Έξυπνο τρικ για το κουρασμένο βλέμμα!

Ένα έξυπνο και αποτελεσματικό τρικ για να κρύψουμε την κούραση από τα μάτια μας μετά από ξενύχτι ή πολύωρη εργασία μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας δίνει η Estee Lauder στο παρακάτω βίντεο.

Δείτε το...



Το δοκίμασα και πραγματικά κάνει το βλέμμα πιο ξεκούραστο και φωτεινό xωρίς τη βαριά όψη του concealer. Πολύ καλό!

Υ.Γ Ευχαριστώ πολύ την φίλη μας αναγνώστρια Κική που μας γνωστοποίησε το έξυπνο αυτό Beauty tip :). Έχετε και εσείς κάποιο μυστικό ομορφιάς; Μοιραστείτε το μαζί μας παρακάτω στην φόρμα σχολίων...

4 σχόλια:

  1. γραφω εδω γιατι δεν εχω βρει ενα παρομοιο θέμα!ηθελα να ρωτησω αν μπορείς να προτείνεις καποια κρεμα για το στήθος για εντονη χαλάρωση.αν κ ειμαι 32, πηρα κιλα κ μεγαλωσε πολυ το στηθος μου κ παραλληλα "επεσε" και έχω τα χαλια μου!ευχαριστω Μαράκι για το χρονο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς είναι ανέφικτο να κάνεις ανόρθωση στήθους με κρέμα. Οι κρέμες είναι κατάλληλες μόνο για πολύ μικρή χαλάρωση και περισσότερο για συντήρηση. Ακόμα και ατομική συσκευή ραδιοσυχνοτήτων να έπαιρνες δεν νομίζω να έβλεπες ιδιαίτερη διαφορά. Όταν το πρόβλημα είναι μεγάλο τότε μόνο η επέμβαση μπορεί να σου δώσει καλό αισθητικό αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαρία. Έκανα ένα σερφάρισμα σήμερα στο ίντερνετ, γιατί ήθελα να δω αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση για σκιές και βρήκα αυτό.
    http://ftiaxnokallyntika.gr/products-page/hromata-mica/
    Γνωρίζεις κάτι γι'αυτά. Είναι φυσικά τα χρώματα ΜΙΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, θεωρούνται ασφαλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.