Τεχνική Δερμοαπόξεσης με Μεσοθεραπεία σε Βίντεο

Για την δερμοαπόξεση και την χρήση του Dermaroller έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές εδώ και είναι ένα από τα καυτά θέματα των συζητήσεών μας. Καθώς χάζευα στο youtube βρήκα αυτό το βίντεο που δείχνει την τεχνική της δερμοαπόξεσης σε συνδυασμό με dermaroller  ως εναλλακτική τεχνική της κλασσικής ενέσιμης μεσοθεραπείας
Το βίντεο είναι απόσπασμα από την πρωινή εκπομπή του mega με την Φαιη Σκορδά όπου ο πλαστικός  ιατρός Ευάγγελος Κεραμίδας δείχνει όλη την διαδικασία από την αρχή ως το τέλος. 
Είναι αρκετά κατατοπιστικό και σκέφτηκα ότι θα φανεί χρήσιμο σε όσες έχετε ήδη την συσκευή δερμοαπόξεσης και το dermaroller για να  κάνετε μόνες σας στο σπίτι συνδυαστικά την συγκεκριμένη περιποίηση.

21 σχόλια:

  1. Μαρακι αν γινουν και τα δυο μαζι ταυτοχρονα συν βιταμη C με βλεπω να τρεχω απο το τσουξιμο!!!
    Πριν ενα χρονο περιπου ειχα ξαναδει τον κυριο Κεραμιδα στο πρωινομου να κανει εφαρμογη ρολλερ με βιταμινες,το βιντεο εκεινο το εψαξα παντου δεν το βρηκα πουθενα ουτε στο σαιτ του ΜΕΓΚΑ,να λοιπον τωρα που
    βρηκες εσυ ενα παρομοιο,αν θυμαμαι καλα εκεινο ηταν μονο με βιταμινες οχι C (δεν νομιζω να ναι το ιδιο βιντεο), Τησ castalia τα προιοντα ειναι καλα??Νομιζω ειχα παλια ενα σετ με βιταμινη C, αμπουλες και ηταν πολυ καλο το αποτελεσμα.Το εβαζα στο προσωπο μου χωρις το ρολλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι Κική μου απορώ και εγώ που έβαλε βιταμίνη C και μάλιστα συνδυαστικά μετά από δερμοαπόξεση. Και εγώ βιταμίνη C δεν βάζω με το dermaroller αλλά μπορεί να έχει κάποια μορφή που να μην είναι τόσο ερεθιστική για το δέρμα και αν είναι σε μικρή ποσότητα αραιωμένη μέσα σε διάλλυμα θα είναι πιστεύω οκ. Ε! εντάξει δεν πιστεύω να κάνει κάτι που να δημιουργεί έντονο ερεθισμό στο δέρμα.
    Τις είχα πάρει και εγώ αυτές τις αμπούλες τις Castalia αλλά δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα. Καταπληκτικές ήταν αυτές τις Sencilis που τις χρησιμοποιούσα με την συσκευή υπερήχου στο - μετά την ενυδάτωση και ήταν τέλειες... Καθόλου ερεθιστικές και μου έδιναν άμεσα το πιο λαμπερό αποτέλεσμα που έχω δει ποτέ. Σπάστηκα όταν τις σταμάτησαν και όσο και να έχω ψάξει κατά καιρούς δεν τις έχω ξαναβρεί. Δεν ξέρω τι το ιδιαίτερο είχαν στην σύνθεση αλλά δεν συγκρίνονται με κανένα άλλο προϊόν με βιταμίνη c που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα :(
    Τώρα απλά αγοράζω βιταμίνες σε μορφή σκόνης ή διαλύματα που μου ετοιμάζει η Ρασέλ με υαλουρονικό και βιταμίνες και τα βάζω με το Dermaroller.
    Επίσης η Γωγώ είπε ποια είναι η συσκευή μεσοθεραπείας που χρησιμοποιεί και θα δω τώρα αν πάρω αυτή ή κάποια άλλη. Πάντως ευχαριστημένη φαίνεται και είναι και οικονομική σαν αγορά... Πολύ την χαλβαδιάζω χαχα Με το ζόρυ κρατιέμαι να μην πατήσω το Buy Now :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ιδια ειχα παθει και εγω με μια σειρα της lancome
    set ηταν με βιταμινη C, εκπληκτικο αποτελεσμα εχουν περασει χρονια ουτε θυμαμαι ποιο ηταν, απλα τωρα δεν υπαρχει.Ε ρε σπαστικες που ειναι οι εταιριες την εχω πατησει πολλες φορες.Προς το παρον θα βολευτω με το δερμαρολερ, που δεν το χρησιμοποιω,ισως κανω κατι ομως,ειπαμε μου δινεις κινητρο με τις αναρτησεις σου.Να ναι καλα η κοπελα θα ναι στα υποψιν(πολλα μαζευτηκαν χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υ.Γ Ευχαριστω βρε Μαρια. εφυγε το μνμ και ξεχασα να πω ενα ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου να κάνεις με το dermaroller, ξέρω δεν γεμίζει το μάτι με το πρώτο αλλά μακροχρόνια βοηθάει πολύ την ανάπλαση της επιδερμίδας. Μερικές γυναίκες βλέπουν μάλιστα άμεσα διαφορά. Όπως και να 'χει είναι μεν απλό στην χρήση αλλά πολύ πολύ αποτελεσματικό. ιδίως αν το χρησιμοποιούμε συνδυαστικά με σωστά προϊόντα και βιταμίνες
    Χαχα, χαίρομαι που σε βάζω στον σωστό δρόμο... Πολλά φιλάκια και καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα Μαρια ειμαι 32χρονων και θελω να μου προτεινης συσκευη δερμοαποξεσης εχω και δερμαρολερ. Πως μπορω να τα δυνδυασω;το δεμα μου ειναι μεικτο και θαμπο ειναι εμφανεις και οι πρωτες ρυτιδες στα ματια μου. Αν θελεις να μου πρωτεινης κατι και για αυτα. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα σου έχω απαντήσει στο άλλο άρθρο που άφησες την ίδια ερώτηση αλλά μάλλον δεν πας στην δεύτερη σελίδα των σχολίων και δεν βλέπεις την απάντηση μου. Λοιπόν στα ξαναλέω εδώ λοιπόν....
    Πάρε την Timepeel (αυτήν που αναφέρω στο άρθρο Ανανέωση της Επιδερμίδας με την Μέθοδο της Δερμοαπόξεσης. ) θα σε καλύψει μια χαρά. Σου προτείνω να κάνεις μόνο με την συσκευή δερμοαπόξεσης μέχρι να εξοικειωθείς με την χρήση της και κάποια στιγμή δοκιμάζεις να κάνεις την θεραπεία συνδυαστικά όπως δείχνει το βίντεο. Μετά την Timepeel όπως και με το dermaroller μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο προϊόν με υαλουρονικό και βιταμίνες. Μπορείς να τα παραγγείλεις από την ίδια φαρμακοποιό που έχει την Timepeel (δες στο τέλος του άρθρου που αναφέρω πιο πάνω). Για κρέμες ματιών υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές και καλές κρέμες αλλά δύσκολα μια κρέμα κάνει για όλες. Διάβασε το άρθρο εδώ Κρέμες Ματιών: Πως Επιλέγουμε ποια μας Ταιριάζει Καλύτερα; Στο τέλος έχω βάλει και ένα shopping window στο amazon με κάποιες καλές κρέμες που μπορείς να έχεις στα υπ όψιν σου και να δοκιμάσεις αν θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. Οταν θα εχει ηΡασελ στο φαρμακειο θα μου τηλ. για να μου την στηλει. Περιμενω με αγωνια. Μπερδευτικα λιγο με τα μηνυματαγιατι ειμαι λιγο ασχετη αλλα ενταξει μαθαινω και εγω.

      Διαγραφή
  8. Ok Άννα! Πολλές κοπέλες μπερδεύονται στην αρχή λίγο με τα σχόλια... Δεν είναι δύσκολο όμως, θα γίνεις αστέρι σε λίγο μην ανησυχείς... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω μερικους μηνες που παρακολουθω τις σελιδες σου και ειναι τελειο αυτο που κανεις . Δινεις λυσεις στα προβληματα που εχουμε εμεις οι γυναικες με την επιδερμιδα μας και οχι μονο. Ειμαι πολυ χαρουμενη που μπορω να συμετεχω και εγω για τις δικες μου αποριες. Μπραβο Μαρια

      Διαγραφή
  9. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
    Μακάρι να μπορέσω να συνεχίσω να σας βοηθώ γιατί έχουν δυσκολέψει πολύ οι υποχρεώσεις μου.
    Το παλεύω γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι μαζί σας αυτά που γνωρίζω ή μαθαίνω. Το χαμόγελό σας όταν μπορώ να βοηθήσω μου δίνει δύναμη. Φιλιά πολλά και καλωσόρισες στην γυναικοπαρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως σας βρηκα Μαρια. Ελπιζω να βρισκεις παντα το χρονο να ασχολησαι και μαζι μας. Εγω παντως θα σε ενημερωσω οταν ξεκινησω δερμοαποξεση για το αποτελεσμα. Τωρα βαζω στα ματια μια κρεμα του κορρε που ειναι αντιγυραντικη. Ειδα και τις κρεμες που μου ειπες και θα δοκιμασω οταν μου τελειωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου γεια σου και καλή χρονιά! Την προηγούμενη εβδομάδα σου έστειλα ένα μήνυμα,την απάντηση σου δεν την πήρα ακόμη, μάλλον θα έχεις να απαντήσεις σε πολλά, αλλά φοβάμε μήπως έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί είμαι καινούρια στην παρέα σας. Αν δεν το έχεις λάβει πες μου σε παρακαλώ να στο ξαναστείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα μου οκ! θα περιμένω να μάθω τα νέα σου! Φιλιά και καλό ΣΒ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βίκυ που το έστειλες το μνμ? Emai ή στα σχόλια?Πράγματι έχω πολλά μνμ αλλά τα απαντώ όλα. Δεν θυμάμαι να έλαβα κάτι από σένα. Αν θες ξαναστείλε το μνμ σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Μαρία μου. Αγόρασα τη συσκευή cavitation που μου πρότεινες RADIO FREQUENCY EQUIPMENT ULTRASONIC LIPOSUCTION SLIMMING CAVITATION 5 IN 1 h8. Πρέπει να είναι πολύ καλή όμως δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω γιατί ο πωλητής αντί για βιβλίο οδηγειών μου έστειλε τέσσερις φωτοτυπίες που αναφέρουν μόνο τα χαρακτηριστικά του μηχανήματος και λίγες φωτογραφίες, αδιευκρύνηστες σε πια λαβή αναφέρονται. Του έστειλα μήνυμα και μαζί με την συγνώμη του στέλνει και ένα βίντεο.Η εικόνα του είναι χάλια, μάλλον είναι τραβηγμένο από κινητό, θαμπή και κουνιέτε, οπου μιλάει μια κινέζα (κινέζικα βέβαια) και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Το δοκιμάσαμε στον άντρα μου, μιας κι εγώ θηλάζω,το vacuum στην περιοχή της κοιλιάς και του ρούφηξε το δέρμα και δεν μπορούσαμε να το βγάλουμε.Φοβηθήκαμε και το αφήσαμε. Του ξαναστέλνω μήνυμα και απαντά πως δεν έχει άλλο βίντεο και ό,τι χρειάχομαι να επικοινωνώ με τον τεχνικό του γιατί αυτός δεν ξέρει καλά αγγλικά. Άκρη δεν μπορούμε να βγάλουμε με αυτούς κι έχουμε δώσει αρκετά χρήματα για το μηχάνημα. Σε παρακαλώ Μαρία μου βοηθησέ μας να βρουμε οδηγίες χρήσεως γι αυτό το μηχάνημα, ώπου και αν έψαξα στο ίντερνετ βρίσκω τα ίδια με αυτά που μου έστειλε αυτός. Helpppp...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βίκυ μην ανησυχείς! Αυτό είναι το manual; http://www.jinlantrade.com/ebay/4039cavitation/4039manual.pdf
    Μου φαίνεται πολύ κατανοητό και απλό στην χρήση και μπορώ να σου εξηγήσω ότι χρειάζεται. Στείλε μου mail admin@e-gynaika.com να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά και να μπορέσουμε να τα πούμε πιο άνετα γιατί αλλιώς θα γράφω κατεβατά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου γεια σου! Σου είχα στείλει ημεηλ πριν λίγο καιρό, σε ρώτησα για κάποιο δερματολόγο και επειδή δεν πήρα απάντηση ήθελα να μάθω αν το πήρες ή όχι. Σ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hapiness γειά σου, τι κάνεις;
    Δεν θυμάμαι κορίτσι μου να πήρα κάποιο email σχετικά με αυτό το θέμα. Αν θέλεις κάνε μία προσπάθεια πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρια μου καλησπερα!αγορασα μια συσκευη δερμοαποξεσης απο ebay , εκανα χθες πρωτη φορα και σημερα εχω μελανιες στο πιγουνι!!!!αραγε ειναι πολυ δυνατη ή εγω τη χειριστηκα λαθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάλλον την έβαλες σε δυνατή ένταση. Την επόμενη φορά ξεκίνα από την πιο ήπια ρύθμιση και δυνάμωσε σταδιακά. Ποια συσκευή πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.