είναι πράγματι θαυματουργή. Στην συνιστώ ανεπιφύλακτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2:01 μ.μ.

    σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια,σημερα κιολας θα την παρω την κρεμα.οχι δοξα τον θεο δεν βγαζω τετοια σπυρια συχνα.κ τετοιο πραμα πρωτη φορα στην ζωη μου βγαζω στο προσωπο!κ παλι ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11:09 μ.μ.

    Fucicort. Αν σπαω τα σπιρακια και βαλω αυτη τη κρεμα θα με βοηθησει η δεν πρεπει να μην τα σπαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μην τα σπας! Βάλε την κρέμα πάνω στο σπυράκι μόνο (με ελαφρύ μασάζ για να απορροφηθεί) και μόλις νιώσεις ότι κάτι πάει να βγεί. Εάν αρχίσει και βγαίνει δεν μπορείς να κάνει πολλά πράγματα απλά το καλμάρει λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11:00 μ.μ.

    na rotiso kati exo spirakia bazo Fucicort dn leo kalh einai alla dn bgainou kai an bgoun kanoun ena simadh pou diskola to kribeis mporo na kano kati me ta simadia pou exoun meinei apo paliotera spirakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να μην βάζεις Fusicort σε όλο το πρόσωπο.... Για τα σημάδια διάβασε για την συσκευή δερμοαπόξεσης εδώ http://www.e-gynaika.com/2009/04/blog-post_04.html. Είναι φανταστική για να απομακρύνει δυσχρωμίες και σημάδια από ακμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αθηνά1:48 μ.μ.

    αν σπασω ενα σπυρακι, ακομα κι αν δεν πρεπει (καμοια φορα δεν το αντεχω!!) τι να βαλω επανω? και γενικα μπορειτε να μου συστησετε καποιο αποτελεσματικο και οικονομικο σχετικα προιον για να πλενομαι καθημερινα?(γενικα δεν εχω σε ολο το προσωπο σπυρακια αλλα που και που βγαζω 1-2 σε ακυρα σημεια,δεν τιθεται δηλαδη σοβαρο θεμα ακμης)θελω απλα κατι για να καθαριζω το λιπαρο μου δερμα και αποφευγω την εμφανιση σπυριων. ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5:03 μ.μ.

    8a h8ela na rwthsw an uparxei kati gia tin katapolemisi twn idi spasmenwn spuriwn...uparxei
    *an ginetai na einai kapws oikonomiko euxaristw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο πιο οικονομικός τρόπος είναι να πάρεις μια airol από το φαρμακείο που κάνει έντονη απολέπιση κα μετριάζει σιγά σιγά τα σημάδια. Είναι όμως καλύτερα να περιμένεις από Σεπτέμβριο- Οκτώβριο γιατί δημιουργεί φωτοευαισθησία στην επιδερμίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σε όλους!
    Έχω και εχω σπυράκια αλλά το παλεύω και οι συμβουλές που δίνετε με βοήθησαν πολύ. Το πρόβλημά μου είναι ότι έχω και μικρές κύστες (κύριως πηγούνι και μάγουλα) είναι σαν μικρά σπυράκια χωρίς να είναι κόκκινα και χωρίς να φαίνεται πύον αλλά όταν τισ πατάω βγάζουν κάτι σαν πύον. Ακόμα και ο΄ταν ηράμω από τα σπυράκια το πρόσωπο μου φαίνεται σαν σαγρε από αυτά τα κυστιδια( αν είναι κύστες, υποθέτω ότι έιναι) Τι να κάνω? καμία συμβούλή? Δοκίμασα και το πήλιγκ υγρών κρυστάλλων σε δερματολόγο αλλά τίποτα. Ε΄χω δοκιμάσει και καθαρισμό σε αισθητικό ( σε 3 διαφορετικές) αλλά τα αποτελέσματα είναι ακόμα χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος5:05 μ.μ.

    KALISPERA,ONOMAZOMAI MARIA...KATA TH DIARKEIA TIS PERIODOY VGAZV 2 3 SPYRAKIA SYXNA STIS PAREIES PANW STIS GVNIES....TI NA KANW??? EIMAI 19 KAI THELW MIA KALH ENYDATIKH KAI KATI G NA PLENOMAI KATHIMERINA XVRIS NA PROKALEI KSYRODERMIA...A!!! KATI TELEUTAIO...TO BOOB JOB THS RODIAL KANEI DOULEIA....K P MPORV NA TO VRW....EUXARISTW...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλλη εκανες πηλινγκ ενώ είχες εξαρση ακμής????
    Σου προτείνω να αλλάξεις δερματολόγο γιατί υπάρχουν θεραπείες για την ακμή αλλά βρες κάποιον που θα μπορέσει να σου δώσει σωστή θεραπεία για την ακμή πρώτα και μετά να κάνεις πηλινγκ. Σε αισθητικό δεν θα στο συμβούλευα. Δεν είναι ειδικές για τέτοιου είδους περιπτώσεις.
    Πέρα από την απαραίτητη επίσκεψη σε δερματολόγο τα προιόντα του Mario Badescu είναι από τα καλύτερα στην αγορά για περιποίηση και φροντίδα του ακνεικού δέρματος. ΄
    Επίσης οι συσκευές φωτοθεραπείας βοηθούν πολύ αλλά θέλουν καθημερινή χρήση και έχουν κάποιο μη ευκαταφρόνητο κόστος. Δες ένα σχετικό άρθρο εδώ

    http://beautynews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=126:baby-quasar&catid=10:treatments&Itemid=40

    Πάντως η βασική μου συμβουλή Έλλη μου είναι να βρείς πρώτα έναν καλό δερματολόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία ακολούθησε τις συμβουλές του άρθρου και διάβασε τα σχόλια που απαντώ σε παρόμοιες περιπτώσεις με την δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελένη7:39 μ.μ.

    Γεια και από μένα.
    Ενδειαφερομαι να αγοράσω το mini zeno αλλά στο amazon.com που προσπάθησα μου εβγαλε μύνημα ότι υπάρχει περιορισμός και δεν το στέλνουν στην ΕΛλάδα. Εκανα κάτι λάθος? Από που θα μπορόύσα να το παραγγείλω? Στην Ελλάδα η συσκευή κοστίζει 195€. Στο αμαζον λιγότερο απο 100€. Help me!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο amazon.uk θα το βρεις με αποστολή στην Ελλάδα αλλά προτίμησε την κανονική συσκευή. Η mini είναι λίγο πιο ιδιότροπη στην χρήση. Την πήρε μια φίλη μου και τα κουμπιά με το on off την δυσκολεύουν λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γειαααα...εχω και εγω σπυρακια και ενω εχω επισκεφτει αρκετους δεματολογους δεν εχω δει αποτελεσμα. το προβλημα δεν ειναι μεγαλο αλλα λιγα σπυρακια αρκουν για να χαλανε την ψυχολογια μου. το mario μονο με πιστοτική το αγοραζεις ή με αντικαταβολή?το συγκεκριμενο βοηθα στο να τα καταπραυνει ή να καταπολεμα το προβλημα ωστε να μην επανερχεται. καποιος αναφερει και το Living Dimension αυτό πωελιται σε φαρμακεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος8:53 μ.μ.

    και αν δεν εχεις πιστοτική καρτα πως κανει την παραγγελια για το mario

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χωρίς πιστωτική δεν μπορείς να αγοράσει από το Internet. Μπορείς να βγάλεις μια προπληρωμένη κάρτα και να αγοράζεις με ασφάλεια ότι θέλεις διάβασε ένα σχετικό άρθρο εδώ http://agoresonline.blogspot.com/2011/01/internet.html
    Τα προιόντα του Mario Badescu είναι πολύ καλά και βοηθούν πολύ στην καλυτέρευση της κατάστασης και έχουν πολύ καλές κριτικές από πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων. Προσωπικά και΄από την δική μου εμπειρία χρήσης όταν τα έχω χρειαστεί με έχουν βοηθήσει πολύ να καθαρίσει το δέρμα μου. Για το πόσο θετικό ή μόνιμο αποτέλεσμα όμως θα έχουν στον καθένα δεν μπορεί να εγγυηθεί κανένας ούτε καν γιατροί όταν δίνουν φαρμακευτικές αγωγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος4:32 μ.μ.

    για μικρες ρυτιδες ποια κρεμα ειναι καλυτερη,
    η airol η η navaquasol, ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε ποια περιοχή; Πάντως η airol δημιουργεί έντονη απολέπιση. Για ρυτίδες κάτω από τα μάτια δεν κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος2:36 π.μ.

    Η ΚΡΕΜΑ INDOXYL ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΜΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΡΙΧΟΦΥΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος5:57 μ.μ.

    Μαρία μπορώ να απαντήσω εγώ στην ερώτηση;

    Χρησιμοποιώ την INDOXYL από την Ανοιξη του 2008 και είδα μεγάλο αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά την ακμή μου. βασικά μόνο αυτή η κρέμα με έσωσε και ας έχω δοκιμάσει στα 40 χρόνια ζωής μου τα πάντα.

    Δεν έχω παρατηρήσει να προκαλεί τριχοφυία, μόνο ξηραίνεται το δέρμα αλλά αυτό μπορείς να το αντιμετωπίσεις με μια καλή κρέμα ημέρας.

    εγώ βάζω την ιντοχιλ κάθε βράδυ, όλο το βράδυ. αν και τώρα που ξεκίνησα την μηχανή της Μαρίας την timepeel δεν βάζω την κρέμα τη νύχτα που κάνω απολέπιση. Α, και Μαράκι, είναι τέλεια η timepeel!
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αθηνά μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και χαίρομαι που σου άρεσε η Timepeel. Είναι πράγματι φανταστική. Χθές έκανα σε μια φίλη μου και έπαθε πλάκα με το πόσο φωτίστηκε αμέσως το πρόσωπό της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος6:46 μ.μ.

    Καμια καλη συμβουλη για περιστασιακα σπυρακια;Εχω χρησιμοποιησει πολλα πραγματα αλλα τιποτα δεν μου εχει κανει μεγαλη βελτιωση.Ειμαι 16,κατι οικονομικο αν γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτά που γράφω στο άρθρο και επίσης κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου πάνω στο σπυράκι τοπικά. Επίσης η μάσκα με ασπιρίνη κάνει πολύ καλό σε ακνεικό δέρμα.
    Μερικά άτομα έχουν δει πολυ θετικό αποτέλεσμα με την differin. Είναι οικονομική και μπορείς να την δοκιμάσεις αν θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαρία μου γειά σου, ελπίζω όλα να κυλάνε καλά.

    Ψάχνω στη σελίδα σου αλλά δεν βρίσκω, κάτι μηχανές λέιζερ που κάνουν για τα σπυράκια. Θυμάμαι είχα διαβάσει κάποτε κάτι που έγραψες αλλά τώρα δεν το βρίσκω.

    Βασικά, να σου πω την εμπειρία μου. Εδώ και 3 μήνες κάνω φωτόλυση στο πρόσωπο για κάτι τριχούλες. Ενώ ταλαιπωρούμαι με ακμή από μικρή ηλικία μέχρι σήμερα και βάζω τοπικά την indoxyl το βράδυ εδώ και χρόνια, ξαφνικά, δεν βγάζω σπυράκια.

    Γιατί? Μήπως είναι η φωτόλυση? Και τότε θυμήθηκα για κάτι συσκευές για τα σπυράκια που είχες γράψει. Μπορείς να με βοηθήσεις? Οντως μπορεί να είναι η φωτόλυση που μου έλυσε το πρόβλημα?

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Trier σίγουρα είναι η φωτόλυση! Φαίνεται μάλιστα πως το δικό σου δέρμα αντέδρασε ιδιαίτερα θετικά και γρήγορα. Εάν θέλεις διάβασε εδώ ένα σχετικό άρθρο για μια εξαιρετική συσκευή φωτοθεραπείας http://www.beautynews.gr/baby-quasar-phototherapy
    που μπορείς να πάρεις για ατομική χρήση.
    Η άλλη συσκευή που έχω αναφέρει και είναι εξαιρετική είναι η zeno που αναφέρω στο άρθρο
    αλλά αυτή είναι για μεμονωμένα βαθιά σπυράκια και όχι για την κλασσική ακμή σε όλο το πρόσωπο που φαντάζομαι σε απασχολεί.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρία Καλή Χρονια..εύχομαι τα καλύτερα!
    Ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις χρησιμοποιήσει το mario badescu drying lotion;Τι διαφορες έχει με το buffering lotion; Απ οτι βλέπω το drying lotion είναι περισσότερο διαδεδομένο..

    Ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή Χρονιά και σε σένα Vasso μου :)
    Η drying lotion είναι για τα άσπρα επιφανειακά σπυράκια. Η buffering lotion είναι για τα πιο βαθιά σπυράκια ή αλλιώς κυστική ακμή. Είναι συνήθως τα σπυράκια που βγάζουμε λίγο πριν και κατα την περίοδό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κοριτσια καλησπερα....ειμαι 37χρ.και πριν δυο χρονια μετα απο εντονο στρες μου βγηκε βαρβατη ακμή...(ποτε πιο πριν δεν ειχα δει σπυρακι ουτε για δειγμα στο προσωπο μου).πηγα λοιπον στην δερματολογο μου και μου εδωσε συνταγη με κρεμα και μου την εφτιαξαν στο φαρμακειο....1 σωληναριο airol 1 σωληναριο lactoker της castalia...κοριτσια σωθηκα.....βεβαια στην αρχη ειχα γινει σαν κ.....ς απο την απολεπιση...αλλα μετα super το δερμα μου επανήλθε......ακομη και τωρα αν θελω απολεπιση αυτην βαζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαρια μου σου ειναι ευκολο να μου πεις την μασκα με την ασπιρηνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιούλη μου σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες :)
    Η airol πράγματι προκαλεί έντονη απολέπιση. Εγώ την έχω μόνιμα σπίτι μου! Όταν θέλω να ξεφλουδίσει πιο γρήγορα και να φύγει το σημάδι από ένα σπυράκι βάζω λίγο τοπικά για δυο βραδιές επανωτά. Η δυσχρωμία πάντως είναι πιο δύσκολο να φύγει και σε αυτό με έχει βοηθήσει η συσκευή δερμοαπόξεσης με το ήπιο TCA και η νέα κρέμα τη Lauder η Ιdealist Even Skintone Illuminator. Ο συνδυασμός αυτός είναι αχτύπητος για καθαρό και ομοιόμορφο δέρμα!
    Για την μάσκα ασπιρίνης έχω γράψει εδώ http://www.e-gynaika.com/2009/01/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος1:12 π.μ.

    Γεια σας!Εγώ βγάζω σπυράκια στους γλουτούς..Μήπως ξέρετε τί μπορώ να κάνω?Η απολέπιση από μόνη της βοηθάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μηχανική απολέπιση μπορεί να επιδεινώσει την μόλυνση. Οπότε προσοχή. Μπορείς να χρησιμοποιείς κάποιο μικροβιοκτόνο καθαριστικό με σαλυκιλικό για το σώμα όπως αυτο της Neutrogena και να βαζεις τοπικά μια κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου. Καλύτερα όμως να συμβουλευτείς ένα δερματολόγο.

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος1:36 μ.μ.

    Μαρία, καλησπέρα και συγχαρητήρια για τo blog σου, πραγματικά απίστευτες οι πληροφορίες σου! Είμαι 32 και έχω επιδερμίδα λιπαρή με ήπιας μορφής ακμή. Αλλά μετά από χρόνια ταλαιπωρίας σε γιατρούς και τοπικές θεραπείες, το δέρμα που έχει γίνει πλέον ευαίσθητο και μη ανεκτικό στο 99% των καλλυντικών (φαρμακευτικών και μη) που έχω δοκιμάσει (μου δημιουργούν κνησμό, τσούξιμο, φαγούρα) και αναγκάζομαι να μη φοράω τιποτα. Προς μεγάλη μου έκπληξη η Ιdealist Even Skintone Illuminator της Estee δεν μου προκάλεσε απολύτως τιποτα, και εχει απιστευτα αποτελεσματα! Τελεια, μπράβο σου που μας την πρότεινες! Προσωπικά, με έχεις σώσει! Και σκεφτομαι να αγοράσω τις συσκευές που εχεις προτενει! Για αρχή λεω να πάρω τη συσκευή Zeno, αλλα υπάρχει μονο μια ‘used’ στο βρετανικο Amazon, στο αμερικάνικο νομίζω πληρώνεις αρκετούς φορους, ε; Ξερεις που αλλού μπορω να τη βρω; Μήπως τις χει η Ρασελ; Επίσης λεω να δοκιμάσω τις buffering & drying lotion του M.Badescu.. εχεις να μου προτείνεις και κάποια ενυδατικη μαζι με σαπουνι καθαρισμου; (Το Cleanance της Avene που χρησιμοποιώ μου κανει το δερμα ξηρο και τραβαει, ειδικα τώρα το χειμώνα). Επίσης, κατι αντιγηραντικο για λάμψη και για πρώτες ρυτίδες; Μου προτεινε ο δερματολογος τον ορό της Chronoderm vitamin C 10% της Castalia, για το βράδυ, αλλά μου προκαλεί λιπαρότητα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Keep up the GREAT work!!!
    Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η Idealist. Αν και είναι λίγο ακριβή την χρησιμοποιώ ανελλιπώς από τότε που την πρωτοαγόρασα. Για την zeno άσε με λίγο να το ψάξω και θα σε ενημερώσω. Η buffering είναι εξαιρετική, ήπια για το ευαίσθητο δέρμα αλλά και πολύ αποτελεσματική. Το enzyme cleansing του Badescu είναι πολύ καλό καθαριστικό όπως και το αφρίζον καθαρίστικό της Bioearth και το Aloe Liquid Soap της Forever.
      Αντιγηραντική για λάμψη και μικρές ρυτίδες υπάρχουν πολλές καλές αλλά δύο που έχω τώρα πρόχειρα στο μυαλό μου τις έχω δοκιμάσει και μου αρέσουν πολύ είναι η Prevage της Elizabeth Arden(παλιά αγαπημένη και από τις μόνιμες κρέμες στο ντουλαπάκι μου)και η νέα της Lancome Vissionaire που δοκίμασα πρόσφατα, επίση υπέροχη! Όπως καταλαβαίνεις έχω πάθει overload καλλυντικών και δεν είναι να αγοράσω τίποτα για κανένα τρίμηνο.... Πάντως τα καλλυντικά τώρα τελευταία έχουν εξελιχθεί πολύ και κάνουν τις επιλογές μας δύσκολη υπόθεση :)

      Διαγραφή
    2. Βίκυ βρήκα eshop που την έχει και μάλιστα σε καλή τιμή :) Έχω βάλει τον σύνδεσμο στο άρθρο εκεί που αναφέρω την για την zeno.
      θα περιμένω με ανυπομονησία και τις δικές σου εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος4:24 μ.μ.

    Τελεια!! Μαρια μου, χιλια ευχαριστώ! Αρχίζω τις παραγγελίες το συντομότερο και επανέρχομαι με εντυπώσεις! Πολλα φιλια!!
    Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πού μπορώ να βρω τη συσκευή ZENO στην Αθήνα; Η σελίδα της εταιρείας για την Ελλάδα δε λειτουργεί και έτσι δεν μπορώ να βρω που πωλείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie μόνο παρaγγελία από το εξωτερικό πλεόν. Στην Ελλάδα σταμάτησαν να την φέρνουν. Στο άρθρο εκεί που αναφέρω για την zeno έχω link στην σελιδα όπου μπορείς να την αγοράσεις.

      Διαγραφή
  48. Γεια σου Μαρια ειμαι 35 ετων,θα ηθελα να σε ρωτησω ποιο νομιζεις ειναι καλυτερο dermaroller για προσωπο και σωμα το 0.5mm ή το 1.0mm. Θελω να αγορασω και για το προσωπο και για το σωμα(εχω ραγαδες).Στο προσωπο εχω λιγη ακμη(και ομως.....απ τα 33)και ειχα δοκιμασει τα παντα γιατρους, κρεμες κτλ.Το μονο που με βοηθησε ειναι η σειρα proactiv.Μηπως την ξερεις?
    Επισης θα ηθελα να σε ρωτησω για ενα σερουμ για το οποιο εχουν γραφτει διθυραμβικες κριτικες στο ιντερνετ κ σε περιοδικα.Ειναι ενα πολυ φθηνο αντιγηραντικο σερουμ απ τα σουπερμαρκετ ALDI το Lacura.To παρηγγειλα απ το e-bay κ το περιμενω.Μηπως το εχεις υπ'οψιν σου? Αυτα τα λιγα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Angelila πιστεύω πως το 1.00 καλύπτει και το πρόσωπο και το σώμα αρκετά καλά. Το 0.5 είναι πολύ λίγο για το σώμα. Για τις ραγάδες διάβασε εδώ Φυσική θεραπεία για τις ραγάδες.
      Συνήθως συστήνουν να μην χρησιμοποιείς dermaroller σε περιοχή με ενεργή ακμή άλλα έχω διαβάσει και περιπτώσεις που το χρησιμοποίησαν με καλά αποτελέσματα και σε πρόσωπο με ακμή. Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα για να σου πω κάτι με σιγουριά στο θέμα της ενεργής ακμής. Το πιο ασφαλές όμως είναι να μην κάνεις dermarolling όταν έχει σπυράκια. Από την περιγραφή σου πιστεύω ότι θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες στα παρακάτω άρθρα

      Συσκευή για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια.,

      Φωτοθεραπεία: Πως μπορεί να βελτιώσει την επιδερμίδα σου!,

      Ασφαλές Χημικό Πηλινγκ για Επιδερμίδα χωρίς Ψεγάδια ,

      Ιdealist Even Skintone Illuminator της Estee Lauder.,
      Για την κρέμα που αναφέρεις δεν έχω ακούσει κάτι. Μου κίνησες όμως την περιέργεια και με την πρώτη ευκαιρία θα το ψάξω :)

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου πω για την proactiv.. Το κύριο συστατικό της που δρα θετικά ενάντια στην ακμή είναι το υπεροξείδιο του βενζολίου. Όλα τα υπόλοιπα είναι πρόσθετα χημικά και συντηρητικά. Είναι πολύ πιο οικονομικό και εξίσου αποτελεσματικό να πάρεις μια απλή κρέμα από το φαρμακείου με υπεροξείδιο του βενζολίου.

      Διαγραφή
  49. Ευχαριστώ Μαρια μου.Σε εμπιστευομαι και θα αγορασω το 1mm και για προσωπο κ για σωμα.Μπορεις επισης να κοιταξεις και για το ALPHA-H LIQUID GOLD για το οποιο επισης εχουν γραφτει παρα πολλες καλες κριτικες...Ειναι σαν λοσιον που κανει ελαφρυ πιλινγκ.Δες το κι αυτο αν μπορεις το εχω παρει και ειναι τελειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Angelia to ALPHA-H LIQUID GOLD που αναφέρεις βασίζεται στο γλυκολικό οξύ και προσωπικά τουλάχιστον όταν είχα δοκιμάσει παλαιότερα παρόμοια προϊόντα δεν μου είχαν κάτσει καθόλου καλά. Μου δημιουργούσαν κοκινίλες, ευαισθησία και έβγαζα περισσότερα σπυράκια. Η κάθε επιδερμίδα όμως έχει διαφορετικές ανάγκες και σε κάποιες, όπως και στην δική σου περίπτωση, το γλυκολικό οξύ στρώνει καλά.

      Διαγραφή
  50. Ευχαριστω για την απαντηση Μαρια.Μπορω να σε ρωτησω και κατι τελευταιο?Αγορασα απ το e-bay ενα intensive whitening serum της NINA RICCI το οποιο το βρηκα σε αρκετα οικονομικη τιμη.Γενικα τα λευκαντικα σερουμ ειναι καλα για την επιδερμιδα? Εγω δεν το εχω δοκιμασει ακομα μηπως πρεπει να περιμενω να φυγει τελειως η ακμη που εχω?Γνωριζεις κατι γι αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Angelila εξαρτάται από τα συστατικά τους. Το kojic acid, η αρμπουτίνη, το εκχύλισμα liquorice η βιταμίνη c είναι ασφαλή λευκοαντικά συστατικά. Η υδροκινόνη όμως που είναι μεν ισχυρή λευκαντική ουσία δεν είνα καθόλου ασφαλής. Παρατεταμένη χρήση δημιουργεί ερεθισμό, προβλήματα υγείας και υπάρχουν ενδείξεις πως μπορεί ακόμα και να αυξάνει τις πιθανότητες για καρκίνο. Το καλό είναι πλέον πως λόγω αυτών των επιφυλάξεων δεν χρησιμοποιείται πλέον σε καλλυντικές τουλάχιστον κρέμες. καλό είναι όμως να κοιτάμε τα συστατικά για παν ενδεχόμενο.
      Για την κρέμα της Nina Ricci δεν ξέρω κάτι. Όταν σου έρθει κοίτα τα συστατικά...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7:59 μ.μ.

      ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ Κ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕ ΝΙΩΘΩ ΜΟΝΗ! ΕΧΩ ΑΚΜΗ ΑΟ ΤΑ 15...ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 26! ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΡΕΜΕΣ..ΧΑΠΙΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ! ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΚΑΝΑ ΧΗΜΙΚΑ PEELING Κ ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ! ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΡΕΛΗ ΑΚΜΗ ΑΛΛΑ ΒΓΑΖΩ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΩ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΑΔΙΑ! ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΓΙΖΩ ΚΑΝ! ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΑ ΤΗ SKINOREN Κ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΤΗΣ LA ROCHE POSAY Κ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΗΜΑΔΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑ ΣΠΥΡΑΚΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΠΗΥΔΗΣΕΙ) Κ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΑΝΑΔΑ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΗ ΚΑΛΗ Κ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ...ΓΙ ΝΑ ΞΕΦΛΟΥΔΙΣΕΙ Κ ΝΑ ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η AIROL? KATI OIKONOMIKO K KAΛΟ Κ ΑΜΕΣΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

      Διαγραφή
    3. Αλεξάνδρα η airol είναι η πιο οικονομική και γρήγορη λύση για να ξεφλουδίσει πιο γρήγορα και να αποχρωματιστεί το σημάδι.
      Για τα βαθιά σπυράκια πάντως σου προτείνω μια μικρούλα συσκευή που τα σταματάει πριν βγούνε. Είναι πολύ αποτελεσματική και δεν είναι ιδαίτερα ακριβή. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στο άρθρο Συσκευή για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια.

      Διαγραφή
  51. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΖΕΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ IRAKLISSSSS@WINDOWSLIVE.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μαρία, έχω πρόβλημα κυστικής ακμής και διαβάζοντας αυτά που γράφεις αποφάσισα να αγοράσω την Buffering Lotion και την Drying Mask του Mario Badescu. Όμως έχω κατεβάσει μια λίστα από το Διαδίκτυο με τα συστατικά που επιβαρύνουν την ακμή(comedogenic) και που βρίσκουμε σε καλλυντικά κλπ. Εκεί λοιπόν αναφέρονται τα Biotin και Zinc Oxide που περιέχει η Buffering και το Colloidal Sulfur που περιλαμβάνει η Drying. Τι με συμβουλεύεις να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie κανένα από τα δύο δεν τα ξέρω για επιβαρυντικά για την ακμή. Από μία γρήγορη έρευνα που έκανα επίσης δεν βρήκα κάτι. Ίσα ίσα που το Zinc Oxide τα είδα σε λίστες με τα μη κομηδογόνα. Την buffering την χρησιμοποιώ χρόνια και από εμπειρία σου μιλάω όχι μόνο δεν δημιουργεί πρόβλημα αλλά βοηθάει πολύ. Επίσης σωτήριες είναι και οι συσκευές που χτυπάνε θερμικά την πηγή της μόλυνσης και δεν αφήνουν καν το σπυράκι να βγει στην επιφάνεια, διάβασε το άρθρο Συσκευή για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια..
      Για την κυστική ακμή κατάλληλη είναι η buffering, η drying είναι για τα πιο εξωτερικά σπυράκια με λευκό πύον. Ελπίζω να βοήθησα :)

      Διαγραφή
  53. Ανώνυμος2:12 μ.μ.

    geia sas!eimai 14 kai exw polla spyrakia to kako einai oti vgazw kai eswterika!ekei pou feygei to ena na bgenei ena kainourio!exw paei polles fores gia ka8arismo kai ontws ka8arizw alla to polu gia 5 meres kai meta vgazw pali!8elw na m proteinete proionta pou mporw na xrhsimopoiw wste na dw ena kalo apotelesma kai syntoma!an mporeite k.maria proteinete m kati kalo! anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Anna το πρόβλημα της εφηβικής ακμής εμφανίζεται λόγω των ορμονικών αλλαγών της ηλικίας, είναι σύνθετο και χρειάζεται αγωγή από δερματολόγο. Οι συμβουλές στο άρθρο μπορεί όμως να σου φανούν και εσένα χρήσιμες. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις, αν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη των γονιών σου, και κάποια προϊόντα που ήδη αναφέρω στα προηγούμενα σχόλια.
    Δοκίμασε και την μάσκα ασπιρίνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μαρία,ποια η γνώμη σου για τα inneov imperfections d-tox???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φαίνεται καλό προϊόν αλλά δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο σχετικά. Ούτως ή άλλως αυτά τα προϊόντα πρέπει να τα δοκιμάσεις για να δεις αν δουλεύουν στον οργανισμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα.Πάσχω από ακμή και μου έχουν μείνει κάποια και κάποιες ουλές στο πρόσωπο.Ο Δερματολόγος μου χορήγησε indoxylτο πρωί και μείγμα 2 προς 1 airol με trahycly το βράδυ.Ήδη νιώθω πάνω στον μήνα το δέρμα μου ερεθισμένο και να με 'τραβάει΄.Θα δώ κάποια διαφορά στα σημάδια,αν ναι σε τι βαθμό και πότε?Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Maki αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Ο γιατρός σου πιστεύω πως είναι ο πλέον κατάλληλος για να λύσει τις απορίες σου. Αν μετά την αγωγή θέλεις να βελτιώσεις περισσότερο την εικόνα των ουλών τότε χρησιμοποίησε ένα dermaroller ή πιθανώς dermapen διάβασε το σχετικό άρθρο εδώ http://www.e-gynaika.com/2012/10/dermapen.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.