Συσκευές για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια.

Είχα γράψει και παλαιότερα  για τα βαθιά μεμονωμένα σπυράκια που βγάζουμε τις δύσκολες μέρες, πως τα αντιμετωπίζω και  στην κυριολεξία τους κόβω τον βήχα μόλις πάνε να εμφανιστούν. Στο άρθρο αναφέρω για την τοπική χρήση της fucicort (1) την lotion του mario badescu (2)  και την συσκευή zeno (3).

Τι είναι η Zeno;
H  zeno είναι το βασικό μου όπλο, η μικρούλα μου αγαπημένη θαυματουργή συσκευή που μέσω της υψηλής θερμικής ενέργειας τοπικά πάνω στο σπυράκι καταστρέφει τα μικρόβια στον πόρο καταστέλλει άμεσα την ανάπτυξή του και δεν αφήνει να εμφανιστεί το παραμικρό ίχνος του  κρατώντας το πρόσωπό μου πεντακάθαρο. Το μυστικό για άμεσο αποτέλεσμα είναι να το πάρεις είδηση νωρίς και να το χτυπήσεις με το πρώτο γνωστό αίσθημα ενόχλησης.

Μια επάξια αντικαταστάτρια, η Pulsar.
Την zeno την έχω χρόνια και ήταν η μοναδική μου πρόταση για τα μεμονωμένα βαθιά σπυράκια. Πρόσφατα όμως συνειδητοποίησα πως το αρχικό μοντέλο της zeno έχει σταματήσει να κυκλοφορεί και η εταιρεία το έχει αντικαταστήσει με ένα νέο μοντέλο που όμως και αυτό σαν το αρχικό μοντέλο της χρειάζεται ανταλλακτικό μετά από συγκεκριμένο αριθμό χτυπημάτων.
Με αυτό σαν αφορμή θέλησα να δω λοιπόν τι εναλλακτικές συκευές υπάρχουν σήμερα και θυμήθηκα  πως είχα δει μία παρόμοια στο site της εταιρείας που έχει και την  συσκευή φωτοθεραπείας την  aurora.  Πρόσεξα λοιπόν πως η  pulsar είναι πιο οικονομική βασίζεται στην ίδια τεχνολογία με την zeno και είναι εξίσου αξιόλογη πιθανώς και καλύτερη γιατί εκτός από την υψηλή θερμική ενέργεια ενσωματώνει και το μπλε φως που ως γνωστό είναι ανασταλτικός παράγοντας στα βακτήρια της ακμής.
Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά μόλις μου τελειώσει το τωρινό ανταλλακτικό μου της zeno θα είναι η επόμενη αγορά μου. Την zeno την είχα πριν από χρόνια 250 ευρώ συν τα ανταλλακτικά που έχω αγοράσει κατά καιρούς αλλά παρόλο το κόστος όχι μόνο δεν το μετάνιωσα ποτέ αλλά και πιο ακριβή να ήταν θα τα έδινα και πάλι δίχως δεύτερη σκέψη.  Η sirius όμως είναι διαθέσιμη στα 75 ευρώ  με απεριόριστες χρήσεις οπότε μόλις χρειαστεί αντί για το ανταλλακτικό της zeno θα πάρω αυτή και θα ασφαλώς θα σας ενημερώσω σχετικά όταν έχω νεώτερα.

Που μπορώ να την βρω;
Μέχρι τότε, εάν ταλαιπωρήστε και εσείς από τέτοια σπυράκια και δεν μπορείτε να περιμένετε την αξιολόγησή μου  μπορείτε να βρείτε την Pulsar στο site της Sirius εδώ. Θα είναι η καλύτερη επένδυση στην ομορφιά σας που έχετε κάνει ποτέ!  Όχι μόνο σας γλυτώνει άμεσα από τα αντιαισθητικά και επώδυνα "καρουμπαλάκια" στο πρόσωπο αλλά δεν έχετε να αντιμετωπίσετε και την   δυσχρωμία που αφήνει μετά όταν φύγει η φλεγμονή. 

Σημειώστε πως όλες αυτές η συσκευές δεν κάνουν για τα άσπρα με πύον σπυράκια ούτε για την εξαπλωμένη ακμή  σε όλο το πρόσωπο αλλά μόνο για τα συγκεκριμένα ορμονικά βαθιά σπυράκια.

Ενημέρωση 18/6/2012: Τελικά την αγόρασα, την δοκίμασα και μπορώ να διαβεβαιώσω πως η pulsar κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με τη zeno και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται αλλαγή κεφαλής για κάθε 90 θεραπείες. Το μόνο που με εκνευρίζει κάπως στην pulsar και το θεωρώ ανόητο σαν χαρακτηριστικό είναι το ηχητικό σήμα που κάνει κάθε 6 δευτερόλεπτα. Σε αυτό το σημείο νομίζω πως η zeno, που ειδοποιούσε κάθε 30 δεύτερα που πέρασαν για το σύνολο των 2.30 λεπτών που είναι ο συνολικός χρόνος θεραπείας, ήταν καλύτερη.
Κατά τα άλλα όμως η Pulsar  αποδεικνύεται πιο οικονομική αγορά χωρίς συμβιβασμό στο αποτέλεσμα. 

24 σχόλια:

  1. Αυτό πωλείται και στην Ελλάδα; Τώρα που έχει περάσει και ένας μήνας, βλέπεις διαφορά, κάνει δουλειά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vicky μου δυστυχώς δεν πωλείται στην Ελλάδα. Δεν χρειάζεται μακροχρόνια χρήση για να δεις αποτέλεσμα. Αυτή η συσκευή δρα άμεσα στα μεμονωμένα βαθιά σπυράκια που συνήθως βγάζουμε περιστασιακά. Δεν είναι συσκευή κατάλληλη για αντιμετώπιση εκτεταμένης ακμής ούτε και εξωτερικά με πύον σπυράκια.

      Διαγραφή
  2. Κατάλαβα! Θα το παραγγείλω από το εξωτερικό λοιπόν! Ευχαριστώ πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία εγω δυστυχώς απόκτησα απο ότι φαίνεται ορμονικο πρόβλημα μετα τη γέννηση κ της κόρης μου!εχω δοκιμάσει αμέτρητες αλοιφές τίποτα...έχω κ σπυρακια απλα που αν τα αφήσω όμως μετατρέπονται σε σπυρακια με πυον!ενδεικνυται αυτη η συσκευή για μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nikolen αν ξεκινάνε από βαθιά σπυράκια τότε ναι θα βοηθήσει πολύ αρκεί να τα προλαβαίνεις στην αρχή. Μόλις αρχίσεις δηλαδή να νιώθεις την γνώριμη ενόχληση. Επίσης δοκίμασε τοπικά και την fucicort.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μαρια. Ονομαζομαι Κυριακη και ανακαλυψα το μπλογκ σου εδω και λιγες μερες.Ηθελα να σε ρωτησω, επειδη δεν καταλαβαινω τι εννοεις με τον ορο βαθιά σπυράκια, εγω βγαζω απο καποια εσωτερικα σπυρακια οπως εγω τα αποκαλω τα οποια συνηθως διακρινονται αν κοιταξεις απο κοντα την πασχουσα περιοχη λογω του οτι ειναι ελαφρα φουσκωμενη. Δεν μου κανουν δηλ την συνηθησμενη κοκκινιλα που εχει το σπυρακι. Βεβαια αν το αφησω να μεγαλωσει μαζευει πυον το οποιο ομως παραμενει μεσα και δεν συγκεντρωνεται στην επιφανεια το δερματος ωστε να φαινεται οπως τα σπυρακια της ακμης.Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω γιατι δεν ξερω πως αλλιως να τα περιγραψω.Η συσκευη αυτη που προτεινεις κανει για την δικη μου περιπτωση; Και επισης οπως κοιτουσα στο σαιτ του προιοντος προσεξα και την συσκευη Aurora και ηθελα να ρωτησω, μιας και τα αγγλικα μου δεν με βοηθανε ποια ειναι η διαφορα των 2 συσκευων σε σχεση με την ακμη παντα; Ρωταω γιατι ειδα οτι η Aurora κανει θεραπεια και για τις παναδες και θα με ενδιεφερε μιας και εχω αρκετα σημαδια στα μπρατσα μου αν μπορουσα να συνδιασω τις 2 αυτες θεραπειες με 1 προιον. Ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριακή η συσκευή για τα μεμονωμένα σπυράκια είναι ιδανική ακριβώς για τα σπυράκια που έχεις. Η Aurora σίγουρα βοηθάει και σε αυτά τα σπυράκια αλλά όχι άμεσα. Είναι μια πιο σταδιακή θεραπεία που εξυγιαίνει σιγά σιγά την επιδερμίδα και θέλει συστηματική χρήση. Δυστυχώς δεν μπορεί να σε καλύψει μόνο μία συσκευή αποτελεσματικά. Αν δεν μπορείς να τις πάρεις τώρα και τις δύο καλύτερα να πάρεις πρώτα αυτήν που είναι για τα μεμονωμένα σπυράκια να τα αντιμετωπίσεις άμεσα και αργότερα όταν διευκολυνθείς οικονομικά παίρνεις και την Aurora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλ. αν κατάλαβα καλά η Aurora κάνει την ιδία δουλειά αλλά πιο μακροπρόθεσμα; Αν είναι έτσι μάλλον θα προτιμήσω να πάρω αυτή τη συσκευή μιας και σίγουρα δεν μπορώ να αντεπεξέλθω στο κόστος ώστε να πάρω και τις 2 συσκευές (2+ χρόνια άνεργη). Έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα μου είναι χρόνιο ουσιαστικά οπότε αν παραμείνει για λίγο χρονικό διάστημα παραπάνω μέχρι να λειτουργήσει η Aurora δεν με πειράζει. Πιστεύεις ότι με καθημερινή χρήση θα έχω τα αποτελέσματα που θέλω σε 1-2 μήνες περίπου; Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου και συγχαρητήρια για το μπλογκ σου. Πραγματικά μας βοηθάς πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριακή μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
    Επειδή και εγώ είχα πρόβλημα με τα βαθιά σπυράκια πρέπει να σου πω ότι δεν θα αντικαθιστούσα με τίποτα την συσκευή για τα μεμονωμένα σπυράκια. θα διάλεγα στην θέση σου μόνο την aurora αν έχεις περισσότερο εκτεταμένο πρόβλημα ακμής και ελάχιστα βαθιά σπυράκια. Προσωπικά το βαθιά σπυράκια μου δημιουργούσαν μεγάλο πρόβλημα μιας και έκαναν καιρό να φύγουν και μετά μου άφηναν σημάδι δυσχρωμίας που επίσης έκανε μήνες να εξασθενήσει. Εν τωμεταξύ έβγαζα άλλα σπυράκια 2-3 σε κάθε περίοδο και το πρόσωπο μου είχε σημαδάκια μονίμως. Mε την zeno και τώρα με την pulsar σώθηκα. Σκέψου το λίγο και διάλεξε προσεκτικά. Αν δεν έχεις πολλά βαθιά πάρε την Aurora όπως είπες και βοήθησε απλά τα βαθιά με κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου και τοπικά λίγη fucicort. Αν όμως έχεις πολλά βαθιά και συνέχεια σου συστήνω να πάρεις καλύτερα την pulsar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχ ελπίζω να βγάζεις νόημα στην τελευταία παράγραφο...
    Αυτό παθαίνεις όταν γράφεις γρήγορα και δεν τσεκάρεις πριν δημοσιεύσεις λίγο την σύνταξη.... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χμμ..! Κοίτα. Πρόβλημα ακμής γενικότερα δεν έχω. Και τα σπυράκια αυτά τα βγάζω μόνο στο δεξί μάγουλο στο ύψος του στόματος για να καταλάβεις. Κάποιες φορές βγάζω και στην μύτη ένα αλλά το συγκεκριμένο γίνεται κόκκινο και πονάει όταν το ακουμπάω. Στο υπόλοιπο πρόσωπο δεν έχω πρόβλημα. Κι εμένα κάνουν καιρό να φύγουν και το θέμα είναι ότι όταν τα βλέπω θέλω να τα πειράξω. Με το ζόρι κρατιέμαι κάθε φορά. Βασικά αν δεν ήταν το πρόβλημα με τις πανάδες που έχω στα χέρια δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου για την aurora. Αχ δεν ξέρω τι να κάνω μπερδεύτηκα! Κι εσένα σε ζάλισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυριακή μου θεωρώ πιο σημαντικό την καθαρή επιδερμίδα στο πρόσωπο παρά τις πανάδες στο χέρι. Επίσης στα χέρια η περιοχή είναι μεγάλη και θα χρειαστείς πολλές ώρες και υπομονή για να δεις αποτέλεσμα με την Aurora. Σου προτείνω λοιπόν χωρίς αμφιβολία να πάρεις την Sirius. Αυτή όμως είναι η προσωπική μου άποψη, η απόφαση είναι ασφαλώς δική σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου και παλι Μαρια. Τελικα κατεληξα οτι θα παραγγειλω την pulsar και την sonic για τον καθαρισμο του προσωπου. Θα ηθελα ομως να σε ρωτησω μιας και δεν εχω κανει ξανα αγορα μεσω ιντερνετ αν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω και τελωνειο μιας και η παραγγελια ειναι απο Αμερικη. Απο κατι γνωστους εμαθα οτι με την εταιρεια που αποστελουν το δεμα ((USPS)δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος ομως σε καποιο αλλο μπλογκ που διαβαζα τα σχολια εγραφαν οτι οταν παρήγγειλαν την pulsar και παρελαβαν τελικα το δεμα πληρωσαν επιπλεον 60€ για το τελωνειο. Τελικα τι ισχυει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυριακή εγώ σπάνια έχω πληρώσει τελωνείο στις τόσες φορές που παραγγέλνω από το εξωτερικό, αλλά πάντοτε είμαι προετοιμασμένη για το ενδεχόμενο. Συνολικά στις τόσες παραγγελίες μου, το κόστος είναι αμελητέο.
    Πάντως είναι γεγονός πως πρώτα κοιτάω να παραγγείλω αυτό που θέλω από ευρωπαϊκή χώρα. Αν δεν το βρίσκω ή είναι πολύ ακριβότερο τότε αναγκαστικά παραγγέλνω από Αμερική παίρνοντας και το ρίσκο για τελωνείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. geia sou maria!eixa paliotera ena 8ema m t spurakia k emfanisa k smhgmatorroikh dermatitida.o dermatologos me aloifh me voi8hse polu,wstoso t provlhma p exw einai polles kokkiniles apo spurakia.apofasisa loipon meta apo kairo kai psaksimo n kanw phytopeeling g n t diwksw..ekana 2 sth seira.kl phgan..omws meta apo kana mhna t derma m arxise n ginetai akoma pio evais8hto k n petaw spurakia enw prin dn petaga aplws eixa kokkiniles apo prohgoumena spurakia..tr exw parapanw kokkiniles k skeftomai n agorasw th suskevh pulsar p proteineis..vevaia 8 h8ela pl n akousw ti allo exeis n m proteineis.s efxaristw.8elw polu n tis eksafanisw gt me deixnoun kourasmenh..eimai 21..k exw k polla stigmata.. georgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Marlen γεια σου,
    Θα ήθελα κατ' αρχάς να σε παρακαλέσω να μην γράφεις Greeklish πραγματικά με κουράζει αφάνταστα να διαβάζω κείμενο ιδίως τόσο εκτενές και να προσπαθώ να βγάλω άκρη...
    Η pulsar είναι εξαιρετική συσκευή για τα μεμονωμένα σπυράκια. Θα σε βοηθήσει πολύ σταδιακά να καθαρίσει η επιδερμίδα σου. Είναι βέβαια κατάλληλη για τα βαθιά σπυράκια αυτά που βγάζουμε συνήθως στην περίοδο και όχι αυτά με το λευκό πύον ή τα μαύρα στίγματα. Για τα μαύρα στίγματα προτείνω την clarisonic για αρχή και αργότερα σπάτουλα υπερήχων.
    Γενικά για να ενημερωθείς με το τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την επιδερμίδα σου σου προτείνω να διαβάσεις αυτά τα σχετικά άρθρα:


    1. Συσκευή για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια.

    2. Ανανέωση της Επιδερμίδας με την Μέθοδο της Δερμοαπόξεσης.

    3. Φωτοθεραπεία: Πως μπορεί να βελτιώσει την επιδερμίδα σου!

    4. Ασφαλές Χημικό Πηλινγκ για Επιδερμίδα χωρίς Ψεγάδια

    5. Ιdealist Even Skintone Illuminator της Estee Lauder.

    6. Μάσκα ασπιρίνης.

    7. Συσκευές Ομορφιάς: Πώς να επιλέξετε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οκ σορυ για τα greeklish.. δεν το ηξερα.τεσπα εγω εχω πολυ ευαισθητο δερμα και αν χρησιμοποιησω την clearsonic θα ερεθιστει.επισης επειδη εχω 2 μικρα με πυον δεν νομιζω ν κανει για την ωρα. να φανταστεις αν ας πουμε κατσω σε ενα χωρο με πολυ ζεστη για ωρα αρχιζω να πεταω κοκκινιλες σα σπυρακια που μετα υποχωρουν αλλα καμια φορα μπορει ν εξελιχθουν κ σε σπυρακι.το προβλημα μ εμενα ειναι οτι πρεπει ν τ φροντιζω κ ν τ προσεχω πολυ.αν δεν το ενυδατωσω θα πεταξω κοκκινιλα αλλα σε μορφη εκζεματος κυριως γυρω απ τη μυτη.αν τ ενυδατωσω λιγο παραπανω σπυρακια.αν ιδρωσω και εκτεθω σε ζεστη η κανω ηλιοθεραπεια παλι θ κοκκινισει.με κουραζει ολη αυτη η ευαισθησια σε σημειο καποιες φορες ν απεχω απ δραστηριοτητες η ν αναγκαζομαι ν φοραω παντου μεικ απ.τα αρθρα σ τα εχω τσεκαρει ηδη, απλα ηθελα ν σου αναφερω ακριβως τι συμβαινει με μενα για ν χεις μια πιο πληρη εικονα. ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου μαρια.παρηγγειλα τη συσκευη pulsar ομως σημερα επεσε το ματι μου σ αυτη τη κριτικη http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=152963/Sirius_Beauty_Pulsar/0/Treatments
    λεει οτι η εξυπηρετηση πελατων ηταν ανυπαρκτη και οτι η συσκευη τελικα δεν βοηθησε καθολου.προσπαθω ν βρω καποιο τηλεφωνο για ν επικοινωνησω με την εταιρεια ετσι ωστε ν ξερω που βρισκεται η παραγγελια μου.μπορεις ν βοηθησεις? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Marrlen γεια σου,
    Η pulsar σε διαβεβαιώνω πως κάνει δουλειά. Την έχω και είναι αποτελεσματική όπως υπόσχεται. Απλά την παίρνουν άτομα με ακμή και περιμένουν να εξαλείψει την ακμή τους. Δεν κάνει για τα σπυράκια με λευκό πύον. Είναι για να καταπολεμήσεις τα περιστασιακά ορμονικά βαθιά σπυράκια που δεν έχουν ορατό πύον, στην αρχή τουλάχιστον, αλλά νιώθεις αρκετή ενόχληση όταν πάνε να βγούν και πρήζεται η περιοχή. Αυτά με το που νιώσεις την ενόχληση κάνεις δυο τρεις φορές και δεν εμφανίζονονται ποτέ. Εάν είναι κάποια πολύ επίμονα ή δεν τα προλάβεις τελείως στην αρχή βάζεις και λίγο fucicort πάνω τοπικά στο σπυράκι και είσαι έτοιμη. Εμένα με έσωσε...

    Όσο για το service πήρα τις συσκευές και δεν το χρειάστηκα ποτέ για να σου πω τι γίνεται εάν χρειαστεί επικοινωνία μαζί τους.
    Μην ανησυχείς πάντως προκαταβολικά... Μερικές φορές στα forum υπάρχουν και σχόλια από άτομα ιδιότροπα, υπερβολικά ή που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το προιόν ή ακόμα και από ανταγωνιστές. Κάνε λίγο υπομονή και θα σου έρθει η συσκευή. Αν θέλεις πάλι επικοινώνησε μαζί τους μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ενταξει Μαρια μου..θα περιμενω ν μ ερθει η συσκευη και θ σ πω νεοτερα.οσο για τη fucicort για την ωρα δεν τη χρειαζομαι γιατι την αποφευγω τη κορτιζονη.εχω μια αλοιφη με αζελαικο οξυ που μ δωσε ο δερματολογος και βοηθαει καπως.πολλα φιλακια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Marlen δεν πειράζει λίγη fucicort τοπικά στο σημείο για δυο τρεις φορές. Η μακροχρόνια και εκτεταμένη χρήση δημιουργεί πρόβλημα. Κάνε όμως όπως νιώθεις εσύ άνετα και δεν σε αγχώνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γεια σ μαρια μ!τι κανεις? σημερα ελαβα τη συσκευη pulsar της sirius..απλως μεσα δεν ειχε οδηγιες χρησης..μπηκα στ site και ειδα τα βασικα βηματα.απλως επειδη σ' ενα σχολιο σ, μου ειχες πει οτι υπαρχουν και ατομα που δεν ξερουν να τη χρησιμοποιουν,ηθελα πριν τη χρησιμοποιησω να μ πεις πως πρεπει να τη χειιριστω και τι μπορω να κανω λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Marlen βασικά πρέπει να το χρησιμοποιήσεις το δυνατόν συντομότερο μόλις καταλάβεις ότι κάποιο σπυράκι πάει να βγει. Το ανάβεις πατώντας το πρώτο κουμπάκι και περιμένεις μέχρι να ακούσεις τον προειδοποιητικό ήχο οπότε και πατάς το δεύτερο κουμπί και τοποθετείς την άκρη της συσκευής πάνω στο σπυράκι. Το αφήνεις εκεί χωρίς να το μετακινείς γύρω στα 2.30 λεπτά μέχρι να ακούσεις ένα συνεχόμενο ήχο (κατά την διάρκεια της θεραπείας θα ακούγεται κάθε 10" ένα σύντομο μπιπ). Δες και ένα βίντεο που δείχνει τον τρόπο χρήσης: http://www.youtube.com/watch?v=QAonMoCgEJk. Στο βίντεο η κοπέλα δεν το ακουμπάει στο δέρμα της γιατί προφανώς είναι μακιγιαρισμένη αλλά πρέπει να το ακουμπήσεις για να κάνει δουλειά. Μην σε ανησυχήσει η θερμότητα.. Είναι απόλυτα ασφαλές και οποιαδήποτε κοκκινίλα φεύγει σε λίγα λεπτά. Βάλε μετά και κάποια κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου για έξτρα βοήθεια. Επανέλαβε 2-3 φορές την ημέρα. Συνήθως φεύγει με την πρώτη δεύτερη φορά αλλά κάποιες φορές κάποια επίμονα μπορεί να χρειαστούν και τρίτη και κάποια επανάληψη την επόμενη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ενταξει σ ευχαριστω πολυ!τη δοκιμασα και η αληθεια ειναι πως στην αρχη τη μετακινουσα λιγο γιατι δεν αντεχα τη θερμοτητα.μετα το σημειο κοκκινιζε αλλα για 10 λεπτα κ επειτα υποχωρουσε.για την ωρα δεν την εχω επαναλαβει πανω απ δυο φορες για ν δω αποτελεσμα.ελπιζω ν βοηθησει.. φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.