Tips για τις αγορές μας στις εκπτώσεις!


Από αύριο ξεκινάνε οι εκπτώσεις και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικές ώστε να μην κάνουμε άσκοπες αγορές πάνω στην παρόρμηση και τον ενθουσιασμό της στιγμής. Πρώτα απ’όλα είναι σημαντικό να αποφασίσουμε και να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τι πραγματικά μας λείπει και χρειαζόμαστε. Μία καλή ματιά και ξεκαθάρισμα της ντουλάπα μας θα έλεγα πως είναι το απαραίτητο βήμα πριν την …βόλτα μας στην αγορά. Προτιμήστε επίσης να κάνετε δυο τρεις καλές αγορές παρά να ξεσηκώσετε την αγορά με πολλά και φτηνά κομμάτια. Έτσι θα εξασφαλίσετε από την δική σας την πλευρά τουλάχιστον σωστές και χρήσιμες αγορές.
Εάν, μετά την αγορά, εμφανιστούν προβλήματα, μην το δέχεστε απλά σαν ατυχία αλλά υπερασπιστείτε τα δικαιώματα σας: Επιστρέψτε το ταχύτερο δυνατό το προϊόν πίσω στο κατάστημα όπου ψωνίσατε και διαμαρτυρηθείτε στη διεύθυνσή του.
Δεν είστε υποχρεωμένες να δεχθείτε αντικατάσταση με όμοιο είδος, που ενδεχόμενα θα έχει ή θα παρουσιάσει σύντομα το ίδιο ελάττωμα, ούτε κανένα πιστωτικό σημείωμα. Η σωστότερη λύση είναι η επιστροφή των χρημάτων σας. Να είστε προετοιμασμένες και να επιμείνετε! Στην πραγματικότητα, πολλοί αγοραστές συμφωνούν με τις προτάσεις του καταστήματος για μια δωρεάν διόρθωση ή για ένα πιστωτικό σημείωμα. Δεχτείτε μόνο αν είστε σίγουρες ότι δεν συμβιβάζεται η τελική ποιότητα του.
Εάν το κατάστημα, παρά την επιμονή σας, δε σας ικανοποιήσει, κάντε μια επιστολή διαμαρτυρίας κρατώντας ένα αντίγραφο για εσάς. Επίσης, σε σοβαρότερη περίπτωση, μπορείτε να απευθυνθείτε για καταγγελίες στους εξής οργανισμούς:

  • Ινστιτούτο καταναλωτών http://www.inka.gr/

  • Στη γενική γραμματεία καταναλωτή. Το 1520 δέχεται καταγγελίες καταναλωτών και θα σας δώσει ότι πληροφορίες χρειάζεστε.

  • Στο κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) http://www.kepka.org.gr/


  • Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.