Τέλειο σώμα και μετά τα 40

Πιστεύετε ότι τα μετά τα 30 και ιδίως μετά τα 40 τα παχάκια, η κοιλίτσα, το σωσίβιο στη μέση και τα παρεμφερή είναι αναπόφευκτα και ότι το νεανικό σας σώμα είναι μακρινό παρελθόν. Στην δίπλα φωτογραφία βλέπετε το John Benson o οποίος έχει περάσει για τα καλά τα 40 και είναι σήμερα σε πολύ καλύτερη φυσική κατάσταση απ΄ ότι νεότερος. Στην ιστοσελίδα του fit over 40 θα δείτε και άλλες τέτοιες περιπτώσεις ατόμων μετά τα 40 που απέκτησαν καταπληκτικό σώμα ακόμα και αν στα νεανικά τους χρόνια ήταν υπέρβαροι (κάντε κλικ στο τέλος της εισαγωγικής σελίδας για να δείτε την σελίδα με τις φωτογραφίες) .
Το μυστικό του βρίσκεται όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, στη γυμναστική με βάρη σε συνδυασμό με την σωστή διατροφή. Ο συνδυασμός αυτός είναι ικανός να μετατρέψει ένα πλαδαρό υπέρβαρο σώμα σε σώμα νεανικό σφικτό και αρμονικό. Στο βιβλίο του είδα περιπτώσεις ατόμων 70+ χρονών και ανδρών και γυναικών σε απίστευτη φυσική κατάσταση. Πολλοί από αυτούς ήταν πριν υπέρβαροι και γηρασμένοι. Είναι αλήθεια καταπληκτικό πως μια τέτοια αλλαγή στο σώμα αντικατροπτίζεται και στο πρόσωπο και τα χρόνια δείχνουν να κυλούν προς τα πίσω.
Μην πιστέψετε λοιπόν ποτέ ότι είναι γραπτό να ζείτε με τα παραπανίσια κιλά , ότι έτσι είναι το σκαρί σας ή ότι τα «γεροντόπαχα» είναι νομοτελειακό γεγονός. Με το μοιρολόι, συγνώμη που το λέω κορίτσια, αλλά δεν μας λυπάται ο καλός θεούλης και λέει «το καημένο το κορίτσι πως στεναχωριέται έτσι μωρέ. Το πρωί που θα ξυπνήσει θα του κάνω δώρο καινούργιο σώμα.» Δυστυχώς εδώ ισχύει το ρητό «τα καλά κόποις κτώνται» και μόνο όταν κάνουμε κάτι εμείς για αυτό βλέπουμε τις αλλαγές που επιθυμούμε.
Ισως το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι πολλές από εσάς δεν πιστεύετε στον εαυτό σας και ότι στα αλήθεια μπορείτε να βελτιώσετε το σώμα σας. Ρίξτε όμως μια ματιά στην ιστοσελίδα του John και ίσως αλλάξετε γνώμη. Αυτοπεποίθηση κορίτσια!!! Τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν είναι ακατόρθωτο αρκεί να το πιστέψετε με πάθος.

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8:41 μ.μ.

    Μαρία μου γειά σου, από τη στιγμή που ανακάλυψα τη σελίδα σου δεν χορταίνω να διαβάζω. Θα σου εκμυστηρευτώ ένα πρόβλημα που έχω από μικρή (τώρα είμαι 40 χρονών). Πρόκειται για το μικρό μου στήθος. Δεν είμαι ούτε καν 70ΑΑ, και ντρέπομαι για αυτό. Δεν θέλω να κάνω πλαστική, σκέφτομαι αν υπάρχει άλλος τρόπος να αυξήσω έστω και λίγο το στήθος μου γιατί μου δημιουργεί μεγάλο ψυχολογικό πρόβλημα. Ειλικρινά ντρέπομαι το καλοκαίρι, ντρέπομαι με τον φίλο μου στο κρεββάτι.. ζηλεύω όταν βλέπω γυναίκες με κανονικό στήθος. Ακουσα ότι υπάρχουν χάπια, κρέμες, τζελ κτλ. Μήπως γνωρίζεις κάτι εσύ που είσαι μελετημένο άτομο; Σε παρακαλώ βρες μου μια λύση.. Σε ευχαριστώ πολύ, Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αθηνά δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο απλά μόνο έχω ακούσει για το μηχανικό σύστημα ανάπτυξης brava και μόλις έριξα μια ματιά στο ebay για να δώ εάν υπάρχει κάτι με παρόμοια τεχνολογία και βρήκα αυτό http://cgi.ebay.com/Breast-Enlargement-Pump-Vacuum-Body-Shaping-Machine-/220707314013?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33632e595d
    Είναι πολύ πιο οικονομικό αλλά δεν έχω ιδέα πόσο αποτελεσματικό είναι και πως λειτουργεί.
    Για κρέμες κτλπ δεν νομίζω να κάνουν κάτι αξιοσημείωτο.
    Η αλήθεια είναι όμως πως δεν το έχω ψάξει μέχρι τώρα το θέμα και δεν μπορώ να εκφέρω κάποια άποψη. Μπορώ όμως να το έχω στα υπ΄όψιν και μόλις μπορέσω να κοιτάξω και να δω τι μπορώ να βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7:41 μ.μ.

    Μαρία καλησπέρα, σε ευχαριστώ που μου απάντησες. Ναι, γνωρίζω για την μπράβα, αλλά δεν την δοκίμασα, φαίνεται πολύπλοκη διαδικασία και δεν το τόλμησα. Ομως ναι, πιστεύω ότι το θέμα αυτό ενδιαφέρει πολλές γυναίκες, δηλαδή, πολλές από εμάς τις άτυχες, που έχουμε πολύ μικρό στήθος, θα θελαμε να είχαμε έστω και ένα κανονικό μέγεθος αλλά χωρίς να πάμε κάτω από το νυστέρι. Το εκτιμώ πολύ που θα ψάξεις το θέμα και ανυπομονώ να λάβω νέα σου. Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκ Αθηνά ελπίζω να βρω κάτι που θα βοηθήσει έστω και λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνα τις τελευταίες μέρες αφιέρωσα αρκετό χρόνο σχετικά με το θέμα. Πέρα από την πλαστική στήθους και μια νέα μέθοδος με χρήση δικού μας λίπους από άλλα σημεία του σώματος τίποτα δεν προσφέρει ιδιαίτερα αξιόλογα αποτελέσματα. Οι χρήση συσκευών όπως η brava και μικρά αποτελέσματα τελικά δίνει αλλά είναι δύσκολη στον τρόπο εφαρμογής της και επιπλέον έχουν αναφερθεί ραγάδες, ευρυαγγείες και πιθανή πτώση του στήθους. Δεν τις συνιστώ με τίποτα. Οι κρέμες και τα χάπια με φυτικά εκχυλίσματα δεν κάνουν επίσης πολλά αν και είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να δώσεις πιθανά κάποια μικρή αύξηση. Δεν ξέρεις όμως συνήθως τι περιέχουν και πόσο ασφαλή είναι. Τα καλύτερα ως αναφορά το θέμα σφάλειας είναι αυτά που βασίζονται σε φυτικά εκχυλίσματα με ήπια οιστρογονική δράση όπως το Dong Quai και χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια από φυσικούς θεραπευτές για ανακούφιση συμπωμάτων προεμμηνορυσιακού συνδρόμου, εμμηνόπαυση κτλπ και έχουν ως αποτέλεσμα μια μικρή αύξηση του όγκου του στήθους. Ένα απο τα πιο γνωστά στο εξωτερικό και με καλές κριτικές για θετικά αποτελέσματα είναι το σύστημα Breast actives με τελείως φυσική σύνθεση (κοίτα το στο Breastactives.gr).
    Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσο αποτελεσματικό είναι πραγματικά και σίγουρα χρειάζεται μακροχρόνια χρήση. Επίσης το θέμα των φυτοοιστρογόνων είναι αμφιλεγόμενο και μερικά άτομα το αποφεύγουν.
    Είναι το μόνο όμως που βρήκα και έχει κάποιες προοπτικές για αύξησης του στήθους και είναι βασισμένο σε φυσικό και μη επεμβατικό τρόπο όπως μου ζήτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5:00 μ.μ.

    Μαρία με συγκίνησες που έκανες ολόκληρη έρευνα για το θέμα αυτό που με απασχολεί πολύ. Προσανατολίζομαι στο να πάρω ένα serum με pueraria mirifica που διάβασα ότι ίσως φέρει αποτέλεσμα. Θα παραγγείλω μάλλον και χάπια για 3 μήνες και θα σε ενημερώσω κατά πόσον είδα διαφορά κτλ. Τα χάπια που μου συστήνεις θα τα δοκιμάσω αφού πάρω πρώτα τα άλλα. Για τα φυτοοιστρογόνα όντως δεν υπάρχουν σίγουρες έρευνες, έτσι ο μόνος τρόπος είναι η δοκιμή. Ελπίζω μόνο να μην έχω παρενέργειες. Θα γίνω πειραματόζωο για χάρη του κάλους!
    Θα σε κρατώ ενήμερη,
    Φιλιά
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνά μου, εύχομαι να έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις και θα περιμένω με αγωνία νεώτερα σχετικά με τα αποτελέσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9:55 μ.μ.

    Λοιπόν, Μαρία μου σε ενημερώνω ότι εδώ και ένα μήνα και κάτι παίρνω χάπια που περιέχουν pueraria mirifica(2 την ημέρα των 500 μγ) και χρησιμοποιώ μια κρέμα στο στήθος.

    Δεν έχω δει καμία ακριβώς διαφορά στο μέγεθος του στήθους. Το μόνο που παρατήρησα είναι καθυστέρηση της περιόδου μου κατά μια εβδομάδα τουλάχιστον. Την εβδομάδα εκείνη που έχω την καθυστέρηση το στήθος μου είναι πρησμένο.

    Σύμφωνα με τις οδηγίες, σε τρεις μήνες θα φανεί το μάξιμουμ αποτέλεσμα. Μέχρι στιγμής δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη. Θα σε κρατώ ενήμερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αθηνά με αυτές τισ κρέμες τα αποτελέσματα είναι πράγματι αμφίβολα και σίγουρα όχι δραματικά. Ο μόνο τρόπος για να δεις εάν έχουν κάποιο αποτέλεσμα στον δικό σου οργανισμό είναι μέσω δοκιμής. Δυστυχώς στην διαδικάσία ξοδεύουμε αρκετά είναι όμως κάτι αναπόφευκτο. Σε αποζημιώνει τελικά αυτό το μαργαριταράκι όμως που θα σου κάτσει καλά.
    Ας ελπίσουμε ότι θα δείς κάποιο θετικό αποτέλεσμα στους επόμενους μήνες μιας και είναι νωρίς ακόμα.

    Αλήθεια ποια κρέμα χρησιμοποιείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5:24 μ.μ.

    Χρησιμοποιώ τα χάπια από την ιστοσελίδα της pueraria mirifica.co.uk καθώς και την κρέμα τους. Υποτίθεται ότι η PM είναι ένα φυτό που βρίσκεται στην Θαυλάνδη και το χρησιμοποιούν πολύ οι γυναίκες εκεί με καλά αποτελέσματα κυρίως μετά την εμμηνόπαυση. Αν στο μεταξύ ακούσεις οτιδήποτε για το θέμα αυτό ενημέρωσέ με! Πάντως έχεις δίκαιο, χωρίς προσωπική δοκιμή με τις συνέπειες που αυτό υποδηλοί, δεν υπάρχει καμία απάντηση αξιόπιστη από κανέναν. Θα ξαναγράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οκ! θα περιμένω νεώτερα. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν Μαρία μου επανέρχομαι να σε ενημερώσω. Τα χάπια που σου προανέφερα μου προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις στην περίοδό μου σε βαθμό που ένοιωθα ότι θα εκραγώ! Ηταν εκεί η περίοδος αλλά δεν κατέβαινε. Οι καθυστερήσεις ήταν μέχρι και ένα μήνα! Διέκοψα τα χάπια και τα ξαναπήρα μετά που αδιαθέτησα. Τον προηγούμενο μήνα ένοιωσα ότι άρχισαν να φέρνουν αποτέλεσμα. Δηλαδή το στήθος μου ήταν πιο μεγάλο, πιο σφικτό, και πιο πεταχτό. Αυτό με χαροποίησε αφάνταστα όμως την ίδια ώρα είχα άλλες παρενέργειες. Οι γάμπες μου, τα πόδια μου, είχαν πρηστεί και ένοιωθα όλο μου το σώμα πολύ βαρύ σε βαθμό που σερνόμουνα όπως μια γριά. Επίσης, η λίμπιντό μου μειώθηκε. Ομως ήμουν ευτυχισμένη με την αύξηση του στήθους. Είχα πάλι μια καθυστέρηση περιόδου αλλά μικρότερη αυτή τη φορά. Ομως, διέκοψα και πάλι τα χάπια γιατί ένοιωθα ότι πάχαινα και ενόψει καλοκαιριού αυτό με στεναχωρούσε. Εχει ένα μήνα που τα διέκοψα, έχω ξεφουσκώσει, και στήθος και πόδια, αλλά δυστυχώς έκανα κυτταρίτιδα. Είμαι πολύ απογοητευμένη. Απλά θέλω να έχω και εγώ ένα κανονικό στήθος όπως όλες οι κοπέλες. Εχεις καμιά άλλη ιδέα; Εμαθες καμία άλλη μέθοδο εκτός της πλαστικής; Σε ευχαριστώ πολύ. Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αθηνά μου γειά σου,
    λογικό μου κάνουν όλα αυτά που μου αναφέρεις μιας και επηρέαζουν τις ορμόνες.
    Σχετικά με άλλη μέθοδο κάτι είχα διαβάσει για βελονισμό αλλά δεν βρήκα τον χρόνο να το ψάξω ιδιαίτερα. Αν θέλεις ψάξε προς αυτήν την κατεύθυνση και εσύ και μέσα στην εβδομάδα θα προσπαθήσω να τοι κοιτάξω και εγώ περισσότερο μιας και μου θύμισες το θέμα πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.