"Burn the fat feed the muscle"

Συχνά οι φίλες μου έρχονται και με ρωτούν για συμβουλές διατροφής και άσκησης και αναρωτιούνται πως και γνωρίζω τόσα πράματα και καταφέρνω να διατηρώ έτσι τη φυσική μου κατάσταση. Τους εξηγώ λοιπόν ότι κάποια στιγμή καθώς έψαχνα στο Διαδύκτιο για θέματα Fitness, ξέρετε τώρα.... δίαιτες, γυμναστική κτλπ "προσγειώθηκα" σε μια σελίδα που μου κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον. Δεν μιλούσε απλά για χάσιμο βάρους αλλά για σωστή διατροφή, κάψιμο του λίπους και μυική ενδυνάμωση. Τότε ήμουν λίγο "στραβάδι" σε όλα αυτά αλλά μου έκαναν κλικ. Αποφάσισα λοιπόν να αγοράσω το βιβλίο του συγγραφέα και να μάθω περισσότερο. Μπορώ να πώ με απόλυτη σιγουριά ότι όχι μόνο δεν λυπήθηκα τα λεφτά που έδωσα αλλά η αξία του για μένα ως αναφορά τα ωφέλη που αποκόμισα από αυτό είναι ανυπολόγιστη.Για πρώτη φορά στην ζωή μου έτρωγα πολύ περισσότερο ένιωθα υγιής και δυνατή και ταυτόχρονα έχανα μόνο λίπος και όχι μυική μάζα. Σε λίγο καιρό το σώμα μου ήταν σε καλύτερη φόρμα από ότι ήταν στα 18 μου. Ευχαριστώ πραγματικά τον συγγραφέα Tom Venuto για όσα έμαθα μέσα από το βιβλίο του. Αν και εσείς ενδιαφέρεστε να μάθετε το τρόπο με τον οποίο θα μπορέσετε να μεταμορφώσετε στη κυριολεξία το σώμα σας όποια και να είναι η τωρινή σας φυσική κατάσταση επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του και ζητήστε να σας στείλει δωρεάν δύο καταπληκτικά μίνι e-book καθώς και μηνιαία ενημερωτικά έντυπα με πολύτιμες συμβουλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.