Επιστροφή στην βάση μας και... Καλό μας Χειμώνα!


Ναι ναι το ξέρω κορίτσια... ακόμα βράζουμε :) Ουφ, τι καλοκαίρι και αυτό... 40+ C ασταμάτητα... Ανυπομονώ για τα πρώτα δροσερά βράδια  που θα νιώθω την ανάγκη να ρίξω ένα σεντονάκι πάνω μου βρε αδελφέ... Τέλος πάντων ας κάνουμε λίγο υπομονή ακόμα.

Επέστρεψα λοιπόν για τα καλά σπίτι πλέον και πέρα από κανένα ΣΒ έχω μπει στην καθημερινή μου ρουτίνα και πιστέψτε το ή όχι χαίρομαι γι αυτό.
Έχω αρκετά πράγματα να μοιραστώ μαζί σας και θα αρχίσω άμεσα με ένα θέμα που έτυχε να συζητήσω αρκετές φορές με γνωστές και φίλες μέσα στο καλοκαίρι. Μαντέψτε τι... Μα τι άλλο το θέμα της άσκησης, και το χάσιμο λίπους. Κάτι που απασχολεί λίγο ως πολύ όλες όταν πέφτουν τα ρούχα και μένουμε εκτεθειμένες με το μαγιουδάκι μας στην παραλία. Stay tuned λοιπόν...

Επίσης  αυτή την Άνοιξη επένδυσα σε κανα δυο συσκευές για τις οποίες θα μοιραστώ σύντομα μαζί σας την γνώμη μου. Ασφαλώς στην ατζέντα είναι  και αρκετά ακόμα θέματα ομορφιάς, υγείας αλλά και fitness.
Το προηγούμενο χειμώνα είχα πέσει στην παγίδα να μην μοιράζομαι μαζί σας μικρά χρήσιμα πραγματάκια που έπεφταν στην αντίληψή μου. Ναι μεν ήταν χρήσιμα αλλά "μικρά" που δεν ήταν άξια  εντός εισαγωγικών για ένα "κανονικό άρθρο". Τελικά τα ψείριζα πολύ και στο τέλος δεν έγραφα τίποτα τελικά για μεγάλα διάστηματα. Θα ήθελα να το αλλάξω αυτό φέτος ακόμα και αν σημαίνει να γράφω  5-6 σειρούλες.

Επίσης κάποιες από τις απορίες σας στα σχόλια επιλεκτικά θα τις  απαντώ πλέον σε άρθρα σε μια νέα κατηγορία "Οι Ερωτήσεις σας".

Τέλος θα ήθελα να μοιραστώ και κάτι άλλο μαζί σας.... Ο προηγούμενος Χειμώνας με έριξε αρκετά ψυχολογικά όπως όλους μας άλλωστε είναι λόγω της οικονομικής κρίσης. Μου φαινόταν πολλά πράγματα πλέον ανούσια και έλεγα μέσα μου,  θα το παραδεκτώ... "εδώ ο κόσμος καίγεται και  ....^@#%&*^%#". Όμως τι ηττοπάθεια.... ας σηκώσουμε το κεφάλι μας περήφανα ψηλά και ας δείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι εμείς οι Έλληνες δεν το βάζουμε κάτω  και ότι στα δύσκολα βγάζουμε πάντοτε τον καλύτερό μας εαυτό εκπλήσσοντας και εμάς τους ίδιους.

Ελπίζω να σας αρέσει και το νέο look της σελίδας! Πως σας φαίνεται;

Πολλά φιλάκια σε όλες και όλους σας  και μας εύχομαι ένα δημιουργικό και όμορφο Χειμώνα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.