Σπιτική Συνταγή για Φυσική Πούδρα: Θα την Λατρέψετε!

Φτιάξτε την δική σας σπιτική φυσική και αντιοξειδωτική πούδρα πανεύκολα με δύο υλικά που όλες έχουμε στο σπίτι μας.


Ανακατέψτε 1 κουταλιά σούπας κορν φλάουρ με μισό κουταλάκι του γλυκού σκόνη κακάο. Τόσο απλά! Είναι τέλεια για να εξαφανίζει την γυαλάδα, την λιπαρότητα και να δίνει μια υπέροχη ματ όψη στο πρόσωπο και βελούδινη αίσθηση. Χωρίς χημικά πρόσθετα, και πάμφθηνη!

Φτιάξτε μια μικρή ποσότητα πρώτα  για να δείτε πως σας στρώνει και  να βρείτε το χρώμα που σας ταιριάζει. Αν τη θέλετε πιο ανοιχτή ή πιο σκούρα αλλάξτε την αναλογία των υλικών.

Δοκιμάστε την και περιμένω τις εντυπώσεις σας :)

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Έφτιαξα χθες την σπιτική πούδρα και κάνοντας διορθώσεις στην απόχρωση (μεγαλύτερη από τη συνιστώμενη αναλογία κόρν φλάουερ),προέκυψε μία απόχρωση μέτρια μαυρισμένου προσώπου. Η πούδρα μοσχομύριζε και απλωνόταν εύκολα. Νομίζω όμως πως για κανονικές επιδερμίδες, όπως η δική μου, είναι αρκετά στεγνή. Πιστεύω πως για επιδερμίδες με τάση λιπαρότητας θα είναι ιδανική.
    Εν αναμονή νέων σπιτικών καλλυντικών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαρισαία πράγματι είναι πιο κατάλληλη για μικτές και λιπαρές επιδερμίδες. Εμένα μου στρώνει υπέροχα και απορροφά όλη την λιπαρότητα, ιδίως τώρα το καλοκαίρι που το πρόβλημα είναι πιο έντονο. Η απόχρωση ασφαλώς είναι πιο κατάλληλη για αυτήν την εποχή που έχουμε πάρει χρώμα. Το χειμώνα ή για ανοιχτές επιδερμίδες σίγουρα θέλει μεγαλύτερη αναλογία σε κορν φλάουρ. Φιλιά πολλά και θα έχω στα υπ όψιν την ...παραγγελιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημερα Μαρια.Τι κανεις;Καλο μηνα!Ηθελα να σε ρωτησω αν εμεινες ευχαριστημενη απο εκεινο τον ορρο που ειχες παρει με αποτελεσματα μποτοξ.Θυμασαι;Εχει καιρο.Επισης θα μας πεις καποια αγωγη εν οψει φθινοπωρου η να ανατραξω στην περσινη;Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Έλενα :)
    Ελπίζω να πέρασες και εσύ ένα όμορφο καλοκαίρι.
    Ναι ξέρω σε ποιον ορό αναφέρεσαι. Βασικά έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη. Όχι τίποτα κραυγαλέο και εντυπωσιακό αλλά όταν το χρησιμοποιώ η επιδερμίδα δείχνει κάπως καλύτερη, πιο φρέσκια και τονωμένη και έχω την εντύπωση ότι οι ρυτίδες έκφρασης κάτω από τα μάτια όταν χαμογελώ, δείχνουν πιο ρηχές πιο ήπιες. Επίσης το μακιγιάζ στρώνει καλύτερα. Το έχω πλέον μόνιμα στα καλλυντικά μου.
    Για αγωγή μπορείς προς το παρόν να ανατρέξεις στην περσινή. Αυτή την στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάτι νεώτερο να προσθέσω σχετικά.
    Φιλιά πολλά και καλό Φθινόπωρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία :)
    Πολύ ενδιαφέρουσα ακούγεται αυτή η πούδρα,ειδικά για μένα που έχω μεικτή επιδερμίδα.Αναρωτιόμουν αν μπορούμε να βάλουμε και λίγο ταλκ ή θα χαλάσει την υφή της?Επίσης μπορούμε να την κάνουμε compact χρησιμοποιώντας το κολπάκι με το καθαρό οινόπνευμα (όπως όταν μας σπάει μία πούδρα στη συσκευασία)?
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Purple μην χρησιμοποιήσεις ταλκ. Δεν είναι ασφαλές υλικό. Ίσα ίσα που έχει κατηγορηθεί για αναπνευστικά προβλήματα ακόμα και για καρκίνο. Εννοείται πως δεν ενδείκνυται πλέον για χρήση στα βρέφη.
    Όσο για το οινόπνευμα φτιάξε μια μικρή ποσότητα compact και δοκίμασε το. Εγώ το χρησιμοποιώ σε loose μορφή αλλά σίγουρα βολεύει περισσότερο το comapact. Αν το φτιάξεις πες μας αν το "πείραμα" πέτυχε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ τι κολπακι ειναι αυτο αν μας σπασει η πουδρα????πειτε το ξανα αν μπορειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. s_dz13 θα κοιτάξω να το γράψω αύριο σε άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι αναγκη να ειναι κορν φλαουερ? δεν μπορει να αντικαταστα9ει απο απλο αλευρακι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το αλεύρι δεν κάνει για πούδρα. Δεν έχει την ίδια υφή και αίσθηση. Μπορείς να δοκιμάσεις όμως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.