Το Νέο μου Blog...

Γεια σας κορίτσια....
Επιτέλους το νέο μου blog είναι έτοιμο... Μετά από 10+ ημέρες εντατικής δουλειάς  έχω τελειώσει τα βασικά τουλάχιστον... Με προβλημάτισε αρκετά και το όνομα μιας και ήθελα κάτι σύντομο που να περικλείει την κύρια θεματολογία με την οποία θα ασχολούμαστε από εδώ και πέρα... Το βάφτισα λοιπόν  Spa στο Σπίτι.  Πως σας φαίνεται; Μετακόμισα  ήδη κάποια παλιά αγαπημένα άρθρα μαζί με τα σχόλιά σας και θα βάλω σταδιακά και άλλα μαζί με νέο υλικό...
Θα με βρίσκεται από εδώ και πέρα εκεί οπότε κάνετε εγγραφή στο Newsletter για να ενημερώνεστε για τα νέα άρθρα.

Έκανα εκεί την διαδικασία των σχολίων εύκολη και με δυνατότητα να κάνετε εγγραφή στα σχόλια όποιας συζήτησης θέλετε  αλλά και να αναστέλλετε ή και να σταματάτε όποτε θέλετε την παρακολούθηση. Έφτιαξα και σελίδα στο facebook εδώ  για να τα λέμε και εκεί.

Το  e-gynaika.com  δεν το σταματώ, τουλάχιστον άμεσα... Πιθανά να γράφω και εδώ  πότε πότε θέματα σχετικά με υγεία, firness και διατροφή που με ενδιαφέρουν αλλά είναι άσχετα με την θεματολογία του νέου blog. Θα δείξει πραγματικά δεν ξέρω ακόμη...

Το καλύτερο όμως  σας το άφησα για το τέλος... για να γιορτάσουμε τα εγκαίνια του νέου μου blog έκανα ένα σούπερ διαγωνισμό με αυτό το πακέτο. Καλό ε!


Δείτε την σχετική ανάρτηση  με τον διαγωνισμό εδώ  και πάρτε όλες σας μέρος ασφαλώς... Άντε πάμε να τα τα λέμε πλέον εκεί..... Σας περιμένω :)

23 σχόλια:

  1. Καλορίζικο Μαρία μου..εμείς μαζί σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευτυχία μου. Μπράβο, πήρες μέρος και στον διαγωνισμό... Άπαιχτο το σχόλιό σου :))

      Διαγραφή
  2. Με το καλό Μαρία μου !!!! Καλή επιτυχία στο καινούριο σου site !!
    Εμείς θα σε ακολουθούμε όπως πάντα πιστές φίλες σου .Είσαι πολύτιμη με τις συμβουλές σου και την άψογη ενημέρωσή σου . Την διεύθυνση του site σου την έβαλα όπως και την παλιά πρώτη στην μπάρα των σελιδοδεικτών μου !!!!!!!!!!!!!
    φιλιά πολλά !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαρία, συγχαρητήρια για το νέο σου blog. Μας αρέσει πολύ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε κορίτσια :) Σε περιμένω εκεί λοιπόν να τα λέμε. Ετοιμάζω ήδη ένα πολύ ωραίο tutorial. Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μαράκι, χρόνια και ζαμανια!!!
    Καλορίζικο λοιπόν. Πολύ ωραιο!!
    Ανυπομονώ να λάβω μέρος και στον διαγωνισμό και φυσικά να κερδίσω χεχεχε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι καλορίζικο, δεν ξέρω αν πήρες το πρώτο μνμ μου .
    Μου αρέσει το νέο σου "σπίτι".:):):)
    Μου αρέσει πολύ και ο διαγωνισμός και ελπίζω να κερδίσω:):) xexexe
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ladybug και το νέο μου σπιτάκι και ο διαγωνισμός :) Σου εύχομαι λοιπόν καλή επιτυχία! Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικο λοιπόν. Περιμένω πως κ πως τις νέες σου προτάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλορίζικο,πολύ καλό.Φαίνεται πως αγαπάς αυτό που κάνεις.Μου άρεσε και ο διαγωνισμός.Εύχομαι ότι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Πράγματι, το αγαπώ πολύ!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τις ευχές σου :)

      Διαγραφή
  9. Μαρια μου γεια σου . Καλοριζικο! Μαρια θελω πολυ να λαβω μερος στο διαγωνισμο αλλα δεν ξερω πως να το βαλω στον τοιχο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου πήγαινε εδώ στη σελίδα του νέου blog στο facebook . Κάνε like πρώτα στην σελίδα και μετά στην δημοσίευση του διαγωνισμού επέλεξε "κοινοποιήστε".
      Καλή επιτυχία :)

      Διαγραφή
  10. Το εκανα. Ελπιζω σωστα! Ευχαριστω Μαρια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου είδα το σχόλιο στο άρθρο του διαγωνισμού αλλά στη σελίδα στο facebook δεν βλέπω την κοινοποίηση σου. Η τελευταία κοπέλα που το κοινοποίησε όπως βλέπω είναι άλλη γιατί επίσης έχει συμμετοχή την ίδια περίπου χρονική στιγμή και στα σχόλια και στην κοινοποίηση στο fb. Θα πρέπει να κάνεις την κοινοποίηση γιατί ακόμα και αν κληρωθείς θα είναι άκυρη η συμμετοχή σου. Δεν είναι δύσκολο πάντως... γιατί μπερδεύεσαι; Είναι κάτι που κάνουμε όλη την ώρα στο fb... Ζήτα το πολύ πολύ την βοήθεια κάποιου φίλου... Ενημέρωσέ με μόλις τα καταφέρεις. Φιλιά και αν χρειαστείς κάτι άλλο πες μου :)

      Διαγραφή
  11. Μαρια γραφω στα σχολεια τη μου αρεσει και παταω post comment? Kαι στο facebook λεγομαι αλλιως .Πρεπει να το φτιαξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια καλοριζικο το νεο σου βημα.Κικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Άλλαξες signature; Σε περιμένω εννοείται να τα λέμε και στην νέα σελίδα. Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Καλοριζηκο μαρια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.