Rasberry ketones για χάσιμο βάρους: Αξίζει να τα δοκιμάσουμε;



Σήμερα μία φίλη αναγνώστρια με ρώτησε για την καινούργια μόδα στα συμπληρώματα διατροφής και το χάσιμο βάρους τα Raspberry Ketones …. 

 “Μαρία θα ήθελα να σε ρωτήσω για αυτά τα Rasberry Ketones.Θα τις είδες και συ τις διαφημίσεις που υπόσχονται μεγάλη απώλεια κιλών και λιπους. Τι να κάνω; Να τα δοκιμάσω; Σ'ευχαριστώ!”

 Η απάντηση μου στο χώρο των σχολίων ήταν απλή και σύντομη…. 

 "Τα rasberry ketones μπορούν μόνο ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής και άσκησης να βοηθήσουν και να ενισχύσουν το αποτέλεσμα. Από μόνα τους όμως δεν κάνουν πολλά πράγματα. Ανεβάζουν τον μεταβολισμό κάπως, βοηθούν επίσης στην διάσπαση των λιποκυττάρων και έτσι μπορεί να δεις μικρή διαφορά, πιθανόν αλλά  παρ΄όλα αυτά όχι κάτι το θεαματικό αν δεν συνδυαστούν με σωστή διατροφή."

 Θα ήθελα όμως επί τη ευκαιρία να αναφερθώ στο θέμα λίγο παραπάνω για να είμαι και πιο δίκαιη με το συγκεκριμένο συμπλήρωμα… 

Βασικά θα ήθελα να πω πως γενικά δεν είμαι γενικά υπέρμαχος των συμπληρωμάτων διατροφής για χάσιμο βάρους. Πιστεύω πως κάποια βιταμινούχα ή πρωτεϊνούχα συμπληρώματα μπορούν να ενισχύσουν τις διατροφικές μας ανάγκες αλλά για το χάσιμο βάρους, ειδικά εκτός και αν πάρετε κάποια δυνατά αλλά επικίνδυνα συμπληρώματα, όλα αδειάζουν περισσότερο την τσέπη μας παρά τα λιποκύτταρά μας. Ο δρόμος για όμορφο σώμα δυστυχώς είναι δύσκολος και κατ εξοχήν μονόδρομος… άσκηση και η σωστή διατροφή! 

Τα raspberry Ketones έχουν λάβει τώρα τελευταία πολύ δημοσιότητα και έχουν αναφερθεί σε αρκετά τηλεοπτικά show στο εξωτερικό όπως αυτό του Dr Oz.
 

Οι έρευνες δείχνουν ότι είναι ισχυρό λιποδιαλυτικό. Ανακαλύφθηκε βασικά πως η κετόνη του βατόμουρου, (ένζυμο που το παίρνουμε από τα κόκκινα βατόμουρα) αυξάνει την έκκριση αδιπονεκτίνης. Η αδιπονεκτίνη είναι μια πρωτεϊνούχα ορμόνη που ρυθμίζει αρκετές μεταβολικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων της ρύθμισης της γλυκόζης και του καταβολισμού των λιπαρών οξέων. Σύμφωνα με κλινικές μελέτες τα αποτελέσματα είναι θεαματικά αλλά πάντοτε σε όλα αυτά τα θαυματουργά προϊόντα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και να κρατάμε μικρό καλάθι…

Το κοίταξα λοιπόν λίγο παραπάνω και το έψαξα επίσης σε forum που ασχολούνται σοβαρά με συμπληρώματα διατροφής και το χάσιμο λίπους. Φαίνεται πως όσοι το δοκίμασαν είδαν πράγματι διαφορά και επιτάχυναν την απώλεια λίπους. Μπορεί τελικά να είναι πράγματι ένα αξιόλογο συμπλήρωμα που αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος αν θέλει να χάσει βάρος. Σίγουρα με όσα διάβασα έχω μπει στον πειρασμό να το δοκιμάσω απλά δεν θεωρώ ότι το χρειάζομαι ιδιαίτερα μιας και είμαι σε αρκετά καλή φυσική κατάσταση αλλά ξέρετε τώρα άμα έχεις το μικρόβιο…. 

'Οπως και να’ χει  πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως χρειάζεται και κάποια βοήθεια για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα. Πραγματικά δεν ξέρω πόσο και τι αποτέλεσμα μπορεί να δώσει εάν δεν υπάρχει ως βάση μία σωστή διατροφή και κάποιου είδους άσκηση. Αν κάποια το έχει ήδη δοκιμάσει και έχει κάποια προσωπική εμπειρία ας μας πει...


Που θα τα βρείτε.

Μπορείτε να τα βρείτε στα περισσότερα καταστήματα υγιεινών τροφών στην αγορά. Για όσες πάντως είστε εξοικειωμένες με e-shopping  μπορείτε να τα τα βρείτε και να τα παραγγείλετε εδώ

63 σχόλια:

  1. Mαρια συγγνωμη αλλα εδω και μια βδομαδα μπαινω στο σαιτ κανονικα,μονο στο σημειο που ειναι η στηλη ¨"τι συζηταμε τωρα" δεν υπαρχει τιποτα μονο μεσω google διαβαζω καποια νεα σχολια σου.Μπαινω απο google chrome και απο ε-ιντερνετ εξπλορερ και τα δυο βγαζουν
    "Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget".
    Καποια στιγμη μου βγαλε να δωσω τα στοιχεια μου για να μπω στα σχολια, νομιζω στον ιντερνετ εξπλορερ μονο.Δεν ξερω ισως να φταιει ο υπολογιστης επειδη εβαλα αντιβαιρους προσφατα.Αν εχω μονο εγω το προβλημα δεν πειραζει ετσι και αλλιως εγω ειμαι εδω αρκετες φορες την ημερα,αλλα αν ειναι γενικο το προβλημα ειναι κριμα.(Υ,Γ μπαινω διαβαζω τα παντα μονο εκει που λεει για τα νεα σχολια δεν φαινεται τιποτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η ΣΤΗΛΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΟΡΡΥ ΑΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα μου σε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση... Δεν το είχα πάρει είδηση.. :/
    Πράγματι το gadget μου έβγαλε και μένα μνμ ότι είναι κατεστραμμένο. Βρήκα όμως άλλο τρόπο και έβαλα πάλι τα σχόλια στην ίδια θέση :)
    Τα ketones πάντως (μιας και εσύ ήσουν η αφορμή να το ψάξω περισσότερο) φαίνεται να αξίζουν τον κόπο να τα δοκιμάσεις ιδίως αν τα συνδυάσεις με σωστή διατροφή. Κάποια στιγμή ιδίως προς το καλοκαίρι λέω να τα δοκιμάσω και εγώ. Τώρα (πέρα από φροντιστήρια παιδιών και χαράτσια...) έχω ξεπαραδιαστεί με καλλυντικά και καναδυό συσκευές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oops Κική μου sorry κορίτσι μου μπερδεύτηκα... διάβαζα κάτι σχόλια της Έλενας και νόμιζα ότι αυτή μου άφησε το σχόλιο... μετά είδα ...Κική... Αχ αυτά παθαίνεις αν έχεις βαζούρα στο σπίτι.... Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. o.k Μαρακι,(ειπες χαρατσια αχ,βαχ, αστα, τι παθαμε).
    Μαρια αν το ξερα οτι δεν ειχε προβλημα ο υπολογιστης μου θα σε ενοχλουσα μια βδομαδα πριν.Να σαι καλα, καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι κανα λινκ να το πάρουμε αλλα για μονο 1 κουτι?
    ξερεις σε τι τιμη τα πουλάνε στην Ελλάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα Μαρια.Και γω ειχα το ιδιο προβλημα.Οπως σου ειχα γραψει δεν εβλεπα το μηνυμα μου ουτε αλλα σχολια και νομιζα οτι ησουν πολυ απασχολημενη.Σ'ευχαριστω πολυ για το αρθρο σου. Τωρα αντιμετωπιζω αλλο προβλημα.Το amazon μου γραφει οτι δεν μπορει να τα στειλει στην διευθυνση μου ενω εχω ξανα παραγγειλει.Τι να κανω;ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πειράζει Κική μου, πάλι καλά που μου το είπες και το διόρθωσα. Καλό βράδυ και σε σένα Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια κοιτάξτε στο amazon σίγουρα θα βρείτε εκεί και μία συσκευασία και πωλητές που να στέλνουν Ελλάδα. Στην Ελλάδα δεν ξέρω τι τιμή τα δίνουν. Για να πω την αλήθεια δεν το είχα πολυψάξει μέχρι που με ρώτησε η Έλενα.... Τα είχα ακουστά αλλά επειδή γενικά δεν πιστεύω στα μαγικά χαπάκια τείνω να μην δίνω πολύ σημασία σε τέτοια συμπληρώματα. Αυτά πάντως αξίζει τον κόπο να τα δοκιμάσει κάποιος που θέλει να χάσει βάρος πιο εύκολα. Θα κοιτάξω να βρω και μερικά ακόμα links για αγορές αλλά αύριο γιατί τώρα μόλις γύρισα από ταξίδι και είμαι χώμα.... Φιλάκια πολλά και τα λέμε αύριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια για όσες δυσκολεύεστε να κάνετε την παραγγελία από το amazon μπορείτε να τα παραγγείλετε και εδώ από το e-shop Evolution Slimming

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου υπάρχει περίπτωση να έχουν παρενέργειες?έχω ακούσει για συμπληρώματα που δημιουργούν προβλήματα στον οργανισμό ακόμη και μετά από μεγάλο διάστημα...Να τα εμπιστευθούμε?Είμαι μόνο 22 και δεν ξέρω αν πρέπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι φυσικό συμπλήρωμα και δεν έχει απολύτως καμμία παρενέργεια σε υγιή άτομα. Δεν ενδείκνυται όμως στα άτομα με υπέρταση και επίσης κάπου διάβασα για τα άτομα με υποθυροειδισμό. Γιατρός όμως δεν είμαι και όποιος γενικά έχει προβλήματα υγείας καλό είναι να συμβουλεύεται πάντοτε τον γιατρό του πριν πάρει οποιοδήποτε συμπλήρωμα ακόμα και αν είναι τελείως φυσικό και ωφέλιμο για ένα υγιή οργανισμό.
    Επιπλέον ακόμα και εάν δεν έχεις θέματα με την υγεία σου και μπορείς να το πάρεις με ασφάλεια ας έχεις υπ όψιν πως καλό είναι να παίρνουμε ένα συμπλήρωμα όχι συνέχεια αλλά για 2-4 μήνες το πολύ και να διακόπτουμε για ένα διάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα Μαρια.Τι κανεις;Βρηκα κατι κρεμες στο internet και θα σε παρακαλουσα να δεις τα συστατικα τους για να μου πεις αν αξιζουν.Υποσχονται πολλα!!!Σ'ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξεχασα να γραψω το ονομα τους.Χα χα!Λεγονται hydroface.com.Ekει θα τις βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλενα τα συστατικά της είναι πολύ αξιόλογα. Πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή κρέμα που αξίζει να δοκιμάσουμε. Για το πόσο καλά όμως αποτελέσματα δίνει και αν είναι τόσο θεαματικά όσο λένε αν δεν δοκιμάσεις η ίδια δεν μπορείς να ξέρεις. Δεν θα με χαλούσε να την δοκιμάσω κάποια στιγμή.... Αλλά τώρα το ντουλαπάκι με τα καλλυντικά μου δεν χωράει καρφίτσα :)) Και εσύ όμως έχεις κάνει πρόσφατα αγορές.... Οπότε άσε να την δοκιμάσεις αργότερα όταν σου τελειώσουν αυτές που αγόρασες πρόσφατα. Αλήθεια πως τα πας με τις κρέμες και με το dermaroller. Το rosehip oil πως σου φαίνεται; Εγώ το πήρα δώρο στην μητέρα μου και της αρέσει πολύ. Αν και το χρησιμοποιεί εδώ και δύο εβδομάδες μόνο, έχω την εντύπωση πως της έχει λειάνει κάπως τις ρυτίδες. Είναι νωρίς ακόμα όμως για να βγάλω συμπέρασμα. Αν δεν βαριέσαι να γράψεις θα ήθελα να μάθω και τις δικές εντυπώσεις μέχρι τώρα τουλάχιστον. Φιλιά και καλό ΣΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να προσθέσω επίσης σχετικά με τη Hydrofase... μην νομίζεις πως οι φωτογραφίες που δείχνουν στην ιστοσελίδα είναι τα πραγματικά αποτελέσματα. Αν διαβάσεις κάτω από κάθε φωτο λένε "Δραματοποίηση Μη τυπικά αποτελέσματα" Απλά το αναφέρω για να μην έχουμε ψεύτικες προσδοκίες.... Τα συστατικά καλά, Ok αλλά να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει ότι βάζουν τέτοιες φώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρια δικιο εχεις.Ουτε εγω τις πιστεψα τις φωτογραφιες.Δεν γινονται τετοια θαυματα με κρεμες.Το rosehip oil τοβαζω μονο με το dermaroller.Να το χρησιμοποιω πιο συχνα;Εχω βαλει σημαδι κατι ρυτιδες και περιμενω να δω.Το δερμα μου ειναι πολυ λειο που παντα ητανε τραχυ.Χρησιμοποιω και τα υαλουρονικα της Ρασελ.Πες μου αν κανω καλα.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας. Τι κάνετε;;; Θέλω μια βοήθεια. Σκέφτομαι πολυ σοβαρά για τα raspberry ketone αλλα εχω υποθυρεοειδη. Μπορούμε να Σίγουρευτουμε αν προκαλεί προβλημα στον θυρεοειδη ακόμα κ αν ελέγχεται με χάπια;;;
    Ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλενα πολύ χαίρομαι που άρχισες να βλέπεις κάποια βελτίωση στην επιδερμίδα σου. Να χρησιμοποιείς το rosehip oil πιο συχνά. Δεν υπάρχει λόγος να το κρατάς μόνο για όταν κάνεις με το dermaroller. Φιλιά και περιμένω νεώτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φραουλίτσα δεν είμαι σίγουρη γι΄αυτό. Θα το κοιτάξω και θα σου πω αλλά όταν υπάρχει υποθυροειδισμός φοβάμαι ότι δεν είναι σκόπιμο να παίρνεις οτιδήποτε χωρίς την έγκριση του γιατρού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άμα μπορέσεις να μου βρεις πληροφορίες θα σου είμαι ευγνώμων. Θα ρωτήσω κ τον γιατρό μου βέβαια. Σε ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρακι μπάς κ κοιτάξες το θέμα του θυρεοειδους με τις καμπύλες αυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φραουλίτσα επειδή τα rasberry ketones επιδρούν και αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό κανονικά δεν πρέπει να παίρνεις τίποτα χωρίς την έγκριση του γιατρού σου. Διάβασα πάντως ότι πολλά άτομα με θυροειδή το έχουν πάρει και μάλιστα τα βοήθησε να χάσουν βάρος.
    Μερικά σημεία που αξίζει να αναφέρω από αυτά που έμαθα είναι ότι δεν πρέπει να τα παίρνεις την ίδια ώρα που παίρνεις το T3 ή T4 αλλά κανα δυο ώρες πριν ή μετά. Επίσης δεν θα σου πρότεινα να τα πάρεις πάνω από 1 μήνα στην σειρά για να μην καλομάθει και "τεμπελιάσει" ας πούμε, ακόμα περισσότερο ο θυροειδής σου.
    Πάντως επιμένω πως πρέπει να ρωτήσεις τον γιατρό σου. Εγώ απλά σου αναφέρω τι έχω διαβάσει και εμπειρίες άλλων ατόμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ευχαριστω πολυ. Φυσικά κ θα συμβουλευτικό τον γιατρό μου. Δεν το συζητω. Να είσαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ rasberry ketone ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΕ!ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ ΟΜΟΙΟΠΑΤΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΙΝΩ ΚΑΦΕΙΝΗ.ΚΣΕΡΕΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΦΕΙΝΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dimitra τα rasberry ketones περιέχουν κάποια ποσότητα καφεΐνης οπότε καλά είναι να τελειώσεις πρώτα την ομοιοπαθητική σου θεραπεία και μετά να τα πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγνώμη , όμως μήπως γνωρίζεται εάν τα πουλάνε στα φαρμακεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Irene δεν το έχω κοιτάξει και δεν το γνωρίζω, πιθανόν όμως είναι να το πουλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. paidia skeftome na t dokimasw exei alitheia tetia apotelesmata opos leeo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Nacia επειδή τα δοκίμασα πράγματι κάνουν δουλειά. Κόβουν την όρεξη χωρίς να δημιουργούν νευρικότητα και βοηθούν στην μείωση του λίπους. Πιστεύω πως είναι τελικά ένα από τα πιο ασφαλή και ταυτόχρονα αποτελεσματικά συμπληρώματα για τον έλεγχο του βάρους που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα. Βέβαια να συμπληρώσω πως θέλει και προσπάθεια καθώς το συνδυάζω με σωστή διατροφή και άσκηση αλλά νιώθω πως με βοηθούν πολύ στην μείωση της όρεξης, χωρίς να νιώθω πεσμένη. Πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα και από εμένα.
    Εχθές παρέλαβα την συσκευασία τον Rasberry Kettone από το evolution slimming και μόλις τελειώσω την θεραπεία που κάνω στην ομοιοπαθητική θα τα ξεκινήσω. Η αλήθεια είναι πως έχω ξεκινήσει και ένα πρόγραμμα διατροφής και ελαφριά άσκηση και μέσα σε μία εβδομάδα ήδη έχασα το πρωτο κιλό και στα μέσα της 2η και το άλλο μισό. Θέλω να χάσω περίπου 5 κιλάω που μου μείνανε μετά την γέννα. Αγόρασα το συγκεκριμένο συμπλήρωμα ώστε να με βοηθήσει λίγο περισσότερο και έχω σκοπό να το ξεκινήσω όταν "κολλήσει" η ζυγαριά. Συνήθως στις διατροφές σε κάποιο σημείο "κολλάνε" τα κιλά και δεν συνεχίζουμε να χάνουμε. Εκεί θα τα ξεκινήσω ώστε να δώσω μία επιπλέον ώθηση. Για παρενέργιες έχω διαβάσει διάφορα και εάν υπάρχουν προβλήματα υγείας δεν πρέπει να λαμβάνονται τέτοια σκευάσματα. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε να προτείνετε κάποια κρέμα σώματος για κυτταρίτιδα που σκέφτομαι να αγοράσω.

    Ευχαριστώ!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα Rasberry Kettones είναι ιδανικά για α σε βοηθήσουν να ξεκολλήσεις και να δώσεις αυτήν την έξτρα ώθηση στον οργανισμό σου να χάσει τα επιπλέον κιλά. Για την κυτταρίτιδα τα προϊόντα λάσπης και κρέμας Guam είναι πολύ καλά. Στο e-kyttaritida.com θα βρεις αρκετές πληροφορίες για την κυτταρίτιδα. Προϊόντα, φτιαχτή συνταγή με λάδια, τεχνικές μασάζ, συσκευές κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπερα σας Μαρια !
    Μετα απο αρκετη μελετη του blog σου αποφασισα να ακολουθησω καποιες απο τις προτασεις σου ..και ολα ειναι καλα μεχρι τωρα ,επισης εφτασε σημερα το tca απο την Ρασελ , αλλα αντι για το 12% μου εστειλε το 15 %, θα ηθελα να μου πεις αν θα υπαρξει προβλημα και τι θα πρεπει να προσεξω ( λογο του οτι ειναι πιο δυνατο απο 12%)
    Ευχαριστω εκ των προτερων , Λαρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Lara να κάνεις οπωσδήποτε δοκιμή σε ένα σημείο μόνο του προσώπου πρώτα, όχι ιδιαίτερα ορατό, για να δεις πως αντιδρά η επιδερμίδα σου και ασφαλώς να ακολουθήσεις κατα γράμμα τις οδηγίες. Αν δεις πως όλα καλά μπορείς να κάνεις μετά σε όλο το πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ηθελα να σε ρωτήσω Μαρία αν εισαι υπερ της ενεσιμης μεσοθεραπείας.μου προτειναν σε κεντρο αισθητικης να κανω μεσοθεραπειες σωματος για τοπικο παχος (κοιλια κ πλαινα) στα 120 ευρω.κ οτι θα δω αποτελεσμα απ την 1 φορά αν κ αρχικά μου πε για 4.(συνολικα μου πε το πολυ 6.πιστευεις οτι αξιζει?η να το ψαξω καλυτερα σε πλαστικό χειρούργο?και εχει αποτελεσμα για τα πλαινα ας πουμε και τη κοιλια η ειναι μονο για κυτταριτιδα?περιμενω με αγωνια την αποψη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εάν γίνει σωστά έχει αποτέλεσμα. Γνώμη μου είναι πως ειδικά για την μεσοθεραπεία λιποδυάλυσης καλύτερα να προτιμήσεις πλαστικό γιατί οι ένεσεις πρέπει να γίνουν σε συγκεκριμένο βάθος στο υποδόριο. Εάν στο ινστιτούτο την θεραπεία την κάνει συνεργαζόμενος πλαστικός η δερματολόγος τότε οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. επειδη γενικα δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο κει γιατι μου λεγανε και αλλα για το καβιτατιον και μετα μου τα αλλαξανε (αναλογα την υπευθυνη μου λεγανε κ αλλα) λεω να προτιμησω πλαστικο.πιστευω οπως λες κ εσυ οτι θα ναι καλυτερα τα μηχανηματα του και τα υλικα κλπ.πιστευεις οτι ειναι καλυτερα να χασω πρωτα καποια κιλα και μετα?ρωταω γιατι συνολικα θελω να χασω 10 σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. s_dz13 καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα πρόγραμμα διατροφής και άσκησης για ένα μικρό διάστημα, όχι τόσο γιατί είναι απαραίτητο να χάσεις πρώτα κάποια κιλά αλλά για να μπεις σε έναν ρυθμό και αν δεις ότι μπορείς να το ακολουθήσεις να βοηθήσεις περαιτέρω τα αποτελέσματα με κάποιο μηχάνημα. Επίσης έτσι θα δεις και ποιο σημείο αντιστέκεται περισσότερο στο χάσιμο πόντων και θα ωφελήσει περισσότερο μια τοπική θεραπεία με συσκευή λιποδιάλυσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλησπερα.. εχω ηδη αρχισει να παιρνω τα rasberry ketones αλλα δεν βλεπω διαφορα! αντιθετως η ορεξη μου εχει αυξηθει και πειναω συνεχεια!! :/ κανω κατι λαθος; πρεπει να τα παιρνω πριν το γευμα μου σωστα; βοηθεια!!!!:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ναι, τα παίρνεις πριν από το γεύμα! Μήπως πρέπει να πάρεις όμως δύο κάψουλες; κοίτα τις οδηγίες χρήσης. Ανάλογα την εταιρεία διαφέρει η δοσολογία. Επίσης να ξέρεις πως αν η πείνα σου είναι ψυχολογικής φύσης τότε δεν μπορούν να σε επηρεάσουν και πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. οταν λες ψυχολογικης φυσης; η οδηγιες λενε 1καψουλα πριν το γευμα! αλλα εγω ασπουμε τρωω το μεσιμερι ενα σαντουιτς (και αν) και το βραδυ τρωω φαγητο! οποτε την καψουλα θα την παρω πριν το φαγητο το βραδυ ε;;; και ποση ωρα πριν το φαγητο;; (συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. taz0uazx όχι έτσι.... θα την παίρνεις συστηματικά και το μεσημέρι και το βράδυ μισή ώρα πριν το φαγητό. Ακόμα και αν δεν φας κάποιο γεύμα να πάρεις μια κάψουλα. Πάντως καλά είναι να αυξήσεις τον αριθμό των γευμάτων σου σε 4-5 την ημέρα για να αυξήσεις τις καύσεις. Κάψουλα θα παίρνεις δυο φορές την ημέρα. Απλά πρόσεχε να είναι πρωτεϊνούχα τα γεύματα σου και μικρή ποσότητα, με 200-350 θερμίδες το καθένα και στο σύνολο να μην ξεπερνάς τις ημερήσιες που χρειάζεσαι για να συντηρείς το βάρος σου ανάλογα με την ηλικία σου, βάρος, φύλο και δραστηριότητα (υπάρχουν πίνακες γι΄αυτό). Απέφυγε οπωσδήποτε τους απλούς υδατάνθρακες όπως γλυκά, ψωμί, ζυμαρικά πατάτες κτλ.
    Διάβασε τα άρθρα μου στην κατηγορία της διατροφής και αυτά:

    Πηγές πρωτεϊνών.

    Η μέθοδος του πιάτου διαίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ευχαριστω πολυ Μαρια με βοηθησες!! να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Koρίτσια γειά σας. Κοντεύω να τελειώσω το 1ο κουτι με τα χαπια Βατομουρα Κετονες. Εδω και μήνες κάνω πιλάτες επίσης καθώς επίσης ακολουθώ και κάποιες θεραπειες σώματος σε Ινστιτουτο. Ετσι δεν ξέρω να σας πω αν το οτι η κοιλιά μου μειώθηκε θεαματικά, οφείλεται στις Κετονες ή στον συνδυασμό των παραπάνω. Πάντως η ορεξή μου εχει μειωθεί - οχι δραματικά-, κιλά δεν έχω χάσει , αλλα "μάζεψα" σε πόντους...κακο δεν φάνηκε να μου κάνουν. σημειωτέον οτι δεν εχω υπερταση ουτε θυρεοειδή...αυτά. σκέφτομαι πάντως να τα ξαναπάρω για αλλο εναν μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σίγουρα συνδυαστικά έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα... Τι να σου κάνουν τα χάπια αν πλακώνεσαι στις μακαρονάδες :)) Ένα αποτελεσματικό συμπλήρωμα όπως οι κετόνες βατόμουρου συν διατροφή συν γυμναστική όλα δίνουν εκθετικά θετικό αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. κοριτσια μην το παρετε ματαια... το πηρα και εγω και το θεωρησα ''ευκαιρια΄΄ και ετσι εψησα και την φιλη μου να το παρει και κλαιμε τα λεφτα μας.. ουτε εγω αλλα ουτε και αυτη δεν χασαμε ουτε ενα κιλο.. αν δεν ραψεις το στομα σου και δεν κανεις γυμναστικη οσα και τετοια ''προιοντα θαυματα'' και να παρεις δεν θα κανεις τιποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mariza εννοείται!!! Δεν υπάρχουν μαγικά χαπάκια συμπεριλαμβανομένων και των rasberry ketones. Θα τα πάρεις για να ενισχύσουν τα αποτελέσματα και την προσπάθειά σου και σαν μέρος ενός συνολικού προγράμματος fitness. Εάν συνεχίζεις την διατροφή σου όπως πριν και δεν γυμνάζεσαι η διαφορά μπορεί να είναι μικρή έως και μηδενική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Kαλησπέρα σας!Ειναι η πρώτη φορα που σας γραφω...από όσα διάβασα βρίσκω τις συμβουλές σας πολύ αξιόλογες.

    θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζετε για τα αποτελέσματα του μηχάνημα 5ης γενιας FUTURA PRO (Lipolysis) . Διάβασα ότι μπορέι να προκαλέσει εως και 500γρ. απώλεια λιπους ανα συνεδρία. Ειμαι 23χρονων, αθλήτρια κ έχω περίπου 7παραπάνω κιλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Pen pen Δεν την ξέρω την συσκευή αλλά κοίταξα λίγο στο επίσημο site τις τεχνικές προδιαγραφές. Είναι μια συνδυαστική συσκευή μυοηλεκτροδιέγερσης δηλ παθητικής γυμναστικής και υπερήχων. Οι υπέρηχοι για το σώμα είναι στους 1 Μεγακύκλους που δεν είναι όμως δυνατοί αρκετά για λιποδιάλυση. Το cavitation γίνεται στους 30-40 Χιλιοκύκλους. Η παθητική γυμναστική από την άλλη στην μερική σύσφιξη των μυών αλλά όχι και του δέρματος εννοείται. Δεν μπορώ να πω λοιπόν ότι με εντυπωσίασε σαν τεχνολογία από την τεχνική περιγραφή τουλάχιστον και δεν θα περίμενα τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα όσο διαφημίζονται. Εάν ενδιαφέρεσαι να κλείσεις κάποιο πρόγραμμα με αυτήν την συσκευή θα σου πρότεινα τουλάχιστον να το ψάξεις λίγο περισσότερο και να ζητήσεις να κάνεις αν είναι δυνατόν κάποιες δοκιμαστικές συνεδρίες να δεις τα αρχικά αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. kalispera simera agorasa apo to farmakeio ena mpoukali se ugri morfi perimenw na dw ta apotelesmata elpizw na einai arketa euxarista!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο και τη βοήθεια!

    Θα ήθελα επίσης να σας πω επειδή είδα μια σχετική συζήτηση, ότι έχω δοκιμάσει το Rasberry Ketone Forte και δε μπορώ να πω ότι με βοήθησε ιδιαίτερα στην απώλεια κιλών ούτε είχα περισσότερη ενέργεια στην προπόνηση κλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Pen pen ανάλογα με τον οργανισμό. Άλλους τους πιάνει πολύ, άλλους λιγότερο ή και καθόλου. Εμένα με βοηθούν αρκετά στην μείωση της όρεξης ιδίως για γλυκά. Αλλά σίγουρα είναι ένα κόστος που ακόμα και εγώ που βλέπω διαφορά το σκέφτομαι να πω την αλήθεια και δεν τα παίρνω συνέχεια. Εσύ που δεν παρατήρησες καμία ουσιαστική διαφορά εννοείται πως δεν υπάρχει λόγος να τα συνεχίζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σας,μόλις διαβασα to αθρο και μου φανηκε πολυ ενδιαφέρων ...θα ηθελα να σε ρωτησω Μαρια αν εχεις δει αποτελεσματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εγώ αλλά και άλλα άτομα ναι, άλλες όμως όχι. Εμένα μου μειώνουν την λιγούρα και νιώθω περισσότερη ενέργεια. Όχι όμως κάτι το θεαματικό, απλά είναι ένα καλό βοήθημα όταν θέλεις να υποστηρίξεις κάπως την δίαιτα και την άσκηση. Αν δεν κάνεις καμιά άλλη προσπάθεια δεν νομίζω να αξίζει να ξοδευτείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. σιγουρα εχει αποτελεσματα ;; και σε ποσο καιρο μπορει να δει καποιος εστω και καποιο μικρο αποτελεσμα...εγω παιρνω τα raspberry ketone xtra σε υγρη μορφη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Athina δεν μπορείς να ξέρεις... Ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός. Εγώ όταν τα έπαιρνα με βοήθησαν. Όχι θαύματα αλλά μου έκοβαν κάπως την όρεξη και ένιωθα πως είχα περισσότερο ενέργεια. Από αυτή την σκοπιά πιστεύω πως βοηθούν. Χρειάζεται όμως εννοείται και δική σου προσπάθεια, διατροφή και άσκηση. Από μόνα τους αν συνεχίζεις δηλαδή να τρως όπως πριν και δεν ασκείσαι πιστεύω πως δεν θα δεις διαφορά, ουσιαστική τουλάχιστον. Ανάλογα λοιπόν πως εκμεταλλεύεσαι τις ιδιότητές τους θα δεις και το σχετικό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  56. kalispera,tha ithela kai ego me th seira mou na rotiso poia einai i diafora tou rsbry extra pou xei to e-shoping me auto to rsbry plus pou exei to evolution sliming.seuxaristo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν γνωρίζω... Κυκλοφορούν πλέον πολλά συμπληρώματα με Raspberry Ketones. Η διαφορά τους βρίσκεται κυρίως στην συγκέντρωση τους. Μπορείς να κοιτάξεις την σύσταση στο καθένα και να δεις πόσα mg περιέχει η κάθε κάψουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καλημερα.εγω ειμαι παλι συγνωμη, απλα ηθελανα σιγουρευτω οτι ειναι εγκεκριμένο απο τον εοφ γιατι αλλο κουτακι ειναι το ενα και αλλο το αλλο,το ενα ειναι forte και ειναι μπλε μπουκαλι και οχι extra που ειπα και εχω μπερδευτει.ενταξει ειπαμε να παρουμε λιγη βοηθεια αλλα να μη βρεθουμε και στο νοσοκομειο.γιαυτο σε ξαναενοχλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα rasberry ketones είναι συμπλήρωμα διατροφής και όχι φάρμακο. Ως εκ τούτου δεν υπόκεινται σε έγκριση από τον ΕΟΦ. Μην ανησυχείς πάντως δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος που αναφέρεις σε καμιά περίπτωση, αλλά από την άλλη αν είναι να σε τρώει και το άγχος ...δε λέει :) Κάνε μόνο αυτό με το οποίο νιώθεις άνετη και ασφαλής.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω,εκανα και γω τη δικη μου μινι ερευνα και αν τελικα θα τα αγορασω ξερω απο που..σευχαριστω και πάλι.

      Διαγραφή
  59. Γεια σας. 'Εχω κι εγώ τα raspberyy ketone forte σε μορφη χαπιών (δεν τα πήρα εγώ απλά η μητέρα μου δεν είδε αποτέλεσμα και τα πήρα εγώ) αλλά έχω ένα τεράστιο θέμα με τα χάπια...και δεν μπορώ να τα καταπιώ. Εάν πιω το περιεχόμενό τους χωρίς να καταπιώ το χάπι, θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δραστική ουσία βρίσκεται στο περιεχόμενο της κάψουλας. Οπότε ναι, θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.

      Διαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.