Τέλος στα αδύναμα μαλλιά!

Πολλές γυναίκες είτε λόγω κληρονομικότητας είτε σε κάποιες περιόδους της ζωή τους –τις περισσότερες φορές μετά από εγκυμοσύνη-έρχονται αντιμέτωπες με αδύναμα και άτονα μαλλιά ακόμη και τριχόπτωση και αυτό ιδίως για μια γυναίκα είναι απογοητευτικό και ψυχοφθόρο. Στη σημερινή εποχή ευτυχώς το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά τις περισσότερες φορές και δεν υπάρχει λόγος να απελπίζεστε. Πρώτα απ΄όλα υπάρχουν θεραπείες με τοπικά σκευάσματα που προτείνουν οι δερματολόγοι σε συνδυασμό με κάποιες βιταμίνες που πραγματικά έχουν αποτέλεσμα και ίσως είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε. Επίσης κυκλοφορησε πρόσφατα στο εξωτερικό μια επαναστατική χτένα με laser (δείτε τα σχετικά βίντεο στο τέλος) που με τρεις φορές την εβδομάδα 10-15 λεπτά την φορά υπόσχεται πιο πλούσια και υγιή μαλλιά. Τα αποτελέσματα αρχίζουν να είναι εμφανή μέσα σε 8-16 εβδομάδες και σταδιακά ακόμα περισσότερο μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
'Aλλη μια θεραπεία είναι με ειδική φαρμακευτική ουσία (minoxidil) χρησιμοποιώντας την τεχνική needling με ένα ειδικό roller που χρησιμοποιείτε, κυρίως στο εξωτερικό, από ιατρούς για απίστευτα αποτελέσματα. To roller αποτελείται από μικροσκοπικές βελόνες που ενισχύουν την διύσδειση του φαρμάκου. Υπάρχει όμως και ήπιο roller που δίνει πιο σταδιακά αποτελέσματα αλλά είναι τελείως ασφαλές και για προσωπική χρήση Το ίδιο roller ως εχτρα bonus χρησιμοποιείται και για ανάπλαση του δέρματος από σημάδια ακμής και αντιγήρανση σε συνδυασμό με βιταμίνες C και A serum με μικροπεπτίδια (μάθετε περισσότερα εδώ).
Πρέπει να γνωρίζετε βέβαια ότι όλες αυτές οι θεραπείες απαιτούν υπομονή και συστηματική περιποίηση.
HairMax LaserComb στο CBS Early Show Womens Hair Loss.



Μαρτυρίες ατόμων για την χτένα laser.
Στις Ειδήσεις

25 σχόλια:

  1. Μαριάννα3:33 μ.μ.

    Γεια σου Μαρία μου. Καταρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για όλες τις απαντήσεις που μου έδωσες σε προηγούμενα ποστ, ομολογώ πως είσαι θησαυρός ομορφιάς και υγείας, η δουλέιά που κάνεις είναι αξιοθαύμαστη !!! Θέλω να σε ρωτήσω για ένα θέμα που βασανίζει χρόνια την αδερφή μου. Είναι μόλις 18. Ενώ μικρή είχε μακρύ ωραίο μαλλί, στα 13 άρχισε να σπάζει και από τότε είναι κοντό μέχρι τον ώμο και πολύ αδύνατο. επισκέφτηκε πολλούς δερματολόγους και τριχολόγους και έκανε τα πάντα, αναλύσεις αίματος, θυροειδή, διατροφή, σίδηρο, βιταμίνες, σαμπουάν, λαδάκια για δυνάμωμα τρίχας... ΤΑ ΠΑΝΤΑ! αλλά αποτέλεσμα κανένα. η τελευταία τριχολόγος που πήγε, μόνο που την είδε χωρίς καμία εξέταση της είπε πως είναι μικρός ο κύκλος της τρίχας της. Μήπως ξέρεις κάποιο που μπορεί να βοηθήσει; ίσως εξειδικευμένες αναλύσεις τρίχας ή οτιδήποτε άλλο είτε στην ελλάδα είτε στο εξωτερικό; να σημειώσω πως κάνει μια φορά τη βδομάδα πολύ προσεκτικό ίσιωμα μαλλιών με πιστολάκι, έχει χαμηλή φεριτίνη και παίρνει σίδηρο. ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα μου γειά σου. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει στην περίπτωση της αδελφής σου αλλά μερικές φορές εάν υπάρχει πρόβλημα απορρόφησης του σιδήρου μπορεί σίδηρος να δημιουργήσει πρόβλημα τοξικότητας στον οργανισμό και η φερετίνη να παραμένει χαμηλή. Διάβασε ένα σχετικό άρθρο εδώ ελπίζω να ξέρεις αγγλικά :)
    http://www.keratin.com/ab/ab014.shtml
    Το συγκεκριμένο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήθεί και από δυσανεξία στην γλουτένη. Εχετε κάνει τεστ γι΄αυτό;
    Ένα κατάλληλο προιόν για εύκολη απορρόφηση φερετίνης είναι το Florisene της εταιρειας Lamberts. Μπορεί όμως να υπάρχουν και άλλα. Η χτένα με λειζερ που αναφέρω στο άρθρο μπορεί να βοηθήσει όπως και το dermaroller.
    Κάτι άλλο επίσης που μπορεί να βοηθήσει είναι και shake ορού γάλακτος για να ενισχυθεί η πρωτεινοσύνθεση στον οργανισμό της. Ίσως βέβαια αυτά να τα έχετε συζητήσει ήδη με τους γιατρούς μιας και έχετε κάνει τόσες εξετάσεις. Κάτι άλλο όμως δεν γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα10:01 μ.μ.

    Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για την απάντηση σου! Θα διαβάσω το άρθρο! το florisene το σύστησε η τελευταία τριχολόγος και το παίρνει εδώ και έν αμήνα. Για μη απορρόφηση και δυσανεξία στη γλουτένη δε μίλησε κανείς ως τώρα. ευχαριστώ που το ανέφερες. υπάρχουν ειδικές αναλύσεις γι αυτά; επίσης η χτένα με λέιζερ είναι ασφαλής; δεν υπάρχει κίνδυνος; να ρωτήσω και κάτι ίσως λίγο΄ηλίθιο ;) το shake ορού γάλακτος δεν έχει καμία σχέση με την πρωτείνη που παίρνουν όσοι θέλουν να φουσκώσουν; επίσης μπορείς να μου συστήσεις σαμπούν για ελαστικότητα και δυνάμωμα μαλλιών καθώς επίσης και λαδάκι πριν το ίσιωμα ή και μετά; ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένας αλλεργιολόγος μπορεί να σου συστήσει τις κατάλληλες εξετάσεις. Η χτένα είναι απόλυτα ασφαλής και ο ορός γάλακτος είναι επίσης ασφαλής. Οι Bodybuilder παίρνουν άλλα προιόντα για αύξηση όγκου. Διάβασε λίγο τα άρθρα στην σχετική κατηγορία.
    Για λαδάκι υπάρχουν αρκετά προιόντα θα ρωτήσω όμως την Ρασέλ μήπως έχει να προτείνει κάτι ιδιαίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα κοίτα λίγο και αυτό το προιόν για μάσκα μαλλιών
    http://www.bacchia.gr/product.asp?ptitle=Amla%20Powder&catid=1415.
    Οι ενδείξεις του φαίνονται ιδανικές για την περίπτωση της αδελφής σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα5:04 μ.μ.

    Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Ναι ρώτα την και μου λες! Μόλις σήμερα παρέλαβα την θεραπεία ραγάδων. Θα σας πω νέα σε ένα μήνα χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου σήμερα ήμουν στο εργαστηριό της και την ρώτησα. Μου είπε ότι δίνει ένα σετ με τρια συνδυαστικά προιόντα που έχουν πολύ καλά αποτελέσματα. Θα μου δώσει μόλις μπορέσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά για να γράψω κανένα άρθρο. Μπορείς όμως εν τω μεταξύ να επικοινωνήσεις μαζί της να της εξηγήσεις την κατάσταση και να σου τα στείλει.
    Υ.Γ Θα φύγει νωρίς το Σαββατο σε σεμινάριο, οπότε αν βιάζεσαι στείλε την σήμερα ένα email μήπως και την προλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A! Περιμένω και με ανυπομονησία τις εντυπώσεις σου από την θεραπεία με τις ραγάδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριάνα9:43 μ.μ.

    Μαρία μου ότι κι αν πω για να σε ευχαριστήσω θα ναι λίγο... Να σαι καλά, δε φαντάζεσαι πόσο μεγάλη και σημαντική είναι η βοήθεια που προσφέρεις.. Θα την πάρω και φυσικά θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα μου΄!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Είναι και δική μου χαρά όταν μπορώ να προσφέρω κάποια βοήθεια. Ελπίζω να ακούσω σύντομα χαρούμενα νέα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα10:53 μ.μ.

    Μαρία μου γεια σου τι κανεισ; έστειλα ημεηλ στη Ρασέλ από την ίδια μέρα αλλά δε μου απάντησε. μήπως λείπει ακόμα ή έχει πολλή δουλειά; ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριάννα και έλειπε και έχει πολύ δουλειά. Κάνε λίγη υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από πότε δηλαδή το έστειλες; Από τότε που μιλήσαμε τελευταία φορά????
    Θα έπρεπε να σου είχε απαντήσει... Στείλε ξανά γιατί μερικές φορές τα mail πάνε στο junk και τα χάνει αν έχει μέρες να μπει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3:55 μ.μ.

    Μαρία μου γεια σου,

    επειδή έχεις γίνει μια cyberfriend, σου γράφω πάλι για ένα άλλο πρόβλημα που με απασχολεί. Εδώ και λίγο καιρό βγάζω μεμονωμένα άσπρες τρίχες. Ενας κομμωτής μου είπε να τις κόβω, ένας άλλος τελευταία μου βάζει τοπικά μια βαφή για να τα καλύπτει. Τον ρώτησα τι βαφή είναι για να κάνω και εγώ στο σπίτι (γιατί βασικά θέλουν βάψιμο κάθε μήνα!) αλλά δεν μου λέει. Από ότι κατάλαβα είναι μια κανονική βαφή. Τα μαλλιά μου είναι καστανά. Εχεις καμμιά ιδέα ποια μπορεί να είναι η βαφή ή μήπως άλλη ιδέα πώς να καλύπτονται οι άσπρες τρίχες;

    Επίσης, κάτι άλλο. Κάπου σε διάβασα να λες ότι υπάρχει μια βαφή για να μαυρίζουν οι τρίχες προκειμένου να γίνεται πιο εύκολα το λέιζερ ή η φωτόλυση. Σκέφτομαι να το κάνω αυτό για το χνούδι που έχω στο πρόσωπο. Ποια είναι αυτή η βαφή, που την βρίσκω και είναι καλή ιδέα για το χνούδι;

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αθηνά στα καταστήματα καλλυντικών μπορείς να βρεις κάποια προιόντα σε μορφή στικ που είναι για αυτήν την δουλειά δηλ για κάλυψη προσωρινή μεμονομένων ασπρων τριχών. Εχουν κάτι σαν χτενάκι στην άκρη αλλά δεν θυμάμαι τώρα την ονομασία τους. Επίσης μπορείς να κάνεις το εξής κόλπο εάν θέλεις να καλύψεις προσωρινά σε μια έξοδό σου κάποια λευκά χωρίς να είσαι μονίμως με το αγχος του βαψίματος. Βάλε λίγη ματ καφέ σκιά ματιών πάνω στις τρίχες που φαίνονται! Κάτι σαν μακιγιάζ μαλλιών σε έκτακτες περιπτώσεις.
    Εάν θέλεις μπορώ να κοιτάξω και για κάποια καλή εύκολη και ασφαλή λύση για τοπικό βάψιμο όπως κάνει ο κομμωτή σου αλλά αυτήν την στιγμή δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο. Θα το ψάξω όμως και θα σε ενημερώσω.
    Η βαφή για να μαυρίζουν οι τρίχες για το λέιζερ δεν ξέρω αν είναι κατάλληλη για αυτήν την δουλειά. Έχω την εντύπωση οτι θα δημιουργεί μεγάλη ανακατωσούρα σε κάθε λούσιμο μιας και θα βγάζει πολύ χρώμα. Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα αλλά θα το κοιτάξω και αυτό, έτσι για παν ενεδεχόμενο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος8:14 μ.μ.

    Σε ευχαριστώ Μαρία μου, αυτό το στικ καλό μου ακούγεται, δεν το γνώριζα. Αν θυμηθείς πώς ονομάζεται θα με βοηθούσες.

    Επίσης, εάν ανακαλύψεις τί κάνει ο κομμωτής μου θα ήταν επίσης τέλειο.

    Το θέμα της βαφής των άσπρων τριχών βασικά με ενδιαφέρει και για το λέιζερ, (πχ στην περιοχή μπικίνι). Πώς ονομάζεται η βαφή αυτή;

    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αθηνά μου η βαφή για τις άσπρες τρίχες για laser και ipl θεραπείες ονομάζεται "Laser and IPL Carbon Dye"
    Μπορείς να το βρεις στο Αγγλικό και αμερικάνικο Amazon.
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου για σου και χρόνια πολλά,είμαι η Βενετία. Σου είχα ξαναστείλει μήνυμα πριν πολύ καιρό και με είχες βοηθήσει πολύ.Αυτή την φορά θέλω να μου πεις την συμβουλή σου σχετικά με ένα πρόβλημα που με απασχολεί με τα μαλλιά μου τον τελευταίο καιρό.Εδώ και 2 χρόνια φορούσα εξτένσιον. Τους τελευταίους 3 μήνες τα έχω βγάλει αλλά δυστυχώς παρατήρησα ότι τα μαλλιά μου έχουν αποδυναμωθεί τελείως, βέβαια ποτέ δεν είχα πυκνά μαλλιά αλλά τώρα χειροτέρεψαν.. και το χειρότερο είναι ότι αναγκάζομαι να τα βάφω συχνά μιας και έχω πολύ ανοικτό ξανθό.Έχεις καμιά συμβουλή να μου δώσεις ώστε να βοηθήσω τα μαλλιά μου σε ότι αφορά τον όγκο τους? Είναι πολύ λεπτά και εύθραυστα και πραγματικά ανησυχώ. Χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό επαγγελματικά σαμπουάν, μάσκες και μετάξι.. δεν χρησιμοποιώ ψαλίδι ούτε ισιωτικό, μόνο μπιστολάκι.Κόβω τις άκρες αλλά οι κομμώτριες συνεχίζουν και κάνουν αρνητικά σχόλια για την ποιότητα των μαλλιών μου και έχω φρικάρει!!Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βενετία αυτά που αναφέρω στο άρθρο βοηθούν στην ενδυνάμωση των μαλλιών και την αύξηση της πυκνότητάς τους. Επίσης υπάρχουν και διατροφικά συμπληρώματα και λοσιον που συνταγογραφούν δερματολόγοι που επίσης βοηθούν. Η Ρασέλ διαθέτει ένα σετ με φτιαχτή φυσική λοσιον και διατροφικό συμπλήρωμα που βοηθά πάρα πολύ ακόμα και σε περιπτώσεις με πολύ αδύναμα και αραιά μαλλιά. Αν ενδιαφέρεσαι στείλε της mail στο natural.remedies@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου πραγματικά οι γνώσεις σου με αφήνουν αναυδη ειίσαι τόσο χρήσιμη.....και τόσο ευγενική και καλοπροαί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marivou σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
    2. Το μήνυμα μου έμεινε στη μέση........
      Πραγματικά σε θαυμάζω για οτι ξέρεις

      Διαγραφή
  21. Δεν ξέρω αν πήρες τη προηγούμενη ερώτηση σχετικά με το dermaroller και το clarisonic ...αν μπορεί το ένα να αντικαταστήσει το άλλο...επίσης για την κυταριτιδα στα μπρατσα...υπάρχει κάτι που γνωρίζεις?....
    Είσαι υπεροχή...τόσο χρησιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria είναι τελείως διαφορετικές συσκευές. Το dermaroller είναι για ανάπλαση της επιδερμίδας και διείσδυση δραστικών ουσιών (επιλεγμένων πάντα ανάλογα το πρόβλημα που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε)πιο βαθιά στην επιδερμίδα . H clarisonic είναι βούρτσα καλού καθαρισμού της επιδερμίδας. Δίνουν και οι δύο κάποια κοινά οφέλη όπως μείωση πόρων και ενεργοποίηση της μικροκυκλοφορίας αλλά με διαφορετικο τρόπο η κάθε μία. Επιλέγεις την συσκευή ανάλογα με το τι θέλεις να πετύχεις δεν αντικαθιστά όμως η μία την άλλη σε καμιά περίπτωση. Η κυτταρίτιδα στα μπράτσα χρειάζεται την ίδια αντιμετώπιση όπως σε κάθε άλλο σημείο. Διάβασε εδώ κάποιες πληροφορίες που έχω γράψει σε ένα μίνι blog σχετικά με διάφορους τρόπους αντιμετώπισης της κυτταρίτιδας στο www.e-kyttaritida.com

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου αναρωτιέμαι το clarisonic χρησιμοποιείται και στο λαιμό?και πως ?
    Σε ευχαριστώ θερμά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.