Διάταση για χαλάρωμα των πιασμένων μυών

Εάν η δουλειά σας είναι  καθιστική τότε  θα νιώθετε πολλές φορές να πιάνεστε ιδίως στους ώμους, στην πλάτη και στην μέση σας. 
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα νιώσετε μούδιασμα ή τις γνωστές ενοχλητικές σουβλιές δοκιμάστε αυτή την άσκηση διάτασης που χρησιμοποιώ και εγώ πολύ συχνά για να ισιώνω την πλάτη μου και να ξεπιάνονται οι μυς μου όταν περνάω  πολύ ώρα στο γραφείο μου μπροστά από τον υπολογιστή.

Αρχική Θέση

Η άσκηση αυτή εκτελείται κανονικά σε καθιστή θέση με τα πόδια σταυρωμένα ή στη θέση πεταλούδας. Μπορείτε όμως να την κάνετε  και καθιστή στο γραφείο σας.

Εκτέλεση της διάτασης

  1. Πλέξτε τα χέρια σας μαζί, γυρίστε τις παλάμες προς τα έξω  και σιγά-σιγά φέρτε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σας όπως στην φωτογραφία. 
  2. Τεντωθείτε όσο πιο ψηλά και  μπορείτε, ενώ κάντε μια βαθιά εισπνοή και κρατήστε την για 20-30 δευτερόλεπτα. 
  3. Φέρτε τα χέρια σας προς τα κάτω αργά ενώ ταυτόχρονα  εκπνέετε. 
  4. Επαναλάβετε δύο ή τρεις φορές. 

Καθώς κάνετε την άσκηση να είστε χαλαρές και να εστιάζετε στην αναπνοή σας.
Εάν νιώθετε πιασμένες και στο λαιμό σας και σβέρκο τότε μετά την εκπνοή δοκιμάστε να κάνετε μερικές κυκλικές κινήσεις με το κεφάλι σας πρώτα προς την μία κατεύθυνση και μετά προς την άλλη.

Δοκιμάστε το είναι πανεύκολο και αποτελεσματικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.