Αμπούλες και Ζελέ Υπερήχων για τις Συσκευές Ομορφιάς μας

Γεια σας κορίτσια μου, καλό Φθινόπωρο να έχουμε! Μου λείψατε…. Ξέρω πως χάθηκα… αλλά βοηθούσα στην οικογενειακή επιχείρηση και δεν είχα καθόλου χρόνο για το blog μου που ομολογουμένως μου έλειψε πολύ όπως και όλες σας ασφαλώς…. Τώρα επέστρεψα και μπορώ πάλι να είμαι παρόν για τις απορίες σας και ασφαλώς για φρέσκια ενημέρωση.

Θα ξεκινήσω σήμερα με καλά νέα πάνω σε ένα θέμα που απασχολεί όλες όσες έχουμε ατομικές συσκευές ομορφιάς, από το απλό dermaroller μέχρι και τις πιο τεχνολογικά προχωρημένες όπως τις συσκευές υπερήχων. Είναι γνωστή η δυσκολία που αντιμετωπίζαμε στην προμήθεια σωστών και ασφαλών καλλυντικών για χρήση με τις συσκευές αυτές. Μέχρι τώρα αναζητούσαμε και χρησιμοποιούσαμε απλά καλλυντικά με όσο πιο φυσική και κατάλληλη σύνθεση γίνεται και στο περίπου την χαζοβολεύαμε….

Στην έρευνα μου όμως πριν από μερικούς μήνες για κάτι πιο κατάλληλο ανακάλυψα μια εταιρεία την Dermedics που διαθέτει εξαιρετικές επαγγελματικές σειρές καλλυντικών όπως αμπούλες με ενεργά συστατικά και άριστης ποιότητας ζελέ υπερήχων για ιατρική χρήση και τις επαγγελματικές συσκευές αισθητικής.
Επικοινώνησα λοιπόν με την εταιρεία η οποία στην αρχή μου ανέφερε πως τα προϊόντα είναι επαγγελματικού τύπου και πως δεν  πουλάνε λιανική για προσωπική χρήση σε ιδιώτες. Τους εξήγησα πως έχω blog με θέματα ομορφιάς και πολλές αναγνώστριές μου όπως εγώ άλλωστε που χρησιμοποιούμε ατομικές συσκευές ομορφιάς έχουμε πρόβλημα με την αγορά κατάλληλων προϊόντων. Τους παρακάλεσα λοιπόν αν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν. Η κοπέλα υπεύθυνη των πωλήσεων πείστηκε πως ξέρω να χρησιμοποιώ σωστά τα προϊόντα και τελικά μου επέτρεψε να κάνω μία προσωπική παραγγελία. Είπε επίσης, προς μεγάλη μου χαρά, πως θα συζητούσε με την εταιρεία το ενδεχόμενο να διαθέτει στις αναγνώστριές μου κάποια από τα προϊόντα τους σε λιανική βάση.

Δεν άργησα να παρέλαβω το δέμα με τις αμπούλες mesovital και το υπέροχο υαλουρονικό gel υπερήχων Hyal. Επιτέλους είχα στην διάθεσή μου όχι μόνο τα εργαλεία αλλά και τα σωστά προϊόντα για μια ολοκληρωμένη spa περιποίηση στο σπίτι….

Λίγα λόγια όμως για τα προϊόντα…
Το MESOVITAL είναι ένας ορός με κοκτέιλ από πεπτίδια, λιποσωμάτα, κολλαγόνο και βιταμίνες για βαθύ αναγέννηση του δέρματος, σύσφιξη, ρυτίδες και γενικά αναζωογόνηση και επιβράδυνση της γήρανσης του δέρματος. Ιδανικό για χρήση ηλικίες 35 +.
Δραστικές Ουσίες που περιέχει:
Matrixyl ® 3000 Πεπτίδια + λιποσώματα (Q10 + Λεκιθίνη + Carnitine) + μικροφυκών + Βιταμίνη C + βιταμίνη Β12 + Phyto υαλουρονικό οξύ 3% + Phyto κολλαγόνο
Είναι αγνό προϊόν σε μονοδόσεις σε γυάλινο φιαλίδιο, απόλυτα ασφαλές χωρίς parabens, οινόπνευμα, χρωστικές, αρωματικές ουσίες και αλλεργιογόνα. Αν ανοιχτεί ο ορός μπορείτε να τον κρατήσετε για μια εβδομάδα κλειστό με το ελαστικό πώμα. Εγώ πάντως τραβάω όσο χρειάζομαι με σύριγγα αφήνοντας την βελόνα μέσα και έτσι τον διατηρώ ανέπαφο για την επόμενη χρήση. Συνήθως το μοιράζω σε δυο δόσεις και το χρησιμοποιώ με την συσκευή υπερήχων αλλά και με το dermaroller.

To Hyal gel ανήκει στην σειρά ζελέ υπερήχων με Υαλουρονικό Οξύ τελευταίας γενιάς χαμηλού μοριακού βάρους, για όλους τους τύπους αισθητικών θεραπειών. Χωρίς parabens αλάτι, αρώματα και χρωστικές είναι απόλυτα ασφαλές και έχει αυξημένη ικανότητα διείσδυσης στο δέρμα. Το συγκεκριμένο ζελέ πέρα από την βασική του χρήση ως μέσω αγωγιμότητας των υπερήχων στο δέρμα, λόγω της σύστασής του προσφέρει και καλλυντική φροντίδα. Ενισχύει την δομή των πρωτεϊνών των ενδοκυτταρικών συνδέσμων και διεγείρει την ενδογενή σύνθεση του υαλουρονικού οξέος στους ινοβλάστες της επιδερμίδας. Επίσης γεμίζει τις μικρές ρυτίδες. Είναι τέλειο για χρήση με όλες τις συσκευές υπερήχων.

Προσωπικά προτιμώ ακόμα και με τον υπέρηχο να απλώνω πρώτα μία αμπούλα και μετά το gel. Όταν χρησιμοποιώ το dermaroller απλώνω μόνο την αμπούλα.
Το αποτέλεσμα της περιποίησης το βλέπεις άμεσα στην επιδερμίδα σου. Ενυδατωμένη και λαμπερή…. Μακροχρόνια δε προσφέρεις μια εξαιρετική αντιγηραντική περιποίηση πολύ ανώτερη από οποιαδήποτε πανάκριβη κρέμα της αγοράς.
Δυστυχώς το καλοκαίρι λόγω φορτωμένου ωραρίου τα άφησα όλα στην μέση…. δεν είχα χρόνο ούτε να σας ενημερώσω ούτε καν να ασχολούμαι με beaute. Μια κρέμα ημέρας και αντηλιακή και πολύ ήταν….

Τώρα που επέστρεψα επικοινώνησα πάλι με την εταιρεία για να κάνω μια νέα παραγγελία και με ενημέρωσαν πως μπορούνε να μας διαθέτουν κάποια από τα προϊόντα τους για χρήση με τις συσκευές μας αφού αναλάβω να σας ενημερώνω για την σωστή και ασφαλή χρήση τους.

Σε γενικές γραμμές να ξέρετε πως όσες έχετε σπάτουλα ή κάποια άλλη συσκευή υπερήχων υπάρχoυν διαθέσιμα ειδικά gel, για βαθιά ενυδάτωση, για ευαίσθητα δέρματα και κολλαγόνου για αντιγήρανση. Είναι  η πιο απλή και οικονομική λύση. Για ακόμα πιο εντατική φροντίδα οι ειδικές σειρές με ορό σε αμπούλες αντιμετωπίζουν ξεχωριστά βασικά προβλήματα όπως, αφυδάτωση, κοκκινίλες & αντιδραστικότητα, κηλίδες & γενικά δυσχρωμίες, βαθιές ρυτίδες και χαλάρωση, botox αποτέλεσμα για ρυτίδες έκφρασης , αντιμετώπιση των πρώτων ρυτίδων και θαμπή όψη, ορμονική & εμμηνοπαυσιακή γήρανση, αδύνατα μαλλιά και αλωπεκία, ευρυαγγείες, ακμή, αδυνάτισμα. Αυτές χρησιμοποιούνται με το dermaroller, τις συσκευές υπερήχων και μεσοθεραπείας.

Όσες ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελία  μπορείτε να στείλετε mail στο info@dermedics.gr


13 σχόλια:

  1. Μαράκι μου welcome back.μας ελειψες πολυ. Οπως πάντα έκανες διεξοδική έρευνα με υπέροχα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Λιτσάκι μου τι κάνεις; Πολύ χαίρομαι που σε άκουσα και για το ζεστό σου καλωσόρισμα... Άντε θα τα λέμε συχνά από εδώ και πέρα. Πολλά φιλάκια :)

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟ ΜΑΡΙΑ!!!! Σε συμβουλευομαι παντα.... Φανατικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι καλημέρα και καλή επάνοδο ..είμαι σχετικά νεα στο site
    αλλά έχω πάθει πλάκα με το μεράκι σου και το ταλέντο που έχεις στο να ανακαλύπτεις πράγματα για σένα και κατα επέκταση για εμάς
    δεν ξέρεις πόσες φορές με έχεις βγάλει απο τη δύσκολη θέση στο τι ακριβώς πρέπει να αγοράσω και τι είναι καλό για το δέρμα μου..άσε δε τα σχόλια καμιά φορα απο φίλους & οικογένεια "νικάκι σήμερα δείχνεις κούκλα" ..και λεω νάναι καλά η μαρία ..και μου λένε όλοι μα ποιά είναι τελικά αυτή η φανταστική φίλη σου μαρία..τελικά το site το έχουν μάθει όλοι φιλοι και γνωστοί και άνδρες παρακαλώ!!!...μην σε κουράζω άλλο σ' ευχαριστούμε για άλλη μια φορά που υπάρχεις στη ζω'η μας να είσαι γερή και δυνατή...μαράκι αν υπάρχει ζήτηση και απο άλλες κοπέλες του site γιατα προιόντα αυτά ενδιαφέρομαι και εγώ αν μπορούσες να μας πεις και τις τιμές ακόμα καλύτερα..ευχαριστώ προκαταβολικά ..φιλιάααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοοοο... δεν μπορείς να φανταστείς τι κουράγιο μου δίνουν τα λόγια σου Νίκη μου!
      Η αγάπη που λαμβάνω από όλες σας κορίτσια με συγκινεί πραγματικά και μου δίνει δύναμη να συνεχίζω. Ακόμα και όταν λόγω περιστάσεων αναγκάζομαι να σας αφήσω για λίγο, είναι πάντα προσωρινό και με τη πρώτη ευκαιρία είμαι πάλι κοντά σας.
      Για τα καλλυντικά στείλε μου mail να σε ενημερώσω και για τις τιμές στο περίπου όμως μιας και δεν είμαι σίγουρη ακόμη. Είμαι σε συνεννόηση με την Ρασέλ να μας τα φέρνει χονδρικής και να μπορούμε να τα παίρνουμε χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα λιανικής από την εταιρεία. Όταν θα οριστικοποιηθεί η διαδικασία θα κάνω μια σχετική ενημέρωση και στο άρθρο.
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. γεια σου μαρακι.η γωγω ειμαι δεν ξερω αν με θυμασαι με τη συσκευη μεσοθεραπειας.μου ειχες στειλει ενα λινκ με προιοντα για τη συσκευη μου αλλα δεν παραγγειλα ποτε.και τη συσκευη δεν τη χρησημοποιω γι αυτο το λογο.ενδιαφερομαι για τα προιοντα .τι μπορω να χρησημοποιησω;εχω και dermaroller.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγώ μου θύμισε μου ποια συσκευή έχεις και ποιες είναι οι κυριότερες ανάγκες της επιδερμίδας σου για να σου προτείνω τις κατάλληλες αμπούλες και, αν χρειάζεται, gel για την συσκευή. Τις αμπούλες μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις και με το dermaroller. Αν θες γράψε μου στο mail για να σου στείλω και κάποια ενημερωτικά φυλλάδια με τις αμπούλες που μου έχει στείλει η εταιρεία.

      Διαγραφή
  5. καλησπερα.η συσκευη μου ειναι αυτη http://www.ebay.ie/itm/Portable-Needle-free-Mesotherapy-Meso-therapy-Machine-Skin-Rejuvenation-Care-/290680321309?pt=US_Skin_Care&hash=item43ade5b51d
    μου την ειχαν στειλει κατα λαθος οταν παραγγειλα τη συσκευη δερμοαποξεσης.θυμασαι;η επιδερμιδα μου δεν εχει ιδιαιτερες αναγκες.ειμαι 32 χρονων και χαρη στις συμβουλες και την ερευνα σου δειχνω πολυ μικροτερη.θα μ ενδιεφερε το υαλουρινικο οξυ και η κυτταριτιδα.πραγματικα μ εχεις βοηθησει παααρα πολυ.σ ευχαριστω και παλι!!!!επισης θα ηθελα να μαθω το κοστος.φιλια πολλα καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγώ μου σου στέλνω πληροφορίες με το email...

      Διαγραφή
  6. Αγγελική τα κοίταξα τα Filorga και στην αρχή μου έκαναν από την περιγραφή θετική εντύπωση.. μέχρι που κοίταξα τα συστατικά.... Ένα κατεβατό ολόκληρο με χίλια μύρια και αρκετά από αυτά που δεν μου άρεσαν. Σιλικόνες parabens, αρώματα... κτλ Δεν πιστεύω πως θέλεις κάτι προϊόντα με τέτοια σύσταση για χρήση με συσκευή και βαθύτερη διείσδυση. Το Filorga Mesotherapist που έχουν για χρήση με το dermaroller δεν είναι κακό... Αν και δεν έχω τον χρόνο να τα κοιτάξω όλα τα συστατικά του δεν είδα κάτι άσχημο οπότε αν θες μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό με την συσκευή σου. Προτιμώ όμως τις αμπούλες με μετρημένα συστατικά και μόνο τα απαραίτητα. Άμα βλέπω λίστες ατελείωτες στα συστατικά χαλιέμαι να τις χρησιμοποιώ για τις πιο επεμβατικές θεραπείες μας.
    Αλήθεια ποια είναι η εμπειρία σου από την silk n reju; Έχω ακούσει καλές κριτικές γενικά αλλά θα με ενδιέφερε και η δική σου άποψη και εμπειρία.
    Για τα dermedics στείλε μου mail για να μπορέσω να σου στείλω ενημερωτικά φυλλάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Μαρία. Εύχομαι καλό κι΄ ανέμελο Χειμώνα.
    Μαρία με ενδιαφέρουν οι αμπούλες. Τι θα μου πρότεινες με το dermaroller
    κυρίως για ενυδάτωση, αντιγήρανση, τάση για ευρυαγγεία, σύσφιξη ?
    Οι τιμές είναι προσιτές ? γιατι είναι ένα θεματάκι κι αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kari στείλε μου mail να πούμε λεπτομέρειες και να σου στείλω κάποια έντυπα να τα ρίξεις μια ματιά με την ησυχία σου. Πες μου επίσης και την ηλικία σου για να να σου προτείνω το πιο κατάλληλο για την περίπτωσή σου.

      Διαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.