Οι Ερωτήσεις σας: Τι προϊόντα να διαλέξω για αντιγήρανση σε λιπαρό δέρμα με πόρους και ουλές;

Την προηγούμενη εβδομάδα έλαβα αυτήν την ερώτηση από μια πολύ φίλη αναγνώστρια...

"Μαρία έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ το dermaroller. θα ήθελα ένα serum για αντιγήρανση και για λιπαρό πρόσωπο καθώς και μια κρέμα για χαλάρωση και σακούλες στα μάτια. Επίσης έχω ουλές σε όλο το πρόσωπο σχεδόν και πολύ ανοιχτούς πόρουςΤι μου προτείνεις;"

Έλενα
____________________________________________________

Απάντηση...

Έλενα γεια σου,

Με την τεράστια ποικιλία καλλυντικών την σημερινή εποχή είναι πράγματι πολύ δύσκολο όχι μόνο να  εντοπίσουμε  προϊόντα με αξιόλογη σύνθεση αλλά και να επιλέξουμε αυτά που μπορούν να καλύψουν τις δικές μας ανάγκες.
Βέβαια όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο να το κάνεις για άλλο άτομο και μάλιστα εξ αποστάσεως χωρίς να έχεις ξεκάθαρη εικόνα. 
Για να σε βοηθήσω όμως και βασιζόμενη στην περιγραφή σου  αυτό που μπόρεσα να κάνω είναι να κοιτάξω να βρω προϊόντα με συστατικά που έχουν δράση κατάλληλη για τον τύπο της επιδερμίδας σου, που να αντιμετωπίζουν ταυτόχρονα τις πολλαπλές ιδιαιτερότητες της, να είναι φυσικά, σε λογικές τιμές  και ταυτόχρονα να έχουν υψηλό ποσοστό θετικών κριτικών. Βρήκα κάποια λοιπόν αλλά μιας και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει η ίδια  σου τα προτείνω με κάθε επιφύλαξη και προς την δική σου ευχέρεια να τα κοιτάξεις και να τα ελέγξεις αν θες περισσότερο. Έχουμε και λέμε λοιπόν..

1. Για χρήση με το dermaroller σου προτείνω το Trilogy Certified Organic Rosehip Oil που είναι οργανικής καλλιέργειας και πολυβραβευμένο προϊόν με εξαιρετικές κριτικές.


Το Rosehip Oil  (λάδι αγριοτριανταφυλλιάς) σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες έχει διαπιστωθεί πως προσφέρει εξαιρετική αναπλαστική δράση στο δέρμα. Συνεχής εφαρμογή του RoseHip συμβάλει αποτελεσματικά στην άμβλυνση ουλών, ρυτίδων, και πόρων. Είναι ιδανικό επίσης για την πρόληψη και εξάλειψη της πρόωρης γήρανσης, βοηθώντας το δέρμα να ανακτήσει το χαμένο φυσικό του χρώμα και τόνο. Μπορείς να το απλώνεις στο δέρμα σου και να περνάς μετά το dermaroller.

Κάνε τρεις- φορές την εβδομάδα με το Dermaroller, συνδυαστικά με το rosehip και θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα και στη υφή και στις ουλές και στους πόρους καθώς και θα προσφέρεις στο δέρμα σου αντιγηραντική φροντίδα. Ας έχεις υπ όψιν σου ότι είναι λάδι αλλά εξαιρετικό για τα λιπαρά και με τάση για ακμή δέρματα. Αυτό θα το βάζεις μόνο κάθε βράδυ αν και θα ήθελα να ξεκινήσεις σταδιακά την χρήση του. Επειδή περιέχει φυσική μορφή της βιταμίνης Α σε κάποια άτομα μπορεί να είναι κάπως ερεθιστικό γι΄ αυτό ξεκίνα με τρεις φορές την εβδομάδα και αν δεν έχεις πρόβλημα μπορείς να το χρησιμοποιείς μετά κάθε βράδυ. 

2. Για καθημερινή αντιγηραντική φροντίδα που ταυτόχρονα να μειώνει την λιπαρότητα και τους πόρους σου συνιστώ το Eminence Blackberry Pore Refining Serum.

Είναι τελείως φυσικό προϊόν με υαλουρονικό οξύ, χυμό αλόης, συσφικτικό BioComplex, και μια πληθώρα από θρεπτικά εκχυλίσματα βοτάνων από βατόμουρα, ρόδι και λυκίσκο. Είναι ευεργετικό για όλους τους τύπους δέρματος, ιδιαίτερα όμως για τα μικτά και λιπαρά σαν το δικό σου με μη λιπαρή ενυδατική υφή και ταυτόχρονα στυπτικές ιδιότητες για μείωση των πόρων. Πιστεύω πως συνδυάζει όλα όσα θέλεις. Επειδή είναι φυσικό προϊόν μπορείς να το χρησιμοποιείς και με το dermaroller αν θέλεις. 

3. Για τα μάτια υπάρχει τεράστια πληθώρα προϊόντων αλλά πολύ λίγα κάνουν κάτι το ιδιαίτερο σε αυτήν την ευαίσθητη και ταλαιπωρημένη από τις εκφράσεις περιοχή. Σύμφωνα με τις ανάγκες σου και κοιτώντας πάντα για προϊόντα με υψηλό ποσοστό θετικών κριτικών κατέληξα στην κρέμα Neocutis Lumiere Bio-restorative Eye Cream. Γενικά έχει και πολύ καλά συστατικά, εξαιρετικές κριτικές και λογική τιμή. Περιέχει καφεΐνη, bisabolol και υαλουρονικό νάτριο, σε συνδυασμό με το αποτελεσματικό σύμπλεγμα PSP (επεξεργασμένες Πρωτεΐνες δέρματος), και ένα φυσικά ισορροπημένο μείγμα θρεπτικών συστατικών, όπως αυξητικοί παράγοντες, αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνες, συμπεριλαμβανομένου του κολλαγόνου. Ενδείκνυται για την σύσφιξη και την μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος. Μπορείς να την βρεις στο Dermstore ή στο Amazon.co.uk

Ελπίζω Έλενα πως τα συγκεκριμένα προϊόντα θα καλύψουν σε μεγάλο ποσοστό τις πολλαπλές ανάγκες της επιδερμίδας σου. Ανυπομονώ λοιπόν να μάθω τις εντυπώσεις σου από την χρήση τους συνδυαστικά. Αν έχεις κάποια απορία εν τω μεταξύ ξέρεις εσύ... Στα σχόλια ολοταχώς :)

62 σχόλια:

  1. Γεια σας
    είμαι καινούρια αναγνώστρια και βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα και τις πληροφορίες που δημοσιεύετε.Θα ήθελα ενημέρωση για συσκευές και προϊόντα για πρόσωπο με ανοιχτούς πόρους , μαύρα στίγματα και λιπαρότητα στο Τ ,με αφυδάτωση, πανάδες και χαλάρωση... (όλα τα κακά τα έχει συν ότι είμαι 53 ετών) Ευχαριστώ Γιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μαρια.Σ'ευχαριστω πααααρα πολυ για τις απαντησεις σου.Ησουνα καταπιστικοτατη!!!!!Υπαρχει ενα προβλημα,ομως,τωρα.Δεν μπορω να παραγγειλω απο το amazon ενω εχω ξαναπαραγγειλει κανονικα.Δοκιμασα πολλες εταιρειες και παντου μου βγαζει οτι πρεπει να αλλαξω την διευθυνση.Μπορω να τα παραγγειλω απο καπου αλλου;Μονο για το Neocutis Lumiere Bio-restorative Eye cream και το Trilogy Certified Organic Rosehip Oil.To trito που μου γραφεις το βρηκα.Ευχαριστω και πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα περίεργο μου κάνει αλλά θα το κοιτάξω άμεσα να βρω από που αλλού μπορείς να παραγγείλεις και θα το βάλω στο άρθρο. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννα καλώς ήρθες στην παρέα μας :)
    Τα προϊόντα που αναφέρω στο άρθρο είναι κατάλληλα και για σένα όπως και το dermaroller που χρησιμοποιεί η Έλενα.
    Για να αντιμετωπίσεις όμως δυναμικά όλες τις ανάγκες τις επιδερμίδας σου (χαλάρωση, πόρους, αφυδάτωση, πανάδες)έχεις την επιλογή να χρησιμοποιήσεις άλλες 4-5 συσκευές(βούρτσα και σπάτουλα υπερήχων, φωτοθεραπείας, δερμοαπόξεση και ραδιοσυχνότητες) και ακόμα ένα καλλυντικό προϊόν για τις πανάδες.
    Δες εδώ το σχετικό άρθρο

    Συσκευές Ομορφιάς: Πώς να επιλέξετε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα.

    Είναι όμως μη ρεαλιστικό να πάρεις όλες αυτές τις συσκευές μονομιάς (θέμα κόστους αλλά και εξοικείωσης με την χρήση τους).
    Θα ήθελα λοιπόν να μου πεις τι σε ενδιαφέρει πρωτίστως να βελτιώσεις και να ξεκινήσουμε σταδιακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλενα το πρόβλημα ήταν με το Αμερικάνικο Amazon. Tα βρήκα όμως στο Αγγλικό και πρέπει τώρα να είναι οκ. Επίσης την Neotis μπορείς να την βρεις και σε ένα e-shop tο dermstore. Έχω ήδη αλλάξει τα link στο άρθρο οπότε δοκίμασε πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρια ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.Το dermstore δεν στελνει διεθνως.Τελικα τα παρηγγειλα απο amazon.skinmedix,strawberry και ο Θεος βοηθος!!!!Για το dermaroller που εχω ρωτησα την Ρασελ και μου ειπε πως ειναι 1χιλιοστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To Dermstore Έλενα το έλεγξα και στέλνει διεθνώς. Έχει κάποιες χώρες στις οποίες δεν στέλνει αλλά για Ελλάδα δεν υπάρχει πρόβλημα. Εσύ πήγες να κάνεις παραγγελία και δεν μπόρεσες; Αφού έβγαλες άκρη όμως δεν έχει σημασία.
    Θα περιμένω με αγωνία ενημέρωση και τις πρώτες σου εντυπώσεις. Εν τω μεταξύ εσύ μπορείς να κάνεις με το dermaroller όπως είπαμε ακόμα και χωρίς κάποιο προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μαρια.Ταπεριμενω ολα τα προιοντα εναγωνιως.Ιδωμεν....Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια καλησπερα! Ειμαι 44, ειχα μεγαλο προβλημα ακμης ,ωσπου στα 40 εκανα θεραπεια με TRETIN για 6 μηνες (τυπου accutane) και θεραπευτηκα. Απλως τωρα βλεπω πως αρχιζει το δερμα μου να χαλαρωνει αρκετα και να ειναι λιγο ξηρο, παντως επαψε να γυαλιζει.Αρχισαν και οι ρυτιδες να ειναι πλεον εμφανεις γυρω απο το στομα μου ,εκει που υπαρχουν οι ουλες.Δεν μπορω ,αν κ θαθελα, να παραγγειλω απο σαιτ που θελουν πιστωτικη καρτα γιατι δεν εχω και ουτε εχω κ τοσα λεφτα. Επρεπε να ειχα κανει δερμοαποξεση κ δεν εκανα. κ τωρα σκεφτομαι για κρεμες απο φαρμακειο.Διαβασα για την LIERAC κ θελω να παρω τον ορο Concetre Μesolift και το lierac high peel conc.Θα ηθελα να μου πεις, αν γνωριζεις, αν ειναι καλα καλλυντικα και αν κανουν για μενα. η φωτο ειναι προσφατη λιγων ημερων. Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα σε εσας και ολες τις φιλες του blog,

    Με λενε κι εμενα Μαρια και θα ηθελα τα φωτα σας, καθως προσφατα ανακαλυψα το blog σας και εχω κατενθουσιαστει! Ειμαι 22 χρονων και εχω λιπαρη Τ ζωνη (το υπολοιπο δερμα ειναι κανονικο), που και που πεταω καποιο σπυρακι και ειμαι επιρρεπης στους μαυρους κυκλους!!! Τι θα μου συνιστουσατε για την καθημερινη φροντιδα του προσωπου μου;;; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων, Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό το άρθρο!!! Άλλο ένα καλό και αξιόπιστο eshop για όλα τα καλλυντικά σας είναι το strawberrynet.com Είμαι χρόνια πελάτισσα και έχει πολύ καλές προσφορές κάθε μήνα !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίδα το γνωρίζω και έχω μάλιστα παραγγείλει αρκετές φορές απλά δεν βρίσκω συνήθως τα πιο φυσικά καλλυντικά που ψάχνω. Για τις κλασσικές μάρκες καλλυντικών και καλές τιμές και δωρεάν μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Vicki μου η Lierac έχει καλά προϊόντα γενικά. Απλά χρησιμοποιεί parabens και αυτό προσωπικά το αποφεύγω όσο μπορώ. Πάντως για τα προϊόντα που μου ανέφερες δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά από μια γρήγορα έρευνα που έκανα φαίνεται πως έχουν πολύ καλές κριτικές και όσες γυναίκες τα δοκίμασαν έμειναν ευχαριστημένες. Από την περιγραφή σου τουλάχιστον (στην φωτο φαίνεσαι κούκλα:) ) πιστεύω πως και τα δύο είναι καλά για σένα και θα σε καλύψουν μιας και θέλεις ενυδάτωση, αντιοξειδωτικά και (με το peel) λείανση των λεπτών ρυτίδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία κοίτα λίγο αυτά τα άρθρα που αναφέρω για συσκευές που αντιμετωπίζουν και τις δύο καταστάσεις που μου περιγράφεις.
    Συσκευή για τα Μεμονωμένα Βαθιά Σπυράκια. και
    Φωτοθεραπεία: Πως μπορεί να βελτιώσει την επιδερμίδα σου!
    Για προϊόντα θα πρέπει να το κοιτάξω γιατί χρειάζεσαι μεν κάτι για μικτή επιδερμίδα αλλά είσαι μικρή ακόμα για να πάρεις προϊόντα που απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες. Πιθανώς αν βρω τον χρόνο μέσα στην εβδομάδα να γράψω ένα άρθρο με προτάσεις για μικτή και νεανική επιδερμίδα. Όσον αφορά τους μαύρους κύκλους είναι πολύ δύσκολο θέμα και καμιά κρέμα δεν αντιμετωπίζει κάθε περίπτωση. Βλέπεις οι μαύροι κύκλοι μπορεί να οφείλονται στον καθένα μας σε διαφορετικούς λόγους και οι κρέμες ανάλογα με τα συστατικά τους μπορεί να σου ταιριάξουν ή όχι. Σαν να μην έφτανε αυτό οι κρέμες γενικά δεν μπορούν να κάνουν θαύματα όσο καλές και να είναι. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν βοηθούν αλλά ότι θέλει δυστυχώς αρκετή δοκιμή για να βρεις κάτι που να σου δίνει αποτελέσματα. Προσωπικά χρησιμοποιώ τις κρέμες του Perricone και πιστεύω πως έχουν βοηθήσει την περιοχή κάτω από τα μάτια να δείχνει πιο φωτεινή αλλά δυστυχώς είναι κάπως ακριβές. Κρατάνε βέβαια αιώνες οπότε στην τελική δεν είναι μεγάλο το κόστος αλλά όταν τα δίνεις και δεν ξέρεις να θα δεις αποτέλεσμα είναι ρίσκο..
    Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ψάξω να βρω τι άλλο κυκλοφορεί τώρα στην αγορά που να είναι σε προσιτή τιμή και αποτελεσματικό και να σου προτείνω μερικές εναλλακτικές προτάσεις να τις έχεις στα υπ' όψιν σου. Μιας και είναι θέμα που απασχολεί πολλά άτομα θα το γράψω σε άρθρο αντί να σου απαντήσω εδώ στα σχόλια.
    Θέλω να ελπίζω ότι θα βρω τον χρόνο σύντομα :)
    Για να ενημερωθείς άμεσα κάνε εγγραφή στο Newsletter (πάνω αριστερά της σελίδας) ώστε μόλις το δημοσιεύσω να λάβεις ειδοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας, τελικά σε ποια eshop τα βρήκατε αυτά τα προιόντα; Που είχαν καλύτερη τιμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Suziq τα έχω ήδη βάλει στο άρθρο. Θα τα βρεις πατώντας πάνω στα ονόματα των προϊόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα Μαρια.Τι κανεις;Ευχομαι ολα καλα σ'αυτους τους δυσκολους καιρους.Παρελαβα τα προιοντα,ξεκινησα και θα σε κρατω ενημερη.Ευχαριστω παρα πολυ για ολα.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Έλενα,
    Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη αλλά σίγουρα τα πράγματα δυσκολεύουν όλο και περισσότερο.... Δυστυχώς πέρασε ανεπιστρεπτί η εποχή που ζούσαμε με άνεση και πιο χαλαρά. Γεροί να είμαστε και να μπορούμε τουλάχιστον να εξασφαλίζουμε τα βασικά για μας και την οικογένειά μας.
    Θα περιμένω με αγωνία να μάθω τις εντυπώσεις σου με τα προϊόντα. Θα χρειαστεί βέβαια 3-4 εβδομάδες για να αρχίσεις να βλέπεις αποτέλεσμα. Αλήθεια το dermaroller το χρησιμοποιείς ήδη ή περίμενες να το ξεκινήσεις με τα προϊόντα;
    Φιλιά και αναμένω νεώτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα Μαρια.Το dermaroller το ξεκινησα εντατικα οπως μου ειπες 3 φορες την εβδομαδα με τα προιοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έλενα ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τα προϊόντα και πως νιώθεις το δέρμα σου μετά το dermaroller;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλημερα Μαρια.Μεχρι στιγμης τα αποτελεσματα ειναι τα εξης:αισθανομαι το δερμα μου πιο απαλο και λειο,αλλα οφειλω να πω οτι εχω κανει 2 peeling με το TCA της Ρασελ και βαζω αναμεσα υαλουρονικο επισης απο την Ρασελ.Αληθεια τωρα μπορω να κανω peeling;Επισης ειχα παρει ενα κουπονι απο το Internet για αποτριχωση και τελικα το αλλαξα και θα κανω 12 δερμοαποξεσεις.Καλο;Αυτα προς το παρον.Θα επανελθω με νεωτερα.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Elena νομίζω ότι είναι καλό που θα κάνεις μια σειρά από δερμοαποξέσεις αλλά 12 μου φαίνονται πολλές. Κάνε το πολύ μία κάθε τρεις εβδομάδες στην αρχή και αργότερα μία κάθε μήνα. Δεν κάνει πιο συχνά ιδίως όταν γίνονται με επαγγελματικά μηχανήματα. Απλά στο λέω γιατί παλαιότερα πριν αρχίσω να τα ψάχνω και εγώ την είχα πάθει από ένα ινστιτούτο που μου έκαναν δύο φορές την.... εβδομάδα..... μάλιστα.....
    Μου είχαν κάνει ζημία το δέρμα μου είχε ευαισθητοποιηθεί τόσο πολύ που στο τέλος γέμισα κοκκινίλες και ερεθισμούς και κατέληξα με μόλυνση. Αστα να πάει... Πήγα σε δερματολόγο να μου φτιάξει την μόλυνση με αντιβίωση (εσωτερική και εξωτερική θεραπεία) και μετά σταδιακά αφού έφτιαξε η επιδερμίδα μου έκανε αυτός δερμοαπόξεση για να φύγουν τα σημάδια (δυσχρωμίας ευτυχως...) Από τότε δεν ξαναπήγα σε ινστιτούτο και άρχισα να το ψάχνω μόνη μου. Ανακάλυψα και πήρα την συσκευή δερμοαπόξεσης να κάνω σπίτι ενώ άρχισα να ενημερώνομαι για τις θεραπείες πως πρέπει να γίνονται τι να προσέχουμε κτλπ κτλπ.
    Βέβαια υπάρχουν και επαγγελματίες σωστοί που προσέχουν και κάνουν σωστά τις θεραπείες αλλά καλό είναι να έχουμε και εμείς το μυαλό μας και να γνωρίζουμε μερικά πραγματάκια πριν αφεθούμε στα χέρια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημερα Μαρια.Σ'ευχαριστω για την ενημερωση.Τωρα κανω μια καθε 10 μερες.Σημερα θα κανω την δευτερη.Αν και το δερμα μου ειναι χοντρο και γω το σκεφτηκα οτι ειναι πολλες.Θα τις κανω οπως μου λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα Μαρια.Ειχα αφησει και ενα αλλο μηνυμα αλλα ισως δεν το πηρες η ισως δεν μπηκες στο blog λογω φορτου εργασιας.Τωρα θα ηθελα να σε ρωτησω για αυτα τα Rasberry cetone.Θα τις ειδες και συ τις διαφημισεις που υποσχονται μεγαλη απωλεια κιλων και λιπους.Τι να κανω;Να τα δοκιμασω;Σ'ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Έλενα
    Πράγματι είχα πολύ δουλειά :)
    Τα rasberry ketones μπορούν μόνο ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής και άσκησης να βοηθήσουν και να ενισχύσουν το αποτέλεσμα. Από μόνα τους δεν κάνουν πολλά πράγματα. Ανεβάζουν τον μεταβολισμό κάπως και βοηθούν στην διάσπαση των λιποκκυτάρων και μπορεί να δεις μικρή διαφορά πιθανόν αλλά όχι κάτι το θεαματικό αν δεν συνδυαστούν με σωστή διατροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα σας και παλι!!!
    Μαρια σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου και περιμενω πως και πως το αρθρο σου για τις νεανικες επιδερμιδες... Οι μαυροι κυκλοι πραγματι ειναι ενα ζητημα με δυσκολη αντιμετωπιση και δυστυχως ειναι κατι το εντελως εμφανες στο προσωπο. Θα το ακεφτω για τις κρεμες του Perricone και αν εχεις κι αλλεςπροτασεις ολες ειναι καλοδεχουμενες! Τα αρθρα που μου προτεινες τα εχω ηδη διαβασει και ειναι τελεια!Σε ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο που αφιερωνεις στις απαντησεις αλλα και στην αναζητηση προϊοντων και κριτικων εκ μερους των αναγνωστριων σου! Να εισαι καλα και συγχαρητηρια για το blog σου!!! Ειναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συγνώμη που ακόμα δεν έχω γράψει το άρθρο για τις νεανικές επιδερμίδες αλλά μου έπεσαν πολλά στο πρόγραμμα μου. Θέλω να να κάνω μια έρευνα πρώτα για κριτικές και να ξεκαθαρίσω κάποια προϊόντα που έχω υπ όψιν μου και να αναφέρω τα καλύτερα στην κατηγορία αυτή. Θα ήθελα να μου πεις περίπου αν θέλεις οπωσδήποτε κάτι οικονομικό και αν θα σε ενδιέφερε να αναφέρω και συσκευές. Επίσης πιο είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα που θέλεις να αντιμετωπίσεις για να έχω μια πιο συγκεκριμένη κατεύθυνση και πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαλημερα Μαρια.Τι κανεις;Ευχομαι ολα καλα.Μαρια θα βρεις λιγο καιρο να ψαξεις για μια καλυτερη κρεμα ματιων;Επισης θελω να ρωτησω πως λεγεται ο ορος που ελεγες για προσωπα σαν το δικο μου της Estee γιατι τα Sephora τα εχουν τωρα με εκπτωση.Σ'ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα Έλενα!
    Μην νομίζεις... δε σε ξέχασα... Κοίταξα για κρέμες ματιών για ρυτίδες, χαλάρωση και σακούλες και ....ζαλίστηκα :/ Τόσες πολλές επιλογές, και κριτικές θετικές και αρνητικές για την κάθε κρέμα που δεν ξέρω πραγματικά τι να σου προτείνω...
    Έχω καταλήξει βέβαια σε μερικές που φαίνονται αξιόλογες αλλά για όλες υπάρχουν αντιφατικές γνώμες, οπότε θέλω να το ψάξω λίγο ακόμα σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού.
    Αλήθεια δεν είμαι σίγουρη σε ποιον ορό της Estee αναφέρθηκα.... Εγώ χρησιμοποιώ την κρέμα-ορό Idealist για ομοιόμορφο τόνο. Υπάρχει όμως της Estee και της ίδιας σειράς Idealist ορός για πόρους. Μάλλον αυτό θα πρέπει να σου είχα πει γιατί είναι το πιο σχετικό για το δέρμα σου. Αν την αγοράσεις ζήτα από την πωλήτρια στα Sephora αν μπορεί να σου δώσει δειγματάκια από την κρέμα ματιών της Estee. Σε μερικές γυναίκες στρώνει καλά. Εγώ που την δοκίμασα δεν ενθουσιάστηκα όμως, του Perricone προσωπικά μου αρέσουν πολύ περισσότερο, έχω φίλη όμως που είναι πολύ ευχαριστημένη με αυτήν της Estee και δεν την αλλάζει με τίποτα. Είναι τελικά σε ποια συστατικά ανταποκρίνεται η κάθε επιδερμίδα.
    Θα κοιτάξω και μέσα στο ΣΒ να ολοκληρώσω την έρευνα και θα σε ενημερώσω. Φιλιά πολλά και καλό ΣΒ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έλενα σορρυ για τη καθυστέρηση αλλά είναι τόσο δύσκολο να ψάχνεις τη σημερινή εποχή για καλές κρέμες ματιών. Χαμός γίνεται από επιλογές...
    Τέλος πάντων κατέληξα σε αυτές τις τρεις γιατί αντιμετωπίζουν και τα τρία προβλήματά σου σακούλες, ρυτίδες και χαλάρωση και έχουν ως επι το πλείστον καλές κριτικές. Έβαλα κατευθείαν τα link στο προϊόντα στο feelunique που στέλνει Ελλάδα, στάνταρντ, και μάλιστα χωρίς μεταφορικά καθόλου :)
    Caudalie Premier Cru The Eye Cream
    Shiseido Benefiance WrinkleResist 24 Intensive Eye Contour Cream
    Ole Henriksen Ultimate Lift Eye Gel
    Πιστεύω πως της Claudalie είναι πιθανά η καλύτερη επιλογή αλλά και οι άλλες είναι αξιόλογες. Εάν έχεις χρόνο ψάξε και εσύ λίγο περισσότερο για τις συγκεκριμένες και δες την περιγραφή τους για να δεις ποια σου ταιρίαζει περισσότερο. Ελπίζω πραγματικά να δεις κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα. Θα περιμένω νεώτερα εννοείται. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημερα Μαρια.Ευχαριστω πολυ για τον κοπο που εκανες.Και γω στην Claudalie γερνω.Θα σε ενημερωσω.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οκ Έλενα, Θα περιμένω νεώτερα. Ελπίζω αυτήν την φορά να πετύχαμε διάνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρια συγγνωμη για το θαρρος μου, να προτεινω ενα συνδυασμο κρεμων που με εχει ενθουσιασει,βεβαια δεν ειναι δικη μου επινοηση αλλα βλεπω οτι σε εμενα πετυχε γιατι οχι και σε αλλες κοπελες.Λοιπον οταν ανακατεψεις μια λιπαρη κρεμα ματιων με κονσιλερ το βλεμμα δειχνει ξεκουραστο και φωτεινο δεν ειναι αναγκη να ναι της estee lauder αυτο εννοειται.Το χω προτεινει σε φιλες μου και το χαρηκανε.Δεν νομιζω οτι ξεπριζονται τα ματια αυτο εννοειται,αν και μου λενε οτι νοιωθουν μια δροσια στην περιοχη,εγω σαν πιο δυσπιστη δεν ειμαι σιγουρη.Δες το βιντεο για να καταλαβεις,σε μενα κανει "θαυματα" https://www.facebook.com/photo.php?v=371194969643238&set=vb.189896334385632&type=3&theater.Μαρια αν θελουν και αλλες κοπελες ας προτεινουν το αγαπημενο τους προιον,συγγνωμη ξανα για το θαρρος.Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κική μου σε ευχαριστούμε πολύ για το beauty tip. Πολύ ενδιαφέρον.... θα το δοκιμάσω και θα το ποστάρω κιόλας με την πρώτη ευκαιρεία :)
    Εννοείται πως είναι ευπρόσδεκτες όλες οι δικές επινοήσεις και ανακαλύψεις ομορφιάς.
    Πολλά πολλά φιλάκια και πάλι σε ευχαριστώ εκ μέρους όλων μας πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Mαρια μολις το ξανακανα, καταλαθος πηρα περισσοτερη ποσοτητα κονσιλερ,ειναι λαθος,θελει ΛΙΓΗ περισσοτερη κρεμα και λιγοτερο κονσιλερ,και τα δυο σε ελαχιστες ποσοτητες.Τελευταια εχω πρηξιματα λογω ορμονων(ηλικια) και βλεπω διαφορα με αυτο τον τροπο.Μου το ειχαν προτεινει παλια, τοτε ομως δεν το εκτιμησα γιατι δεν ειχα προβλημα.Ειδα το βιντεακι το θυμηθηκα,και ετσι το ξαναεκανα.Ειχα αγορασει τον ορο και ηταν μεσα σαν δωρο, καταλαθος το πετυχα!!(τo κονσιλερ ειναι κλινικ).Δοκιμασε το:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θα το δοκιμάσω σίγουρα Κική μου και θα το ποστάρω μαζί με τις εντυπώσεις μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κα λημερα Μαρια.Τι κανειs;Λοιπον το Eminence Blackberry Pore Refining Serum τελειωσε.Δεν ειδα και καμμια βελτιωση.Την Caudalie Premier Cru Eyecream Set δεν την παρηγγειλα τοτε και σημερα που μπηκα στο site δεν την βγαζει.Τι μπορουμε να βρουμε αλλο?Με την ησυχια σου.Σ'ευχαριστω.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Έλενα :) Λυπάμαι που δεν είδες διαφορά με την Eminence. Μια φίλη μου που επίσης την δοκίμασε είδε ορατή διαφορά και έμεινε πολύ ευχαριστημένη.
    Αυτή τη περίοδο περνάω μια φάση πολύ δύσκολη και πραγματικά δεν έχω καθόλου χρόνο και μυαλό για να ψάξω εξονυχιστικά για κάποιο άλλο προϊόν. Άσε που νιώθω υπεύθυνη και αισθάνομαι άσχημα να προτείνω κάτι που μπορεί πάλι να σε απογοητεύσει... Ίσως είναι καλύτερα να επισκεφτείς κάποιον δερματολόγο για να σου προτείνει κάποιο δυνατό φαρμακευτικό προϊόν ή θεραπεία υπό την επίβλεψή του, ειδικό για την επιδερμίδα σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Mαρια καλημερα.Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.Να μην νοιωθεις αβολα για τις προτασεις σου.Εγω,πρωσοπικα,εχω εμπιστοσυνη στις γνωσεις σου.Θα τις βρουμε καποια φορα.Που θα παει?Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ok Elena μόλις μπορέσω θα κοιτάξω να βρω κάποιο άλλο προϊόν για τους πόρους. Dermaroller συνεχίζεις να κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μαρία παρέλαβα σήμερα το πρώτο μου dermaroller... πωπω τι μικρούτσικο που είναι.. τώρα θέλω να πάρω κάποιο serum να το δοκιμάσω ..αλλα ψάχνω για κάποια οικονομική λύση μια κ τελευταία λίγο ξέφυγα με τις αγορές μου.. είδα στο Amazon αυτό ( http://www.amazon.co.uk/Hyaluronic-Perfecting-Facial-Serum-Vitamin/dp/B006I6EXZI/ref=sr_1_fkmr0_3?s=beauty&ie=UTF8&qid=1369916088&sr=1-3-fkmr0&keywords=Hyaluronic+for+dermaroller ) κ θέλω την γνώμη σου .. αλλιώς θα παραγγείλω το Eminence Blackberry Pore Refining Serum που προτείνεις.. απλά λίγο αργότερα ..Εχω στο σπίτι επίσης το μπλέ serum της Apivita (με υαλουρονικό κ αλόη ).. λες να το δοκιμάσω με αυτό ? Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τούλα περίμενε λίγο γιατί έχω ανακαλύψει και είμαι σε συνεννόηση με μια εταιρεία του εξωτερικού με εξαιρετικά επαγγελματικά προϊόντα για ινστιτούτα και κατάλληλα για χρήση με συσκευές. Περιμένω το Οk τους για να μπορούμε να παραγγέλνουμε λιανικής. Μου είπαν ότι δίνουν μόνο σε επαγγελματίες αλλά θα το σκεφτούνε να μας διαθέτουν κάποιες μικρότερες συσκευασίες. Εμένα μου έστειλαν κατ' εξαίρεση ήδη ζελέ υπερήχου και κάτι αμπούλες και είναι τέλεια...
    Περίμενε λοιπόν και θα σας ενημερώσω σύντομα σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οκ Μαρία.. ευχαριστώ !..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΗΝ TIMEPEEL ΚΑΙ ΤΗΝ FACEMATE. (ΤΑ'ΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ).ΨΑΧΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜICROCURRENT ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ NUFACE TRINITY MICROCURRENTS Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΗ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΟΤΑΝ ΒΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΗΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ.Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΑΘΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ!!
    ΕΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Efi πυυ μου έστειλές μνμ; Εδώ ή στο email; Αν έστειλες εδώ στα σχόλια, μήπως το άφησες σε άρθρο όπου τα σχόλια έχουν πολλές σελίδες; Για να το δεις πρέπει να μεταφερθείς στην τελευταία σελίδα. Στο email μπορεί να μπήκε στο junk folder ή μπορεί και να μην το είδα γιατί λαμβάνω τόσα πολλά που μερικά μου ξεφευγουν...Τεσπά...καλά έκανες και μου ξαναέστειλες..
    Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου σχετικά με τις συσκευές που πήρες. Την trinity την γνωρίζω, άλλες μιλούν θετικά και άλλες όχι. Δεν έχω όμως ιδία άποψη. Να ξέρεις ότι η τεχνολογία microcurrent ωφελεί κυρίως αν υπάρχει χαλάρωση των μυών και πάλι χρειάζεται συστηματική χρήση για να δεις αποτέλεσμα. Υπάρχουν και άλλες συσκευές microcurrent πάντως και έχω την εντύπωση ότι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές. Δως μου μερικές μέρες να το κοιτάξω λίγο περισσότερο και θα σε ενημερώσω πάλι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία.Συνεχίζω να στέλνω μηνύματα,αλλά δεν τα βλέπω πουθενά.Στέλνω αυτό δοκιμαστικά.Αν το δείς,σε παρακαλώ πέσμου πώς μπορώ να έχω το email σου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Έφη.

      Διαγραφή
  46. Καλημέρα Μαρία.Ελπίζω να πάρεις τελικά το μήνυμα που συνεχίζω να στέλνω λάθος! Ήθελα να συμπληρώσω πως έχω μια μικρή συσκευή με pads στο σπίτι (φαντάζομαι αυτό λέμε mocroccurents),αλλά επειδή χρειάζεται καμμιά ώρα,δεν την χρησιμοποιώ.Η Trinity και η Rio,αν κατάλαβα σωστά θέλουν δεκάλεπτο μόνο και είναι πιο εύχρηστες.Επίσης θα ήθελα να μου πείς αν το πρόγραμμα για διάδρομο HIIT κάνει και για άντρες και αν μπορώ να υποκαταστήσω τον μηνιαίο καθαρισμό στην αισθητικό, με την σπάτουλα (ultrasound την λένε;).Το δέρμα μου είναι μεικτό με πόρους.
    Ελπίζω πως δεν σε ζάλισα.Σ'ευχαριστώ πολύ.
    Καλή σου μέρα!
    Έφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Efi μου εγώ ότι σχόλια βλέπω τα δημοσιεύω μόλις μπορώ να τα απαντήσω. Δεν ξέρω για ποια σχόλια μιλάς. Τα έχω δημοσιεύσει και απαντήσει όλα... Έχεις στείλει μηνύματα που δεν τα βλέπεις δημοσιευμένα; Μήπως μπερδεύεσαι όσον αφορά την σελίδα που δημοσιεύονται; Το κάθε σχόλιο και απάντηση μου εμφανίζονται στο άρθρο απ΄όπου στάλθηκε...
      Εάν κάνεις εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (το λινκ πιο κάτω) θα τα λαμβάνεις όλα στο mail σου και δεν θα χάνεις απαντήσεις... Επίσης στην διπλανή στήλη έχω βάλει φόρμα επικοινωνίας. Αν και δεν προτιμώ την επικοινωνία μεσω email την έχω βάλει ως εναλλακτική λύση για ιδιαίτερες περιπτώσεις. Προτιμώ όμως ότι συζητάμε να το μοιραζόμαστε εδώ στα σχόλια... Ελπίζω να δεις αυτό το μνμ. Αν όλα οκ πες μου και σου απαντήσω και τις ερωτήσεις που μου έθεσες :)

      Διαγραφή
  47. Μαρία μου μάλλον δεν έχεις πάρει τα μηνύματά μου. Ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τώρα το καλοκαίρι 2 φορές την εβδομάδα το βράδυ την aquasol a και αν ξέρεις κάτι για το αν προκαλεί τριχοφυϊα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zoyzoyna τα έλαβα τα μηνύματα απλά τα δημοσιεύω και τα απαντώ όταν έχω χρόνο... Υπάρχουν διαστήματα που δεν έχω χρόνο ούτε καν να ανοίξω τον υπολογιστή, πολύ περισσότερο να απαντήσω τις ερωτήσεις σας. Μην με αγχώνετε λοιπόν αφήνοντας η καθεμιά σας 5-6 μνμ απανωτά στην σειρά.....δεν σας προλαβαίνω :) Χα χα υπάρχουν υποχρεώσεις και ζωή πέρα από το pc και το Ίντερνετ...
      Για την aquasol δεν ξέρω κάτι για τριχοφυΐα αλλά τώρα το καλοκαίρι καλό θα ήταν να μην την χρησιμοποιείς γιατί δημιουργεί φωτοευαισθησία. Βέβαια με βραδινή χρήση 2 φορές την εβδομάδα δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα. Δοκίμασέ το αλλά αν δεις κοκκινίλες, δροτσιλάκια και ευαισθησία γενικά σταμάτησέ την.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και συγνώμη για τα πολλά μηνύματα, απλά είχα ένα πρόβλημα με το blog δεν μου εμφάνιζε την κλασσική φράση ότι το μήνυμα θα δημοσιευτεί αφού εγκριθεί kαι κάποια στιγμή με πέταξε και έξω λέγοντας ότι υπάρχει πιθανότητα απειλής από τρίτους. Καταλαβαίνω και σέβομαι απόλυτα ότι εκτός από το blog έχεις και προσωπική ζωή :), όπως φυσικά και όλοι μας. Προς θεού δεν ήθελα να σε αγχώσω.

      Διαγραφή
  48. Μαρία μου ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τώρα 2 φορές την εβδομάδα το βράδυ και για ένα μήνα την aquasol a. Ξέρεις επίσης αν προκαλεί τριχοφυϊα? Έχω στείλει πολλά μηνύματα αλλά δεν εμφανίζονται :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα,δεν ξέρω αν εδώ ειναι η κατάλληλη ενότητα για την ερώτηση μου,αλλα θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιες καλές κρέμες σύσφιξης για άντρες.ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλησπέρα,θα ήθελα να μου προτείνεται καλές κρέμες σύσφιξης για άντρες.Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ελα Μαρία .. να σου θυμίσω σχετικά με προιόντα για τις συσκευούλες μας που λέγαμε αν τελικά καταλήξατε σε συνεννόηση με εκείνη την εταιρία .. είχες κανα νεότερο ? Θα ήθελα να παραγγείλω κάτι για το dermaroller μου .. είμαι κ γω λιπαρή , με πόρους , κ μια μικρή ουλή ..προτίνεις κάτι άλλο εκτός Trilogy & eminence? .. (οτι οικονομικότερο υπάρχει Μαρία μου .. ) φιλιά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Toula έχουμε συννενοηθεί με την εταιρεία να ξεκινήσουμε μια συνεργασία και να μας διαθέτουν τα προιόντα από Σεπτέμβριο-Οκτωβριο. Αυτό το διάστημα λόγω φορτωμένου ωραρίου στην οικογενειακή επιχείρηση δεν μπορώ να ασχοληθώ καθόλου με τίποτα άλλο... Μπορείς αν θέλεις προς το παρόν να χρησιμοποιήσεις και τα φυσικά serum της apivita η να παραγγείλεις ένα φυσικό ορό που φτιάχνει η Ρασέλ με υαλουρονικό και βιταμίνες στο natural.remedies@hotmail.com.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ ..

      Διαγραφή
  52. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΙΑ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ; ΤΗΝ 1η ΙΟΥΝΙΟΥ,ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ SIGHT "MYTIMEPEEL.COM", TO TIMEPEEL KAI THN FACEMATE.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΥΤΕ SHIPPING INFORMATION ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ,ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΩ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΚΑΛΩ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΚΛΗΣΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ;ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ;
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
    ΕΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Efi δεν νομίζω να έχουν κλείσει. Απλά μερικές φορές αργούν να έρθουν τα πράγματα από το εξωτερικό. Προσέχεις τα mail σου; Μήπως σου απαντάνε και δεν τα βλέπεις ή μήπως πάνε στο junk folder. Έχω την μικρή μου κόρη στο νοσοκομείο αυτές τις μέρες και δεν έχω καθόλου χρόνο να το κοιτάξω περισσότερο. Μόλις γίνει καλά και φύγουμε αν δεν έχει έρθει ακόμα το δέμα σου θα δούμε τι θα κάνουμε.

      Διαγραφή
  53. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!
    ΕΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.