Θεραπεία Αστραπή για ...Δερματικά Παράσιτα.

Σήμερα θα μοιραστώ μια άλλη περιπέτειά μου, ευτυχώς σύντομη, που πέρασα πριν από λίγο καιρό. Όπως σας ανέφερα και στο προηγούμενο post αυτός ο χειμώνας ήταν άστα να πάει… Για την ακρίβεια αυτό δεν το έπαθα μέσα στο καταχείμωνο αλλά με με τις πρώτες ζέστες την άνοιξη όταν άρχισαν να κυκλοφορούν και τα κουνούπια. Ένα πρωί παρατήρησα στο πόδι μου αυτά… 


Τέσερεις μεγάλες κουνουπιές ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον… Δεν τα έδωσα σημασία αλλά την επόμενη μέρα ενώ κανονικά θα έπρεπε να είχαν φύγει ήταν εκεί ακόμα πιο έντονα και την επομένη φαινόταν ακόμα χειρότερα και με αρκετή φαγούρα. Θεώρησα ότι μάλλον πρέπει να ήταν μολυσμένο κουνούπι και έβαζα λίγο αλόη για την φαγούρα και fucicort για την μόλυνση. Την επόμενη όχι μόνο δεν υποχώρησαν αλλά άρχισα να παρατηρώ ότι τα κόκκινα στίγματα άρχισαν να εξαπλώνονται και από την άλλη μεριά του ποδιού μου έτσι…

Εδώ είναι που κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά και ότι αυτά δεν ήταν κουνουπιές αλλά κάτι άλλο. Δεν είχα ιδέα τι όμως…. Ήταν Σάββατο και έπρεπε να περιμένω την Δευτέρα για να πάω στο δερματολόγο να δω τι ήταν αυτά τα περίεργα σημάδια. Με είχε φάει η αγωνία για να είμαι ειλικρινής γιατί φαινόταν να εξαπλώνονται και να χειροτερεύουν με κανένα σημάδι υποχώρησης.

Η Διάγνωση:  Δερματικά Παράσιτα!

Δευτέρα απόγευμα ο δερματολόγος μου είπε πως ήταν παράσιτα που μπήκαν μάλλον από επαφή με χώμα και με ρώτησε αν είχα πάει εκδρομή στην εξοχή ή αν έκανα δουλειές σε κήπο κτλ. Το μόνο που είχα κάνει πρόσφατα είναι να καθαρίσω την βεράντα και να κάνω κάποια συμμαζέματα στις γλάστρες και στα φυτά μου. Ε! αυτό είναι μου είπε από εκεί κάτι κόλλησες. Δεν είναι τίποτα θα πάρεις αυτά και θα είσαι εντάξει… Πήγα φαρμακείο πήρα ένα πακέτο χάπια και μια αλοιφή και πήγα σπίτι όπου  άνοιξα να δω τι περιείχε η συνταγή που μου είχε γράψει. Για να μην τα πολυλογώ τα χάπια ήταν αντισταμινικά και η κρέμα κορτιζόνη… Πως στο καλό αυτά θα σκότωναν τα παράσιτα και τα αυγά τους (ιου…. σιχαμερό δεν είναι ……;) που ήταν κάτω από το δέρμα μου δεν μπορούσα να καταλάβω…. 

Ακολούθησα την αγωγή για κανα δυο μέρες χωρίς καμία βελτίωση. Έψαξα και στο διαδύκτιο όπου είδα τρομακτικές εικόνες για παράσιτα στο δέρμα και πανικοβλήθηκα. Άρχισα να σκέφτομαι τρόπους για να τα εξολοθρεύσω, αλλά πως; Συνέχισα το ψάξιμο στο Internet για φυσικούς τρόπους αντιμετώπισης. Ξύδι, λάδι ρίγανης αιθέριο έλαιο θυμαριού με ελαιόλαδο..και άλλες φυσικές θεραπείες εμφανίστηκαν αλλά τίποτα που να υπόσχεται σίγουρη και γρήγορη ίαση…. Σκεφτόμουν πως έπρεπε να κλείσω ακόμα ένα ραντεβού στο γιατρό (και ακόμα ένα 25αρι ευρώ) για κάποια συμπληρωματική αγωγή....


Η θεραπεία...

Εν τω μεταξύ έτυχε να πρέπει να κάνω κάποια επαναληπτικά χτυπήματα με την ipl στο μπικίνι. Και εκεί μου ήρθε η ιδέα.. αφού η θερμική ακτίνα της συσκευής καίει την ρίζα της τρίχας δεν θα κάψει και τα παράσιτα μαζί με τα αυγά τους; Ε! 
Την δοκίμασα λοιπόν σε τρία από τα σημάδια και περίμενα να δω την άλλη μέρα τα αποτελέσματα. Απίστευτο… αυτά τα τρία σημεία που χτύπησα ήταν πλέον επίπεδα, πολύ λιγότερο κόκκινα και δεν είχαν καθόλου φαγούρα. Με έκδηλο τον ενθουσιασμό μου τα χτύπησα όλα ένα προς ένα και την επόμενη μέρα είχαν όλα μειωθεί κατά πολύ. Τα χτύπησα άλλη μία όλα και αυτό ήταν με την ακτίνα του Ipl τα έψησα στην κυριολεξία…. Η φαγούρα εξαφανίστηκε τελείως και η κοκκινίλα ήταν πολύ λιγότερη.  Εδώ είναι που τράβηξα και τις φωτό γιατί κατάλαβα ότι αυτό έπρεπε να το αποθανατίσω και να το μοιραστώ μαζί σας.
 Σε μία εβδομάδα οι κοκκινίλες εξαφανίστηκαν τελείως. Το ανέφερα σε γνωστό γιατρό μου και μου είπε «Μπράβο σου! Πολύ καλά έκανες!» Χα!!  έτσι έλαβα και την έγκριση γιατρού, όχι ότι την χρειαζόμουν βέβαια….  
 Αν και δεν είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα και πιθανά να μην το χρειαστείτε ποτέ, θεώρησα σκόπιμο να γράψω το συγκεκριμένο post μιας και  ίσως να βοηθήσει κάποιον, κάποια στιγμή που θα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Τώρα θα μου πείτε μια συσκευή ipl για αποτρίχωση δεν είναι και από τα αντικείμενα που έχει ο καθένας εύκαιρη σπίτι του… παρ όλα αυτά είναι ένας σίγουρος και αστραπιαίος τρόπος για να αντιμετωπισθούν τα δερματικά παράσιτα και αν καμιά άλλη θεραπεία που δοκιμάσετε δεν δουλέψει καλό είναι να την έχετε στα υπ 'όψιν… 
Φιλιά πολλά σε όλες σας...
 Α! Και στο επόμενο άρθρο σας έχω ευχάριστα νέα :)

11 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον αν και δεν έχω την συσκευή. Πριν κάτι χρόνια είχα πάθει το ίδιο και πήγα στο δερματολόγο και μου είπε ότι έχω κνήφη. Είχα τα ίδια σημαδάκια. Ευτυχώς το πρόλαβα στην αρχή του και εγώ. Αλλά δεν ακολούθησα ούτε και εγώ την συνταγή του δερματολόγου.΄Μια ομοιοπαθητικός μου είπε να βάλω έλαιο λεβάντας. Μια σταγόνα στο κάθε σημάδι. Όντως έκανε δουλειά.Το ελαιόλαδο σε αυτές τις περιπτώσεις τα χειροτερεύει. Αρχικά αυτό έβαλα και εγώ, επειδή το είχα άμεσα διαθέσιμο και έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Zoyzoyna εμένα ο δερματολόγος δεν μου διευκρίνησε τι είδους παράσιτο ήταν.... Ενδιαφέρον και λογικό πάντως αυτό που είπες για το έλαιο λεβάντας. Το κοίταξα τώρα και στο διαδύκτιο και όντως το προτείνουν σε τέτοιες περιπτώσεις. Καλό είναι να το γνωρίζουμε και αυτό ως πιθανή λύση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Μαρία μου απολογούμαι που γράφω εδώ το θέμα μου είναι κάπως άσχετο. θέλω να μοιραστώ μαζί σας την έμπειρια μου καθώς κ την ανησυχία μου για την πρόσφατη θεραπεία που έκανα την prp κοινώς πλάσμα! την εχω κάνει μόνο στα μάτια για μαύρους κύκλους. ήταν περίπου έξι ενέσεις σε κάθε κάτω βλεφαρο οι οποίες μου φάνηκαν 200 σε αριθμό μιας κ δεν είχα βάλει αναισθητικό κρέμα. τα βλεφαρο μου είχαν φουσκώσει κ μελάνιασει αρκετά. το δέρμα μου ήταν αρκετά ξηρό αμέσως μετά την θεραπεία.το πρήξιμο πέρασε μετά από ένα 24ωρο. το μελάνιασμα και η ξηρότητα υπεχώρησε αρκετά μετά από δύο μέρες. λίγα σημάδια έχουν μείνει από τις ενέσεις στο δεξί βλεφαρο σε μέγεθος καρφίτσας. το πρόβλημα είναι το αριστερό βλεφαρο εκεί όπου είχα κ μια σχετικά μεγάλη ορατή φλέβα. εκεί εχω δύο σημάδια κόκκινα σαν αιμάτωμα όχι σε μέγεθος καρφίτσας αλλά πολύ μεγάλα τα οποία φαίνονται από πολύ μακριά σαν ελιές ακόμα κ με μέικ απ. με ανησυχούν πολύ. υπάρχει πες.πτώση να μείνουν σημάδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hapiness δεν πιστεύω πως θα σου μείνουν σημάδια. Απλά επειδή χτύπησε μεγαλούτσικη φλέβα (η περιοχή κάτω από τα μάτια έχει πολλά αιμοφόρα αγγεία)έκανε αιμάτωμα και θα πάρει λίγο καιρό να φύγει. Προς το παρόν κάνε υπομονή και χρησιμοποίησε concealer σε μορφή compact (όχι υγρό) και λίγο πιο σκούρο χρώμα από αυτό που χρησιμοποιείς συνήθως με κάπως κοκκινωπή(tan) και όχι κίτρινη απόχρωση. Καλύπτει καλύτερα τις μελανιές.. Άπλωσέ το ταμποναριστά εκεί που έχεις την μελανιά. Μόλις ηρεμήσει τελείως η περιοχή ενημέρωσέ μας για τις εντυπώσεις σου. Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία.
    Έχω ελίτσες , στο χρώμα του δέρματος, που βγαίνουν από τον ήλιο, σε υιό οφείλεται μου είπε ο γιατρός και θέλουν κάθε τόσο καυτηρίαση. Μπορείς να δοκιμάσεις την συσκευή αυτή σ΄αυτά τα θηλώματα, αν έχεις φυσικά ή σε κάποιον εθελοντή ? (οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν) να δούμε αν έχει αποτέλεσμα και εκεί? ή αν γνωρίζεις κανένα άλλο τρόπο θεραπείας. Υπήρχε μία κρέμα παλιά αλλά την κατάργησαν.
    Ευχαριστώ, Kary.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kari δεν κάνει αυτή η συσκευή για τις ελίτσες. Υπάρχει άλλη συσκευή αν σε ενδιαφέρει για να τις καυτηριάζεις αλλά μπορεί να αφήσει σημάδια αν δεν την χρησιμοποιείς σωστά. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα είμαι στην διάθεσή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία αν έχεις χρόνο, ενδιαφέρομαι να μάθω.
      Ξέχασα τον κωδικό μου γι΄ αυτό άργησα να απαντήσω.
      Παλιότερα είχα δει στη σελιδα σου ένα λαδάκι γι αυτές τις ελίτσες, που τις εξαφανίζει, μήπως θυμάσαι ποιό ήταν?

      Διαγραφή
    2. kari το λαδάκι είναι φτιαχτή συνταγή της Ρασέλ. Νομίζω όμως πως πρέπει να δει η ίδια τις ελίτσες για να αξιολογήσει αν κάνει το λαδάκι της ή όχι. Εμένα πάντως μου έσπασε το μπουκαλάκι και επειδή είχε έντονη μυρωδιά (όχι άσχημη αλλά ξέρεις... βοτάνων)και ενοχλούσε τον άντρα μου δεν το ξαναχρησιμοποίησα. Η συσκευή με την οποία αφαιρείς τις ελίτσες είναι αυτή Mole remover Ρίξε μια ματιά και αν θέλεις κάποια άλλη διευκρίνηση είμαι στην διάθεσή σου.

      Διαγραφή
    3. Την είδα έχει και καλή τιμή. Ευχαριστώ Μαρία.

      Διαγραφή
  6. Με βοήθησε αρκετά!Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή εννοείς σχετικά με παράσιτα; Αντιμετώπισες και εσύ κάποιο παρόμοιο πρόβλημα και είδες αποτέλεσμα με το ipl; ή αναφέρεσαι σε κάτι άλλο; Πολύ θα ήθελα να μου το διευκρινήσεις γιατί δεν ξέρω κάποια άλλη περίπτωση που το χρειάστηκε και το χρησιμοποίησε έτσι. Απλά ανέφερα εδώ την δική μου εμπειρία από κάτι που σκαρφίστηκα μόνη μου και δούλεψε αλλά σίγουρα θα με ενδιέφερε να μάθω αν είχε το ίδιο αποτέλεσμα και σε σένα.

      Διαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.