Ένα μίνι γυμναστήριο σπίτι σας!

Μια από τις βασικότερες αιτίες που οι περισσότερες γυναίκες (και άντρες) δεν γυμνάζονται είναι η έλλειψη χρόνου για συστηματικές εβδομαδιαίες επισκέψεις στο γυμναστήριο. Η αλήθεια είναι ότι αν πραγματικά βάλεις κάτι προτεραιότητα βρίσκεις χρόνο αλλά θέλει πολλή πειθαρχεία και προγραμματισμό. Ομολογώ ότι στον βαθμό που χρειάζεται προσωπικά δεν διαθέτω αυτά τα προσόντα. Με οικογένεια, σπίτι δουλειά, BLOG :) κτλπ που χρόνος και για γυμναστήριο. Θα έπρεπε να είμαι από το πρωί μέχρι το βράδυ στην τρεχάλα. Για χρόνια όμως τώρα τα καταφέρνω και γυμνάζομαι συστηματικά χωρίς άγχος και πίεση. Πως; Έχω δημιουργήσει ένα μίνι γυμναστήριο στο σπίτι μου (η φωτο στα αριστερά) και έτσι άνετα μπορώ να ξεκλέβω μισή ώρα με τρία τέταρτα δυο με τρεις φορές την εβδομάδα. Για εσάς που επίσης θέλετε να γυμνάζεστε αλλά έχετε πολλές υποχρεώσεις και λίγο ελεύθερο χρόνο σκεφτείτε το σοβαρά να φτιάξετε και εσείς ένα μίνι γυμναστήριο σπίτι σας. Θα σας διευκολύνει αφάνταστα και μακροχρόνια συμφέρει και οικονομικά Νομίζω ότι είναι η καλύτερη λύση για πολυάσχολα άτομα. Τι θα χρειαστείτε;

1. Ενα όργανο αεροβικής. Προσωπικά λατρεύω τον διάδρομο, πιστεύω ότι προσφέρει την πιο φυσική και καλύτερη μορφή αεροβικής άσκησης αλλά και τα άλλα μηχανήματα όπως όπως το ελλειπτικό, και το ποδήλατο είναι επίσης πολύ καλές επιλογές.
2. Βάρη για ασκήσεις ενδυνάμωσης (όχι του ενός κιλού! Γυμναστείτε με πολύ βάρος και λίγες φορές και όχι το αντίθετο δείτε σχετική ανάρτηση1 και ακόμη μία σχετική με γενικά αεροβική βάρη και διατροφή ανάρτηση2 ). Επισκεφτείτε το http://www.bodybuilding4u.gr/ για να δείτε διάφορα βίντεο με ασκήσεις ενδυνάμωσης
3. Ένα μετρητή των καρδιακών παλμών για να ελέγχετε τους παλμούς σας. Θα πρέπει να κυμαίνονταικατα την διάρκεια της ασκησης από 120-150 ανάλογα με την φυσική σας κατάσταση και την ηλικία σας.(αν και συνήθως τα όργανα αεροβικής έχουν ενσωματωμένη την τεχνολογία αυτή)
4. Ενα mp3 player για να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική όταν κάνετε αεροβική. Ο χρόνος θα κυλήσει πολύ πιο γρήγορα.

Αυτά είναι τα βασικά που χρειάζεστε αλλά μπορείτε αν θέλετε να συμπληρώνετε κατά διαστήματα και με άλλα «ψιλά» όπως ένα φαρδύ λάστιχο (τέλειο για ασκήσεις αντιστάσεων, πανεύκολο στην χρήση και μεταφέρετε παντού) ένα πάγκο, σχοινάκι κτλπ. Προσωπικά έχω πάρει και Power Plate αλλά πιστεύω ότι έχει υπερτιμηθεί η χρήση του. Είναι ίσως καλό για αγύμναστα άτομα, αλλά διάπλαση σώματος δεν μπορείς να πετύχεις με αυτό και μόνο. Το χρησιμοποιώ πάντως συμπληρωματικά

Ορίστε και μια ανέκδοτη ιστορία για το πώς κατάφερα να φτιάξω γυμναστήριο στο σπίτι μου!

Το οικονομικό δεν ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα (έδωσα 100 ευρώ προκαταβολή και για τους επόμενους 8 μήνες από 100 τη φορά). Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να βρω χώρο στο σπίτι για τον διάδρομο.

Ο άντρας μου: Αδύνατον! Ούτε που να το σκέφτεσαι!!!!! Που θα το βολέψουμε αυτό το «τέρας»
Εγώ: Ναι δίκιο έχεις… Αλλά… κάπου θα βρούμε…
Ο άντρας μου: Μαρία κάτσε καλάααα ….
Μετά από πολύ σκέψη και μια βόλτα στη αγορά….

Εγώ στο τηλ.: Αγαπούλα(μελιστάλαχτα....) είσαι σπίτι; (Πρωτοψάλτη μου θύμισα τώρα… Θωμά εισαι σπίτι γιατί ……)Να ξέρεις... σε 10 λεπτά θα είμαι εκεί και θα χρειαστώ λίγη βοήθεια για να ανεβάσουμε ….να ανεβάσουμε να μωρέ έναν μικρό διάδρομο που …….
Ο άντρας μου: @#$%*&^%!#@#$ …….μετά από καμιά ώρα …..ηρέμησε.

Προσωρινά βολέψαμε τον διάδρομο στο παιδικό δίπλα από την ντουλάπα αλλά δεν άνοιγε η πόρτα της βεράντας εύκολα…..Κάτι άλλο έπρεπε να σκεφτώ. Τελικά η πίσω βεράντα της κουζίνας μου έδωσε την λύση. Την έκλεισα με τέντα από την οροφή μέχρι τα panel (δείτε φωτο)και δημιούργησα έναν χώρο 3.00 Χ 1.80μ. Όπου και τον διάδρομο βόλεψα και τα βάρη και τον πάγκο και διάφορα άλλα(λίγο στριμωχτά άλλα να μην είμαστε και αχάριστες). Οικονομικά δε μετά από πέντε χρόνια μου έχει έρθει πολύ πιο οικονομικά από τις ετήσιες συνδρομές που θα έδινα σε γυμναστήριο.
Τελικά η όλη κίνηση αποδείχτηκε απόλυτα σωστή και για μια ακόμη φορά στη ζωή μου επιβεβαίωσα ότι όταν κάτι το θέλεις πραγματικά, και κάνεις μικρά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση αργά η γρήγορα ένα ένα τα εμπόδια εξαφανίζονται και τελικά φτάνεις στο τέρμα..!

6 σχόλια:

  1. mpravo su. poli kali idea. ithela k egw na kanw kati tetoio giati exw terastio mpalkoni k eixa skeftei tin alouminokataskeyh, kati pou tha mu kostize gyrw stis 3.5000. i diki su lisi einai poli pio oikonomiki. mporeis na mu peis leptomereies gia to panel kathws k poios to eftiakse k poso kostise? eyxasristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίτσα αν θυμαμαι καλά πρέπει να έδωσα γύρω στα 600 ευρώ για τα panel (αν και ήταν γνωστός μου και μου έκανε καλύτερη τιμή)και άλλα τόσα για τις τέντες. Τα panel είναι από το ίδιο υλικό ή παρόμοιο τελος παντων με αυτό που χρησιμοποιούν στα παντζούρια. Η τέντα είναι μισή αδιαφανη για να μην φαίνεται απο έξω και το επάνω μερος διάφανο για να αφήνει να μπαίνει μέσα το φως της ημερας. Αν θες μπορώ να βγάλω μερικες φωτογραφίες με λεπτομέρεις και να σου τις στείλω. Απλά επικοινώνησε μαζί μου με το e-mail. Όσο για ποιος έφτιαξε τα panel νομιζω πως όλοι όσοι ασχολούνται με κουφώματα μπορούν να φτιαξουν τέτοια κατασκευή. Αυτός που τα έφτιαξε σε μένα είναι στην Κατερίνη αλλά αναλαμβάνει δουλειές και σε άλλες κοντινές πόλεις. Εξαρταται λοιπόν πού μένεις. Αν θες περισσότερες πληροφορίες μπορώ να σου δώσω το όνομά του και τηλ στο e-mail. Πάντως την αλουμινοκατασκευή να την αποφύγεις γιατί πέφτει και το θέμα παράνομης κτίσης. Με αυτό που έφτιαξα βασικά απλά έκλεισα το κάτω μέρος της βεράντας και έτσι αντί για κάγκελα έχω τα panel και μια .....πολύ κατακόρυφη τέντα :). Πολεοδομικά λοιπόν δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Επίσης ο χώρος είναι απίστευτα στεγανός. Κατακλυσμό να κάνει έξω στάλα βροχής δεν μπαίνει μέσα. Γενικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με την όλη κατασκευή και μπορώ να απολαμβάνω την γυμναστική μου στην ευχέρεια του σπιτιού μου όποια ώρα θέλω!!! Χαίρομαι πάντως πολύ που υπάρχουν και άλλες γυναίκες που αντιλαμβάνονται την σπουδαιότητα της άσκησης και είναι διατεθιμένες επίσης να κάνουν τέτοιες αλλαγές. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία, σε ευχαριστώ παρα πολύ για την απάντηση σου καθώς και για τις λεπτομέρειες που αναφέρεις. Χαίρομαι πολύ που έθιξες το θέμα της στεγανότητας γιατί είναι ένα θέμα που με απασχολεί. Αν δε σου είναι κόπος στείλε μου μερικές φωτογραφίες.

    Αν θυμάμια καλά εσυ έχεις κλεισει το μπαλκόνι τησ κουζίνας, εμενα με βολεύει να κλείσω το μπαλκόνι της κρεβατοκάμαρας κ φοβάμαι μήπως σκοτεινιάσει το δωμάτιο ή μήπως το καλοκαίρι έχει περισσότερη ζέστη. το καλό βέβαια είναι ότι ο ήλιος δε το βλέπει απευθείας.

    Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου κ να ξέρεις ότι μου έδωσες κουράγιο και με "τσίγγλισες" να το΄ψάξω και να μην παραιτηθώ από τις προσπάθειες για την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίτσα πρέπει να έχω το e-mail σου για να σου στείλω φωτογραφίες. Στείλε μου ένα μήνυμα στο womengr@gmail.com ώστε να μπορέσω να στις επισυνάψω. Θα βγάλω μερικές φωτογραφίες με τις σημαντικές λεπτομέρειες όπως τα σημεία επαφής, υλικά κτλπ αύριο κιόλας για να στις έχω έτοιμες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3:58 μ.μ.

    ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ Ο ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείς να βρείς ηλεκτικό διάδρομο από 600 ευρώ. Για να έχει όμως την κατάλληλη ιπποδύναμη και μια σχετική ποιότητα καλύτερα να μην πάρεις ότι πιο φτηνό κυκλοφορεί. Με 900- 1300 ευρώ σίγουρα θα βρείς κάτι καλό.
    Ψάξε λίγο πριν αγοράσεις. Να ρώτας επίσης και για eγγυήσεις service, max βαρος, ηλεκτρονική ανάκλιση. Θα σε συμβούλευα να μην πάρεις από πολυκατάστημα γιατι δεν έχουν και τόσο καλό service σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Τα καταστήματα με αθλητικά είδη θα σου προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν απαντώ πλέον σχόλια εδώ. Επισκεφτείτε με στο νέο μου blog www.SpaStoSpiti.gr

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.