8λεπτο Αεροβικό Πρόγραμμα χωρίς Μηχανήματα.

Σύντομο αλλά δυνατό πρόγραμμα αεροβικής άσκησης  για να ανεβάσετε τον μεταβολισμό σας, να γυμναστείτε και να κάψετε θερμίδες σε μόλις 8 λεπτά. Δεν χρειάζεστε κάποιο μηχάνημα και οι ασκήσεις είναι απλές και ξεκάθαρες ώστε ακόμα όσες δεν γνωρίζετε καλά αγγλικά να μπορέσετε να το ακολουθήσετε.

Ένα σημαντικό ακόμα πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο βίντεο είναι ότι δεν χρειάζεστε πολύ χώρο για να εκτελέσετε τις ασκήσεις του προγράμματος που είναι πολύ σημαντικό όταν κάνουμε τις ασκήσεις στο καθιστικό του σπιτιού μας.

4 σχόλια:

  1. μαρια τα σχολια τι συζηταμε τωρα δεν φαινονται εδω και δυο μερες,γιατι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου καλημέρα,
    Σε εμένα μια χαρά φαίνονται πάντως. Δοκίμασε κάποιο άλλο πρόγραμμα περιήγησης μήπως και αυτό σου δημιουργεί πρόβλημα. Πάντως μπορείς να κάνεις και εγγραφή στα σχόλια να λαμβάνεις κάθε τι που συζητάμε στο email σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρια μου σημερα φαινονται και σε μενα.Μπαινω απο google chrome (αν το γραφω σωστα) kai mozilla αλλα δεν εβλεπα τπτ.Φαινεται ωραιο το νεο σου κειμενο παω να διαβασω.Να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικί μου μια χαρά το γράφεις :)
    Χαίρομαι που το πρόβλημα ήταν τελικά προσωρινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.