Για τις μέλλουσες μαμάδες!

Για τις μέλλουσες μαμάδες βρήκα κάτι φανταστικό!!!! Πως θα σας φαινόταν να μπορούσατε συνέχεια να βλέπετε πως είναι το μωρό σας στο συγκεκριμένο στάδιο ανάπτυξης ξεκάθαρα σε τρισδιάστατη ζωντανή κινούμενη εικόνα (Θυμάμαι ότι και εγώ κατα την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου έψαχνα συνέχεια να βρώ φωτογραφίες από έμβρυα στην ίδια φάση ανάπτυξης). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να έχετε δική σας σελίδα για να μπορέσετε να κάνετε τις ρυθμίσεις των ημερομηνιών. Σκέφτηκα όμως το εξής, ότι μιας και εγώ διαθέτω σελίδα μπορώ για όποια ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου στο womengr@gmail.com και θα φτιάξω εγώ για σας το 3D μοντέλο. Θα σας δώσω κατόπιν την διεύθυνση και θα μπορείτε να βλέπετε όποτε θέλετε πόσο έχει μεγαλώσει το μωράκι σας. Θα χρειαστεί να μου δώσετε α) ένα ψευδώνυμο (ξέρω ότι οι περισσότερες νιώθετε ανασφάλεια να δίνεται τα πραγματικά σας στοιχεία) και β) την ημερομηνία γέννησης του μωρού (μπορείτε επίσης να μου αφήσετε τα στοιχεία αυτά σε σχόλιο αν σας διευκολύνει) . Μπορείτε να δείτε προς το παρόν ένα μωράκι τεσσάρων μηνών στο κάτω μέρος της δεξιάς στήλης. Αν έχετε ερωτήσεις επικοινωνήστε μαζί θα χαρώ να σας βοηθήσω.



Feel Unique

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.