Φυσική Μάσκα και συμβουλές για ερεθισμένο δέρμα (κνίδωση, δερματίτιδα, έκζεμα..)


Sorry κορίτσια που χάθηκα αλλά πέρασα μια πολύ δύσκολη περίοδο και δεν μπορούσα καθόλου να ασχοληθώ με καινούργια θέματα. 
 Συν τοις άλλοις σε μια προσπάθεια να αντικαταστήσω την κρέμα μέρας της σειράς του Periccone (λόγω κρίσης και περιορισμένου budget) μπήκα στην διαδικασία να αναζητήσω κάποια πιο οικονομική με παρόμοια συστατικά όπως DMAE και αλφα λιποϊκό οξύ γνωστά για τις συσφικτικές τους ιδιότητες. Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στην Derma E.



Με κατ’ εξοχήν φυσικά συστατικά και οργανικής καλλιέργειας με εξαιρετικές κριτικές και  12 μόλις ευρώ θεώρησα ότι έκανα μια εξαιρετική αγορά,  ισάξια αντικαταστάτρια της προηγούμενης κρέμας μου με αναμφισβήτητα μη συγκρίσιμο κόστος αγοράς.
Δυστυχώς μετά από δυο μέρες χρήσης παρατήρησα ένα μικρό πρήξιμο στα μάτια το οποίο όμως κατά κακή μου κρίση δεν το συνέδεσα με τη χρήση της κρέμας αλλά με το στρες  που έτυχε να περνάω την συγκεκριμένη εποχή.  Την τρίτη και τέταρτη μέρα το πρόσωπό μου άρχισε να γεμίζει σταδιακά κοκκινίλες με τσούξιμο και έντονη φαγούρα. Μου  μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά πως ο φταίχτης  μάλλον δεν  ήταν το στρες αλλά πιο πιθανά η νέα κρέμα. Την σταμάτησα αμέσως αλλά η ζημία είχε γίνει…  Δυστυχώς λόγω φορτωμένου προγράμματος παραμέλησα να κάνω κάτι με τις πρώτες ήπιες αντιδράσεις... ήταν όμως πλέον επιβεβλημένο να το αντιμετωπίσω  άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση.

Μιας και είχα αντιμετωπίσει και παλαιότερα παρόμοιο πρόβλημα αλλεργικής δερματίτιδας ήξερα να πάρω τα γνωστά μέτρα που συμβουλεύουν σε τέτοιες περιπτώσεις οι δερματολόγοι.
  1. Αντισταμινικά χάπια Ζιρτεκ και
  2. Επάλειψη στα σημεία με fucicort ή κάποια άλλη αλοιφή με κορτιζόνη.
Δεν μου αρέσει όμως καθόλου η ιδέα να βάζω για μεγάλο διάστημα κορτιζονούχα κρέμα στο πρόσωπο. 
Για να αντιμετωπίσω λοιπόν τις κοκκινίλες και το τσούξιμο κατέφυγα σε μια μάσκα που φτιάχνω ειδική για ερεθισμένο δέρμα με βρώμης ,  πηλό pascalite και  καλαμίνης. Τα τρία αυτά υλικά είναι γνωστά για τις εξαιρετικές καταπραϋντικές τους ιδιότητες και τα έχω συνδυάσει μαζί για ακόμη πιο δυνατή δράση. 
Η μάσκα αυτή άμεσα ηρεμεί κάθε φλόγωση,  τσούξιμο, φαγούρα  και μειώνει σημαντικά τις κοκκινίλες. Είναι πράγματι εξαιρετική για τέτοιες περιπτώσεις και με βοήθησε  πολύ στο να επιταχύνω την επούλωση της επιδερμίδας μου και να αποφύγω την  επικίνδυνη μακροχρόνια χρήση της κορτιζονούχας κρέμας.


Οι οδηγίες για την μάσκα είναι πολύ απλές: 
Ανακατεύεις μία κουταλιά και από τα  τρία υλικά με λίγο νερό μέχρι να γίνει μαι παχύρευστη κρέμα και την απλώνεις στο πρόσωπο ή σε όποια περιοχή έχεις πρόβλημα για 10 έως 20 λεπτά.


Μου πήρε ένα μήνα για να ηρεμήσει τελείως το δέρμα μου αλλά η μάσκα αποδείχτηκε πολύτιμη βοήθεια.  Απέφυγα και  την συστηματική χρήση της κορτιζόνης αλλά και την επιδείνωση του προβλήματος γιατί συνήθως όταν ξεκινάει μια τέτοια κατάσταση μπορεί το δέρμα να μπει  σε μακροχρόνια  φάση αντίδρασης και να κάνει μήνες να συνέλθει τελείως.

Τα υλικά για την μάσκα μπορείτε να τα βρείτε:  την βρώμη σε όλα τα supermarket και τους πηλούς  betonite και καλαμίνη σε e-shops στο διαδύκτιο. Εγώ πχ τα βρίσκω στο ebay.

Σε περίπτωση πάντως που δεν έχετε τους πηλούς και αντιμετωπίζετε πρόβλημα για άμεση φροντίδα, ακόμη  και μια απλή μάσκα βρώμης είναι από μόνη της ευεργετική για να καλμάρει το αντιδραστικό & ερεθισμένο δέρμα. Για πιο δυνατή δράση βράστε το μίγμα 1 κ.σ βρώμη με λίγο νερό να γίνει πρώτα  ένας χυλός και απλώστε την στην προβληματική περιοχή. Άμεση ανακούφιση....

Μερικές ακόμα λύσεις sos που έχω βρει χρήσιμες  για να ηρεμήσει και να επουλωθεί το ερεθισμένο δέρμα είναι οι εξής:
  1. Απλό βρεφικό ταλκ, επίσης μπορεί να καλμάρει άμεσα την φλόγωση αλλά στεγνώνει κάπως το δέρμα.
  2. Κρέμα με βιταμίνες skin rescue της εταιρείας max green alchemy. Την αγόρασα για ενυδάτωση και επιπλέον φροντίδα χωρίς ερεθισμό όσο είχα το πρόβλημα.. Εξαιρετική!
  3. Τέλος ξέπλυμα της περιοχής με άφθονο κρύο νερό. Βοηθάει στην σύσπαση των αγγείων και την ελάττωση της φαγούρας.
Τι έμαθα επίσης από την ταλαιπωρία μου αυτή; Πως καλά είναι, ιδίως όσες έχετε ευαίσθητα δέρματα, με τις νέες κρέμες ακόμα και τις φυσικές να έχετε το μυαλό μας  με την παραμικρή ένδειξη ερεθισμού να την διακόπτετε άμεσα πριν η κατάσταση βγει εκτός ελέγχου… 

Πολλά φιλιά σε όλες σας :)



13 σχόλια:

  1. Μαρία μου εύχομαι πραγματικά να είναι καλύτερα τώρα τα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hapiness τι κάνεις κορίτσι μου πως είσαι; Καιρό είχα να σε ακούσω... Άσε... εγώ πέρασα πολλά και διάφορα. Μπορεί να ήταν και ο χειρότερος χειμώνας που έχω περάσει ποτέ... Τώρα είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά έχω ακόμα πολλές υποχρεώσεις και έγνοιες... Την παλεύω όμως :)
    Έχω και κάποια ενδιαφέροντα πράγματα να μοιραστώ μαζί σας αλλά είναι τόσο δύσκολο να βρω χρόνο να γράψω. Θα τα βολέψω όμως που θα πάει :) Πολλά πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια καλησπερα. Χαιρομαι που επεστρεψες. Ελπιζω να σου πανε ολα καλητερα.

      Διαγραφή
  3. Μαρία κ γώ σου εύχομαι περαστικά ...κ απο εδώ κ πέρα όλα να αλλάξουν προς το καλύτερο γενικότερα ..ευχαριστώ και για τον χρόνο που δίνεις στο να μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου μαζί μας .. φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημερα Μαρια.Τι κανεις?Ευχομαι ΟΛΑ να πηγαινουν καλυτερα!!!!Μαρια οι συσκευες που μου υπεδειξες ειναι ακριβες για τωρα.Δεν μπορω να παρω καμμια.Οσον αφορα αυτη την κρεμα που πηρες την Derma e νομιζεις οτι θα ειναι καλη για μενα?Εσυ πληρωσες τελωνειο?Δεν εχω καθολου κρεμα προσωπου.Θυμασαι που σου ειχα γραψει για την Hydra face?Τις πηρα αλλα δυστυχως τιποτα κι απο κει.Υπομονη.Θα το πιασουμε το καλο το δεκαρι.Ετσι δεν ειπαμε?Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Έλενα,
    Όχι κορίτσι μου μην την πάρεις, την έδωσα στην μητέρα μου Που δέν έχει ευαίσθητο δέρμα για να μην πάει χαμένη (επειδή σκέφτηκα πως είναι καλή αλλά απλά το δικό μου δέρμα αντέδρασε έτσι) αλλά και στην μητέρα μου μετά από δυο μέρες χρήσης άρχισε να παρουσιάζει κοκκινίλες. Την είχα προειδοποιήσει να έχει το μυαλό της και έτσι την σταμάτησε αμέσως. Σε forum είδα πως και σε άλλους έχει δημιουργήσει παρόμοιο πρόβλημα. Αλλες βέβαια είναι πολύ ευχαριστημένες αλλά δεν νομίζωνα θέλεςι να το ριψοκινδυνέψεις. Θα κοιτάξω να δω τι κρέμα μπορώ να σου προτείνω και θα σε ενημερώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημερα Μαρια.Ευχαριστω πολυ για την προστασια που μου προσφερες!Θα περιμενω νεα σου.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλενα κοίταξα πάλι σήμερα και εκεί που λέω κάτι βρήκα το ψάχνω λίγο ακόμα και βλέπω ένα σωρό αρνητικές κριτικές. Οι μεγάλοι πόροι γενικά φαίνεται πως είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπισθούν. Από άλλες γυναίκες που επίσης έχουν το ίδιο πρόβλημα σε φορουμ που το συζητάνε καμία δεν έχει βρει σωτηρία από κάποια κρέμα. Πιο πολύ βλέπω να χρησιμοποιούν πολλαπλή φροντίδα όπως μάσκα από πηλό, μάσκα ενζύμων με παπάγια, peeling με tca, δερμοαπόξεση, Επίσης τονωτικές λοσιόν με μηλόξιδο ή πράσινο τσάι ή συνδυασμό των δύο, ροδόνερο που το απλώνουν το βράδυ για να συσφίγγουν τους πόρους. Η φωτοθεραπεία φαίνεται πως βοηθάει αρκετά επίσης. Δοκίμασε μάσκα με πηλό (άργιλο) που μπορείς να βρεις στα φαρμακεία και την λοσιόν με μηλόξυδο και πράσινο τσάι που είναι απλή να την φτιάξεις. Μπορεί αυτά να σε βοηθήσουν να μειώσεις κάπως την εμφάνιση των πόρων. Αν πάλι σε ενδιαφέρει και κάτι από τα άλλα που αναφέρω το βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία,επιτέλους μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί σου.Θέλω σε παρακαλώ να μου στείλεις τις πολύτιμες συμβουλές σου. Είμαι γυναίκα 45 χρονών, η επιδερμίδα μου είναι ευαίσθητη με κοκκινίλες,φαγούρα και ξηροδερμία όταν ερεθίζεται.Θα ήθελα να μου προτείνεις σέρουμ και κρέμα καθώς επίσης και ατομικές συσκευές ομορφιάς.Έχω επίσης χαλάρωση.Περιμένω την απάντησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δανάη όταν το δέρμα είναι ερεθισμένο δεν ανέχεται σχεδόν τίποτα. Βάζεις μόνο μια κρέμα αναπλαστική μέχρι να ηρεμήσει (εκτός απο αυτήν που αναφέρω στο άρθρο πολύ καλή είναι και της A-derma η Exomega), το φροντίζεις και με μια ηρεμιστική μάσκα σαν αυτή που περιγράφω στο άρθρο, όποτε ευκαιρείς και τίποτα άλλο. Όταν είναι ήρεμο μπορείς να χρησιμοποιήσεις συσκευή φωτοθεραπείας, ραδιοσυχνότητας και υπερήχου. Εξαρτάται από το τι χρειάζεσαι περισσότερο.
    Διάβασε αυτό το άρθρο Συσκευές Ομορφιάς: Πώς να επιλέξετε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα.
    Για κρέμα σου συνιστώ και την synchro της Gernetics. Είναι πολύ καλή για ανάπλαση αντιδραστικών επιδερμίδων. Αυτήν χρησιμοποιώ και εγώ αυτήν την περίοδο. Για σέρουμ εξαιρετικό για την δική σου επιδερμίδα είναι το Dr Alkaitis Organic Soothing Gel. Θα το βρεις στο κατάστημα με φυσικών καλλυντικών Lovelula; στην κατηγορία καλλυντικών για αντιδραστικά ευαίσθητα δέρματα.
    Για ότι άλλο θελήσεις είμαι στην διάθεσή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Μαρία, θα ηθελα να σε ρωτησω αν η φωτοθεραπεία με την quasar md plus θα βοηθούσε για την σύσφιξη των πόρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Marniz ναι βοηθάει αρκετά. Η φωτοθεραπεία γενικά έχει θετική επίδραση στους πόρους όπως επίσης και το dermarolling. Εναλλάκτικά ο συνδυασμός και των δύο βοηθούν σημαντικά στην μείωση τους. Καμμιά κρέμα μέχρι στιγμής δεν έχει δίνει κάποια αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Η καλύτερη λύση φαίνεται πως είναι η δύο αυτές συσκευές περιοδικά tca peel αν τα ανέχεται η επιδερμίδα σου και συχνές μάσκες με πηλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.