Καλλυντικά: Πως να δοκιμάσεις οικονομικά πριν αγοράσεις.


Πόσες φορές δεν αγοράζουμε κρέμες και καλλυντικά μόνο για να ανακαλύψουμε μετά από μερικές μέρες ή ακόμα και αμέσως ότι δεν μας στρώνει καλά, δεν ανεχόμαστε την μυρωδιά, μας ερεθίζει το πρόσωπο, είναι πολύ λιπαρή, δεν μας αρέσει η υφή κτλ κτλ....
Θα μοιραστώ λοιπόν σήμερα μαζί σας  την τακτική που ακολουθώ τον τελευταίο καιρό και με προστατεύει αρκετά θα έλεγα από λάθος αγορές:  


Απλά... ψάχνω πλέον να βρω και να δοκιμάσω πριν αγοράσω, δείγματα των προϊόντων που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον!

Πχ τις προάλλες  συζητούσα με μια φίλη μου η οποία μου είπε πως αγόρασε πρόσφατα το Genifique Youth Activating serum της Lancome και της άρεσε πολύ. Το έψαξα λίγο και  είδα πράγματι καλές κριτικές στα macys και στο amazon. Επειδή όμως δεν έχω καμιά διάθεση να "στάξω" το κανονικό ποσό, που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο, χωρίς να δω πρώτα κάποια απτά αποτελέσματα έψαξα στο ebay  για δειγματάκια  με το όρο Lancome Genifique Youth Activating sample. Μου έβγαλε ένα σωρό δείγματα προς πώληση (δείτε τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης αναζήτησης εδώ στο ebay).

Έκανα μία σύγκριση στην τελική τιμή μαζί με τα μεταφορικά και με 20 ευρώ αγόρασα  δύο μικρά μπουκαλάκια (travel size) που αρκούν για περίπου 18 με 21 μέρες χρήσης. 

Ικανοποιητικό διάστημα για να τεστάρω τους ισχυρισμούς της εταιρίας, σύμφωνα με την οποία τα αποτελέσματα είναι άμεσα ορατά σε μόλις σε 7 ημέρες (κρατάω μικρό καλάθι να πω την αλήθεια αλλά θα δούμε..).  Επί τη ευκαιρία μόλις έρθει και το δοκιμάσω θα γράψω και τις εντυπώσεις μου. 

Έτσι μπορώ πλέον να δοκιμάζω χωρίς να ξεπαραδιάζομαι για προϊόντα που πιθανά όχι μόνο δεν μου  αρέσουν τελικά αλλά το χειρότερο  πρέπει να τα χρησιμοποιήσω μόνο και μόνο για να μην πάνε χαμένα....  Είμαι σίγουρη  ότι  καταλαβαίνετε ακριβώς τι εννοώ....
Όσες είστε ήδη εξοικειωμένες με e-shopping, πιστεύω και ελπίζω πως θα σας φανεί και εσάς χρήσιμη αυτή η δυνατότητα για τις επόμενες αγορές των καλλυντικών σας. 

Εάν έχετε απορίες σχετικά, όπως πάντα θα χαρώ να σας βοηθήσω.

16 σχόλια:

  1. Mαρία μου σε ευχαριστω.Μολις παραλάβω την συσκευη
    προσωπου και κάνω το πρώτο μασαζ θα σου πω τις
    εντυπώσεις μου σου ευχομαι ότι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ok Μαρία μου. θα περιμένω με ανυπομονησία τις εντυπώσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας ειμαι 24 χρονων, και εχω ενα προβλημα με το δερμα μου,εχω λιπαρο δερμα (πολυ)με πολεσ κοκκινιλες και δεν αντεχω αλλο, εχω δοκιμασει παρα πολες κρεμες αλλα τιποτα,Elicina,Neostrata,La Roche Posay, Kerancyl Ducray, Airol, luminius coverderm...και αλλεσ που δεν θυμαμαι τωρα, η μονη διαφορα ειναι οτι ειδα το δερμα μου λιγακι πιο λειο.Το δερμα μου εχει πορους (εμφανεις) και "καθε 2 μερες" σα να μολυνονται,σα να διμιουργουν κυστες στο δερμα,οσο τους πιεζω ομως να καθαρισουν γινονται πιο μεγαλοι με τον καιρο. Πραγματικα χρειαζομαι μια συμβουλη, γιατι η δερματολογος δεν με πειρε στα σοβαρα!
    S.O.S χρειαζομαι μια πολυ δραστικη κρεμα/serum οτιδοιποτε, σκεφτομουν να αγορασω αυτην Clinique Even Better Skin Tone Correcting Lotion SPF20. Σωστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Skin tone corrector είναι κυρίως για δυσχρωμίες για να αντιμετωπίσεις το σμήγμα δεν νομίζω να σε βοηθήσει ιδιαίτερα.
    Δοκίμασε να βάζεις στις περιοχές που σε προβληματίζουν μία φαρμακευτική κρέμα με υπεροξείδιο του βενζολίου. Επίσης διάβασε αυτά τα άρθρα. Έχουν πληροφορίες που μπορούν να σε βοηθήσουν
    Μάσκα ασπιρίνης.
    Φωτοθεραπεία: Πως μπορεί να βελτιώσει την επιδερμίδα σου!
    clarisonic
    Επίσης ο πηλός Aztec Secret Indian Healing Clay - 2 lbs φαίνεται από εμπειρίες άλλων ατόμων πως βοηθάει πολύ στα λιπαρά με τάση για ακμή δέρματα.

    Σκοπεύω να γράψω ένα σχετικό άρθρο για την προβληματική επιδερμίδα όπου θα αναφέρω αυτά και κάποια άλλα προιόντα που μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για την συσκευή καθαρισμού δες εδώ Συσκευή καθαρισμού clarisonic γιατί έγραψα τον σύνδεσμο πριν λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο σας και για τις συμβουλες σας, θελω επεισης να μοιραστω μαζι σας ενα ωραιο κολπακι για απολεπιση το οποιο εχω ανακαλυψει μονη μου. Παιρνω ενα τουλι απο κουφετα (οχι τα πολυ μαλακα) και αλειφω το προσωπο μου με παχια στρωση κρεμας, η με σαπουναδα, και μετα το τριβω προσεκτικα με το τουλι και φευγουν ολα τα νεκρα κυτταρα,ξεπλενω και τελος ενυδατωνω, το δερμα μενει παρα πολυ λειο και εχω την αισθηση οτι μετα αποροφαει καλυτερα καθε ειδος θεραπεια που του κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Maria ενδιαφέρον και χρήσιμο το tip σου ως εναλλακτικός τρόπος απολέπισης. Σε ευχαριστούμε :) Ελπίζω όμως να μην το κάνεις κάθε μέρα γιατί η υπερβολική καθημερινή τριβή και απολέπιση προκαλεί μεγαλύτερη έκκριση σμήγματος και αφήνει το δέρμα εκτεθειμένο και απροστάτευτο στις εξωτερικές επιθέσεις. Κάνε το καλύτερα μόνο δύο φορές την εβδομάδα και κατα προτίμηση το βράδυ για να δώσεις το δέρμα σου περιθώριο να "αναρρώσει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έχω κάνει και εγώ αυτό κατά καιρούς με διάφορα. π.χ. στέλνω μνμ στην εταιρεία και ρωτάω εάν μπορούν να μου στείλουν μερικά δείγματα.... Δεν ταιριάζουν όλα στο δέρμα μας όλες τις φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπίδα σε ποια εταιρεία αναφέρεσαι; Σου στέλνουν δωρεάν; Εγώ τα αγοράζω από το ebay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έχω να το κάνω εδώ και κανένα χρόνο, αλλά είχα στείλει μνμ στην Apivita, Korres, Loreal, Garnier και μου είχαν στείλει δείγματα από προϊόντα που ζήτησα για λόγους "αλλεργίας". Φυσικά δεν μπορείς να το κάνεις συνέχεια. Το ebay είναι το καλύτερο μέρος να βρεις τελικά ότι θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πράγματι Ελπίδα δεν το βρίσκω βολικό αυτό. Στο εξωτερικό μάλιστα υπάρχουν υπηρεσίες που γράφεσαι και με ένα μικρό ποσό κάθε μήνα σου στέλνουν δείγματα από διάφορες εταιρείες. Δυστυχώς εδώ δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Θα αρκεστούμε προς το παρόν στο Ebay :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία καλημέρα, χρόνια και ζαμάνια να μιλήσουμε αλλά σε παρακολουθώ. Έχω μία απορία. Όπως όλοι ξέρουμε τα καλλυντικά MAC είναι πανάκριβα και φυσικά και τα πινέλα της για τα οποία ενδιαφέρομαι. Θα ήθελα να ρωτήσω, τα kit με τα πινέλα της MAC που υπάρχουν στο ebay με 24 ή 32 τμχ αναλόγως και οι τιμές τους είναι απο 8 έως 40 ευρώ είναι αυθεντικά? Ευχαριστώ Μαράκι.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Evi μου καλημέρα! Τα έριξα μια ματιά αλλά να σου πω την αλήθεια μάλλον μούφα μου κάνουν. Αν δεις τα περισσότερα λένε MAC στον τίτλο αλλά στην περιγραφή δεν αναφέρουν συγκεκριμένα ότι είναι γνήσια.... Πιστεύω πως είναι απλά καλές και οικονομικές απομιμήσεις από Κίνα.

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ Μαράκι καλο Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα Μαρια.Τι κανεις?Πως περασες το καλοκαιρι?Η ακομα το 'περνας'?Ελπιζω να ηταν ολα ωραια.Μαρια βλεπω τοσο καιρο τα σχολια κολλημενα.Δεν κυτταω σωστα η ετσι ειναι?Με το σερουμ για το ρολερ ειμαι πολυ ευχαριστημενη.Ειναι απαλο,απορροφαταιαμεσως και εχει μια ευχαριστη απαλη μυρωδια.Με τα ματια τι θα κανουμε?Θα βρουμε κατι εξ ισου καλο?Ειμαι σιγουρη!Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλενα. Μπααα φέτος δεν έκανα διακοπές καθόλου γιατί βοηθούσα στην οικογενειακή επιχείρηση και δεν έκατσα ούτε μέρα :( Δεν είχα καθόλου χρόνο για το blog γι αυτό και χάθηκα τελείως. Ακόμα δεν τελειώσαμε με την δουλειά... Από τέλος Σεπτεμβρίου το βλέπω να μπορώ να ξαναγράψω. Έχω αρκετά πάντως να μοιραστώ μαζί σας αλλά που χρόνος.... :/ Ποιο σερουμ πήρες; δεν θυμάμαι... Της Ρασέλ; Για τα μάτια θα το κοιτάξουμε και αυτό μόλις χαλαρώσω από την δουλειά εδώ. Μην ανησυχείς... Πολλά φιλιά

      Διαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.